Kristallen

gregory94

Experimenterende gebruiker
wat is nu de dosis dat je moet innemen?

ik hoorde : dippen met pink (topje) x2 , maar is dat dan egt het ganse topje van de pink(groen)? of egt het topje (rood)

<---- random pink van het internet

maarermm ik weeg 90-95 KG ( 1M85) , m'n pinken zijn vrij groot!

dus dacht ik , kan iemand foto posten van zn vinger? en tonen met paint ofzo wat hij zij doet?

Of is het EIGELIJK niet zo belangrijk?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Wij deden vroeger altijd het op onze duim. 1x duim vochtig maken (en het rode stukje op de foto) 'dippen' ging altijd prima vooral op buitenfeestjes in de zomer was het heerlijk en ideaal om het zo te nuttigen.
Ging nooit fout bij ons toen, kan geluk zijn maar voor ons was het een prima methode om te doseren, en doen ze nog steeds om me heen.

Zolang je maar niet overdreven veel erop probeert te plakken :wink:

trippelh

Bewuste gebruiker
waarom koop je niet gewoon een klein weegschaaltje het kost niet veel en je hebt er alleen maar plezier van.
En wil je anders doseren de gram gewoon verdelen in 10 stukjes , met je vingers dippen is niet betrouwbaar .

gregory94

ha, I loved it !

1e x te weinig genome op de duim , na een uurtje (had wel een effect (tje) maja) , ng een dip , en TOEN begon het feest na 20 minuten Compleet .

gregory94

trouwens , 't smaakt tog niet zo vies...

Eerst een beetje... zoutig... dan een beetje chemisch :tongueout:

khad het viezer verwacht :grin:

Gstylo074

Newbie
Hoe krijg je het dan? en in welke hoeveelheid?
als je bv 1g door de helft doet heb je al 0,5 dat nog 1x enz enz enz
waarom zo moeilijk?
:confused:

Chemipack

Newbie
Mijn ervaring is gewoon likken aan het gedeelte waarmee je een vinger afdruk zou afgeven.
2 likkies ofso, en dan kijken of je wat voelt. zo niet ken je altijd nog bijnemen, maar beter te weinig als te veel.
Zelf vond ik de smaak van likkies niet zo heel vies inderdaad, maar toen k met me bezope koppie grotere hoeveelheden naar achter probeerde te werken ging het me aardig tegen staan die smaak...

Derrrp

Wat ik altijd doe is een medicijncapsule iets minder dan de helft volgooien :tearsofjoy:, werkt altijd!
Eerste paar keer dat ik zo'n capsule kreeg werd me verteld dat dat zo'n 150mg is en boy, het werkt fantastisch.

Bovenaan