Kruiden om te trippen

btard

Newbie
Salvia divinorum, een smartdrug, legaal te verkrijgen in smarshop ,
Je kan deze eten ( er op sabbelen ) of roken. Ik raad roken aan, maar dan wél in een bong of pijpje, een joint werkt niet. Na inhaleren voel je direct een hele sterke bewustzijns verandering. Onderschat het niet, soms kan het écht extreem intens zijn..... Maar is zeker een grappig kruidje

het probleem is dat er geen smartschops zijn in belgië,
dus ik kan da ier nie legaal kopen, daarom zoek ik naar kruiden die ier in belgië legaal zijn en die het zelfde effect hebben.

Roald

Newbie
Er zijn vele soorten kruiden om op te trippen, bekende soorten zijn:

Hawaiian baby woodrose zaden (Argyreia nervosa) deze zaden bevat de geestverruimende stof LSA.
Morning Glory zaden (Ipomoea tricolor) Deze bevat ook de geestverruimende stof LSA.
Ololiuhqui (Rivea corymbosa) Deze bevat ook de geestverruimende stof LSA.
Peyote cactus Deze bevat de geestverruimende stof mescaline.
De San Pedro cactus Deze bevat ook de geestverruimende stof mescaline.
Sinicuichi (Heimia salicifolia).
Yopo zaden (Anadenanthera peregrina)Deze bevat de geestverruimende stof N,N-DMT, 5-MeO-DMT en 5-HO-DMT.
Cebil (Anadenanthera colubrina) zaden bevat de geestverruimende stof 5-HO-DMT.
Coleus blumei : het effect hiervan schijnt te lijken op Salvia Divinorum

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Die zijn ook meerendeel te vinden in de smartshops, is het nou zo moeilijk voor jou om naar een smartshop te gaan? Als je nu in de walen zou wonen, ok dan. maar aan je taal te horen is dit niet het geval, neem gewoon lekker de trein en sla je een vooraadje eco-middeltjes in.

steaker

Experimenterende gebruiker
gewoon even over en weer gaan naar sluis om truffeltjes :mrgreen:
indien je geen zin hebt om naar onze noorderburen te reizen zou ik zeggen, misbruik dan maar nootmuskaat(noten, niet in poedervorm), daarna zul je het wel zien zitten om naar de smartshop te gaan grtz

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
steaker zei:
indien je geen zin hebt om naar onze noorderburen te reizen zou ik zeggen, misbruik dan maar nootmuskaat(noten, niet in poedervorm), daarna zul je het wel zien zitten om naar de smartshop te gaan grtz

juist, je kan wel een roes opwekken met nootmuskaat maar de bijwerkingen zijn niet te overzien: strontmisselijk, migraine, kotsen, gloeien, aanslag op lever en mild.... . van zo'n trip kan je echt niet genieten, als je er nou wat over opgezocht had had je dit al geweten en van je lijstje geschrapt.

steaker

mandragora zei:
steaker zei:

juist, je kan wel een roes opwekken met nootmuskaat maar de bijwerkingen zijn niet te overzien: strontmisselijk, migraine, kotsen, gloeien, aanslag op lever en mild.... . van zo'n trip kan je echt niet genieten, als je er nou wat over opgezocht had had je dit al geweten en van je lijstje geschrapt.

ik zeg toch dat je daarna wel zal om truffeltjes gaan?
verder moet ik ook niet meer opzoeken over noodmuskaat want ik heb het gewoon eens geprobeerd, de roes is bijna geen roes te noemen en de volgende dag echt te erge diarree

steaker

Paperplane. zei:
Ja die zijn er niet he. Rij gewoon ff naar nederland. En anders ga je maar lijm snuiven ofzo :rock:

lol openbaar vervoer naar de noorderburen is ook nog een optie in plaats van lijm snuiven :)

funghi

Newbie
ik heb al eens gelezen dat je van nootmuskaat tript of van gedroogde bananenschil (de witte lintjes dan toch) maar met nootmuskaat moet je enorm veel oproken en is eigelijk zeer ongezond

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Morning glory zaden zijn eenvoudig te verkrijgen in belgië, gewoon eens naar een groot tuincenter gaan.
Ipomoea tricolor of Ipomoea violacea moet je zoeken /naar vragen

Zaden wel spoelen met water als je ze koopt in een tuincentrum, gezien ze die behandelen met schimmel en bacteriewerende zooi. 200-400 zaden fijnmalen en binnenspelen. Smaak is wel heel vies :/

Een andere is datura, ook algemeen verkrijgbaar bij tuincentra, maar die raad ik af,tenzij je graag eens enkele maanden in de psychiatrie zit

of bestellen bij een online smartshop is ook een optie

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
sjaartrol zei:
Morning glory zaden zijn eenvoudig te verkrijgen in belgië, gewoon eens naar een groot tuincenter gaan.
Ipomoea tricolor of Ipomoea violacea moet je zoeken /naar vragen

Zaden wel spoelen met water als je ze koopt in een tuincentrum, gezien ze die behandelen met schimmel en bacteriewerende zooi. 200-400 zaden fijnmalen en binnenspelen. Smaak is wel heel vies :/
Ik vrees dat alleen spoelen met water niet genoeg is, beter kan je hawaiian baby woodrose zaden halen van een smartshop(minder misselijkheid dan morning glory en je moet er maar een stuk of 7 zaadjes van eten), veel praktischer imo.
Wat je wel kan doen is morning glory zaadjes bij een tuincentrum halen en deze telen, de zaadjes die daar dan vanaf komen zijn clean van allerlei shit. Heb vernomen dat een tuincentrum er per opzet vergif overheengiet om het niet als drug te kunnen gebruiken.
Vroeger was dat niet het geval, maar toen de stormloop er kwam om die zaadjes hebben vele tuincentra dus er producten overheengegoten.

sjaartrol zei:
Een andere is datura, ook algemeen verkrijgbaar bij tuincentra, maar die raad ik af,tenzij je graag eens enkele maanden in de psychiatrie zit
Deze is ontzettend gevaarlijk om te gebruiken, ook ik raad iedereen ten STERKSTE AF dit te gebruiken, dit kan extreem nare gevolgen hebben...(coma/dood/inwendige en geestelijke schade)
grts

sjaartrol

Bewuste gebruiker
mandragora zei:
Heb vernomen dat een tuincentrum er per opzet vergif overheengiet om het niet als drug te kunnen gebruiken.
Vroeger was dat niet het geval, maar toen de stormloop er kwam om die zaadjes hebben vele tuincentra dus er producten overheengegoten.

Nee joh, ze behandelen die zaden misschien met fungiciden o.i.d.
maar niet zodat mensen ze niet zouden opeten hoor.
Volgens mij is dat een van de vele drugsmythen...
Wassen met water en zeep/afwasmiddel volstaat. Ik heb dat vroeger genoeg gedaan met zaden van de Aveve, en ik heb nooit iets negatiefs ondervonden (uitgezonderd de usual misselijkheid die je ondervind bij alle LSA zaden)

Mandragora zei:
Deze is ontzettend gevaarlijk om te gebruiken, ook ik raad iedereen ten STERKSTE AF dit te gebruiken, dit kan extreem nare gevolgen hebben...(coma/dood/inwendige en geestelijke schade)
grtsx

Ironisch genoeg is je nickname mandragora :wink:

beter kan je hawaiian baby woodrose zaden halen van een smartshop(minder misselijkheid dan morning glory en je moet er maar een stuk of 7 zaadjes van eten),

het is omgekeerd, HBWR veroorzaakt juist méér misselijkheid dan morning glory
Maar tis idd aangenamer om in te nemen gezien je maar een klein aantal nodig hebt, als je goede HBWR zaden hebt, is 3 zaden soms zelfs al voldoende)

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
sjaartrol zei:
het is omgekeerd, HBWR veroorzaakt juist méér misselijkheid dan morning glory
Maar tis idd aangenamer om in te nemen gezien je maar een klein aantal nodig hebt, als je goede HBWR zaden hebt, is 3 zaden soms zelfs al voldoende)

Ik heb juist het omgekeerde ervaren...

Bovenaan