Experimenteur
Newbie
bestaan der kruiden waar je van kan gaan trippen? zoja, welke? en hoe moet je ze dan nemen?

steaker zei:gewoon even over en weer gaan naar sluis om truffeltjes![]()
indien je geen zin hebt om naar onze noorderburen te reizen zou ik zeggen, misbruik dan maar nootmuskaat(noten, niet in poedervorm), daarna zul je het wel zien zitten om naar de smartshop te gaan grtz
mandragora zei:steaker zei:gewoon even over en weer gaan naar sluis om truffeltjes![]()
indien je geen zin hebt om naar onze noorderburen te reizen zou ik zeggen, misbruik dan maar nootmuskaat(noten, niet in poedervorm), daarna zul je het wel zien zitten om naar de smartshop te gaan grtz
juist, je kan wel een roes opwekken met nootmuskaat maar de bijwerkingen zijn niet te overzien: strontmisselijk, migraine, kotsen, gloeien, aanslag op lever en mild.... . van zo'n trip kan je echt niet genieten, als je er nou wat over opgezocht had had je dit al geweten en van je lijstje geschrapt.
Paperplane. zei:Ja die zijn er niet he. Rij gewoon ff naar nederland. En anders ga je maar lijm snuiven ofzo![]()
Ik vrees dat alleen spoelen met water niet genoeg is, beter kan je hawaiian baby woodrose zaden halen van een smartshop(minder misselijkheid dan morning glory en je moet er maar een stuk of 7 zaadjes van eten), veel praktischer imo.sjaartrol zei:Morning glory zaden zijn eenvoudig te verkrijgen in belgië, gewoon eens naar een groot tuincenter gaan.
Ipomoea tricolor of Ipomoea violacea moet je zoeken /naar vragen
Zaden wel spoelen met water als je ze koopt in een tuincentrum, gezien ze die behandelen met schimmel en bacteriewerende zooi. 200-400 zaden fijnmalen en binnenspelen. Smaak is wel heel vies :/
Deze is ontzettend gevaarlijk om te gebruiken, ook ik raad iedereen ten STERKSTE AF dit te gebruiken, dit kan extreem nare gevolgen hebben...(coma/dood/inwendige en geestelijke schade)sjaartrol zei:Een andere is datura, ook algemeen verkrijgbaar bij tuincentra, maar die raad ik af,tenzij je graag eens enkele maanden in de psychiatrie zit
mandragora zei:Heb vernomen dat een tuincentrum er per opzet vergif overheengiet om het niet als drug te kunnen gebruiken.
Vroeger was dat niet het geval, maar toen de stormloop er kwam om die zaadjes hebben vele tuincentra dus er producten overheengegoten.
Mandragora zei:Deze is ontzettend gevaarlijk om te gebruiken, ook ik raad iedereen ten STERKSTE AF dit te gebruiken, dit kan extreem nare gevolgen hebben...(coma/dood/inwendige en geestelijke schade)
grtsx
beter kan je hawaiian baby woodrose zaden halen van een smartshop(minder misselijkheid dan morning glory en je moet er maar een stuk of 7 zaadjes van eten),
sjaartrol zei:het is omgekeerd, HBWR veroorzaakt juist méér misselijkheid dan morning glory
Maar tis idd aangenamer om in te nemen gezien je maar een klein aantal nodig hebt, als je goede HBWR zaden hebt, is 3 zaden soms zelfs al voldoende)