Kristallen mdma

djristo

Newbie
Hello,

Binnenkort ga ik voor de eerste keer kristallen proberen ( na 10 jaar xtc pillekes )
Wat is de beste manier om ze te nemen (capsules??? kan ik die verkrijgen bij de apotheker?)
En krijg ik er het love gevoel van???

Thanks

P.S: Welke dosering te nemen, ik weeg 60 kg ( wel ervaren gebruiker)

TrippyShit

Badass junkie
De beste manier om ze te nemen vind ik persoonlijk een bommetje. Capsules duren zo verschrikkelijk lang bij mij en ze slaan nooit helemaal in. Gewoon in een vloeitje doen, dichtdraaien, overige vloe eraf scheuren. Dan heb je een klein propje.. Kies je toch voor de capsules dan kan je die bij de apotheek en smartshop in zakken tegelijk halen alst goed is.

Voor de rest zijn de effecten hetzelfde als een pil, dus ook het love gevoel. Kristallen voelen meestal alleen wat relaxter en zuiverder aan.

Als dosering zou ik je 120mg aanraden..

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Ik heb het 2x gedaan en heb gewoon m'n vingertopje nat gemaakt en een beetje gepakt.. ik vind de smaak reuze meevallen. En dan voor het doseren, alsje bijvoorbeeld 1gr krijgt, verdelen door 10 en dan hebje 10 bergjes/lijntjes/vierkantjes :P van 100mg.

Edit: Als je 10 jaar ervaring hebt zou ik 150mg nemen. 200 kan ook, ligt er maar aan hoe hard je wilt gaan :wave:

djristo

Newbie
Ok, bedankt.
Ik denk da ik lege capsules ga kopen en ze zo nemen.
Worden je pupillen ook knalgroot met kristallen??? en kan je erdoor overgeven...

3970

Wijs gebruiker
MDMA kristallen zijn in principe hetzelfde als een zuivere XTC pil...het is echt niet zo dat als je geen love gevoel meer krijgt van een pil, dat je dat dan van kristallen wel krijgt :(

En tegen het overgeven; pak vooraf een Motilium...werkt echt geweldig!

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik weeg altijd de doses af, en dan zo op de tong nemen en weg spoelen met een drankje. Op een feestje doe ik gewoon me vinger even nat maken, in de kristallen dopen en nippen. :P
Jum jum, mooie kristalletjes. Ik heb nou 4 jaar ervaring met het spulletje, maar ik vind het lekker als het subtiel is. Dus ik neem tussen de 60 en 80 mg, maar als je lekker hard wil gaan kun je inderdaad beter voor de 150/200 mg gaan. :hearteyes:

J86

Bewuste gebruiker
Ik weet niet waarom maar ik heb woensdag voor het eerst kristallen gedaan en het was toch 1 van m'n minst spannende trips.

Het leek wel of het continu in de beginfase bleef zitten. Toen het eenmaal 20 minuten werkte nam ik nog eens 100 mg bij maar er veranderde niet veel. Het was wel erg chill maar ik miste toch een beetje de energie flows en de harde inslag en tintelingen.

Ik snap niet waaraan het ligt... Ik laat er genoeg tijd tussen elke keer. Laatste keer was 2,5 maanden terug.

brechtie

Newbie
Ik snap niet waaraan het ligt... Ik laat er genoeg tijd tussen elke keer. Laatste keer was 2,5 maanden terug.[/quote]

misschien was het helemaal geen goed spul?

Bovenaan