Kristallen ???

latexa

Newbie
Vraagje : Ik heb 5 gram kristallen op de kop weten te tikken. Heb hier in het forum al gelezen dat het een zeldzaamheid is om eraan te komen. Nu spreekt mij de pure kristallen wel aan. Maar hoe kan ik het innemen ??? >> Ik neem aan dat het eerst fijn moet worden gemaakt ( crushen ?? ) dan zorgen voor het gewenste gewicht. Maar dan ???
:confused:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik maak m'n pink nat, 'doop' de pink erin en lik het vervolgens er vanaf. Daarna een paar slokken water nemen omdat het niet lekker is.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
theelepeltje in een glas mieteren en opzuipen, ik zou overigens met een mespunt beginnen, kijken hoe je erop reageert.

Crushen lijkt me overbodig aangezien kristallen ook al erg poederachtig zijn :)

Jeller

Badass junkie
in je drinken is slechter voor de tanden maar volgens velen iets mnder lastig op de maag

ma bommetjes zijn wel beter vind ik

Natural_Mystic

Belezen gebruiker
Bommetje maken is het fijnst, dan proef je niks van die megaranzige smaak. Volgens mij duurt het wel íets langer voordat het begint te werken, vanwege de vertering van het omhulsel maar het werkt voor de rest prima. Bij likjes moet ik altijd opletten dat ik niet over mijn nek ga. Godnonderju, wat is dat ranzig.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Ik snuif het altijd gewoon. Dan moet je de kristalle wel beetje crushen. Of je kan het tot heel fijn poeder malen en dan snuiven. Voel je bijna meteen :) En voordeel van kristalle is wel ook met een klein mespuntje voel je al wat :)

Toch neem ik liever een pilletje :grin: maarja op kristalle voel je je elke keer weer anders ene keer voel je meer dan de andere keer en voelt het anders. Bij xtc weet ik wat ik kan verwachten dan ligt het er alleen aan hoe sterk het pilletje is en hoe hard je hem spacde :P

Maarja verschilt per persoon de werking en is dus moeilijk te zeggen :)

:wink:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Een beetje (1/4 - 1/8 g) in een halfliter fleske water doen, crushe hoeft nie, md lost op in water.
drink dan me klein sloskes zo is af en toe van het fleske, ma drinkt het best nie allemaal ineens op. Zo is het ook het makkelijkst doseerbaar en misschien het beste voor eerste keer probere en als je nie tegoei kunt afwege...

Fishhead07

Wijs gebruiker
Hier even een vraagje over kristalle. Ik weet dat uiterlijk meestal niets zegt over de kwaliteit ofzo maar toch. Ik had eerst bruine kristalle als je die fijn maakt ligt bruinachtig poeder. En heb nu witte kristalle zien er hetzelfde uit als echt steenkristalle :P en als je dat fijn maakt lijkt precies op sos :P

Nou was mijn vraag of jullie weten welke beter is of dat het gewoon zelfde kwaliteit is ?? Maakt de kleur uit ?

Alvast bedankt :wink:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Fishhead07 zei:
Ik snuif het altijd gewoon. Dan moet je de kristalle wel beetje crushen. Of je kan het tot heel fijn poeder malen en dan snuiven. Voel je bijna meteen :) En voordeel van kristalle is wel ook met een klein mespuntje voel je al wat :)

Toch neem ik liever een pilletje :grin: maarja op kristalle voel je je elke keer weer anders ene keer voel je meer dan de andere keer en voelt het anders. Bij xtc weet ik wat ik kan verwachten dan ligt het er alleen aan hoe sterk het pilletje is en hoe hard je hem spacde :P

Hoe erg brandt dat eigenlijk in de neus, als je het vergelijkt met speed?

Fishhead07

Wijs gebruiker
Goanaut zei:
Fishhead07 zei:

Hoe erg brandt dat eigenlijk in de neus, als je het vergelijkt met speed?

Tja het is anders dan speed. Eerst snoof ik die kristalle die een beetje gecrushed ware dat voel je wel aardig brande :P Nu maak ik het fijn tot echt poeder en dan valt het wel mee vind ik.

Maarja kijk je voelt het wel brande in je neus. Dus als je daar neit tegen kan of niet van houd kan je het gewoon in je drinken gooien. Mij maakt het niet uit dus ik snuif het gewoon :grin:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Nja speed vind ik echt heeeeerlijk, dat branden is juist superlekker! Dus ik vraag me af hoe ik op mdma snuiven zal reageren (only one way to find out natuurlijk).

Fishhead07

Wijs gebruiker
Goanaut zei:
Nja speed vind ik echt heeeeerlijk, dat branden is juist superlekker! Dus ik vraag me af hoe ik op mdma snuiven zal reageren (only one way to find out natuurlijk).

Als je branden heerlijk vind en de smaak die soms in je keel /mond komt neit erg vind. Dan zal mdma en keta etc. geen probleem zijn om te snuiven :grin:

Ik heb er zelf geen probleem mee. Enigste kutte om te snuiven vind ik pep dus dat heb ik de laatste keer in me drinken geflikkerd :P Maarja dat gebruik ik niet meer dus komt mooi uit.

Als je de kristalle echt wilt laten branden zo min mogelijk crushen en dan snuiven. Als je het tot fijn poeder vermaald dan brand het vele male minder.

Ben benieuwd

Bovenaan