Kristallen ?!?

Hans

Wijs gebruiker
Ik heb hier dus een grammetje liggen en ik vraag me af wat ik er mee moet. Het zijn dus allemaal korreltjes nou vroeg ik me af of het de bedoeling is dat je ze op 1 of andere manier vermaalt.

Wacky

Badass junkie
120 mg in een capsule is idd een goed plan. Ik heb dat afgelopen weekend ook weer eens een capsule gepakt, en het bleek toch maar weer dat het nogal even kan duren voor die oplost in je maag. Duurde zeker 2 uur voor het werkte.

Als je daar allemaal niet op wil wachten kun je ook gewoon 120mg van je hand oplikken en doorspoelen met een glas water ofzo :)

angie123

Bewuste gebruiker
Gewoon 120mg vermalen/stampen, in een spuitje met een beetje water en hoppa zo in de "poepert". Na ongeveer 10 minuten heb je al de lol van je leven!! Is dit je toch iets te........dan de poeder in een beetje cola en heeeeeeeeel snel op drinken. Dit duurt langer voor dat het "inslaat" en je kan er een beetje last van je maag van hebben. Ik vind de eerste manier the best. Geen last van maag, misselijkheid en je hoeft niet zo lang te wachten.

Have funn

TrippyShit

Badass junkie
Wacky zei:
Ik heb dat afgelopen weekend ook weer eens een capsule gepakt, en het bleek toch maar weer dat het nogal even kan duren voor die oplost in je maag. Duurde zeker 2 uur voor het werkte.

hier heb ik nou ook ALTIJD last van met een capsule, vandaar dat ik er tegenwoordig gewoon het goedkope bommetje ingooi :P likken enzo vind ik vies, slecht voor je tanden. Vandaar dat ik het bommetje aanraad

vdk

Bewuste gebruiker
Hans zei:
Ik heb hier dus een grammetje liggen en ik vraag me af wat ik er mee moet.

gewoon een bommetje van maken.. k doe t altijd van rijstevloei(lange vloei).. je kan t ook aan mij geven als je niet weet wat je der mee moet doen :)

Oom Klaas

Badass junkie
Delen met iedereen om je heen? :hearteyes:

Maar vermaal 't gewoon en dan of in een capsule, 150 mg is goed voor een flinke avond, minder kan ook dan is 't nie zo overdreven. Of je doet zo'n 75 tot 100 mg in een beetje vloeistof en dan in een spuitje en zoals angie mooi zegt: "hoppa zo in de "poepert", prachtig :grin: Is de meest effectieve manier, want snuiven van mdma is gewoon ranzig imo.

Hans

Wijs gebruiker
Mijn kont werkt maar in één richting.

Ik stop de kristallen lekker in een vloeitje en slik ze door. Bedankt voor de antwoorden. :wave:

Hans

Wijs gebruiker
Nee, ik heb ongeveer 1/6e genomen en het is heel goed gevallen. Ik heb nu nog 4/6e gram over maar dat ga ik in 3 porties nemen aangezien ik het nog wel ietsje harder kan wat mij betreft.

Bovenaan