1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

kun je gepakt worden onder invloed van xtc?

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door jose_wolk, 18 aug 2011.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. jose_wolk

jose_wolk Newbie

k heb een vraag..
    Ik gebruik af en toe xtc op grote feestjes, en dit weekend weer op lowlands.
    Nu weet ik alles over de controles, en de stillen die rondlopen om te kijken of je gebruikt/dealt.

Maar in bijvoorbeeld de bravo tent staat iedereen te spacen. Dat zien ze natuurlijk ook! Kun je dan gepakt worden omdat ze aan je zien dat je pillen op hebt?
    (als ze vragen heb je meer bij je, snap ik dat je die in moet leveren en evt een boete krijgt, maar als je niks meer hebt?)

2. Machine

Machine Experimenterende gebruiker

Denk niet dat je een grote kans loopt om in problemen te raken. Ben zelf al op meerdere grote feesten geweest waar ik dezelfde situatie tegen ben gekomen: volle tent, iedereen aan de drugs.. Daar loopt de beveiliging, en soms zelfs politie, gewoon tussendoor en ze doen niks...

Sowieso onbegonnen werk om iedereen daar op te pakken, en daarbij zijn mensen onder invloed van (party)drugs vaak minder problemen veroorzakend dan wanneer zij onder invloed zijn van alcohol (vernielingen, agressie enz).. Zolang je dus niet aan het dealen bent en niet in het openbaar kilo's coke van je creditcard loopt te snuiven denk ik dat je niet zoveel problemen tegemoet moet gaan..

Desondanks is het natuurlijk altijd verstandig om, indien je mensen in uniform ziet, je drugs even weg te stoppen of niet TE lollig voorbij te lopen. Zeker als je meerdere grammen/ pillen op zak hebt kan dat verstandig zijn om extra controles te voorkomen.

Veel plezier op Lowlands!

3. Tufnut

Tufnut Badass junkie

en festival als lowlands is het natuurlijk simpel. Je vooraad veilig in, onder of bij de tent. Daarheen gaan om te nemen en daarna weer feesten op het terrein. Gebruik wordt nooit bestraft (tenzij je aan het verkeer deelneemt -en terrecht-). Het kan natuurlijk wel een aanleiding zijn om verder te kijken, zeker als je je daarnaast ook misdraagt.

4. Machine

Machine Experimenterende gebruiker

toevoeging aan mijn vorige post:

Ik weet alleen dat je wel gepakt kunt worden als je iets in je broekzak hebt (ervaring).

5. pinnes

pinnes Belezen gebruiker

Drugsgebruik is niet illegaal dus waarop zouden ze je moeten pakken?
    Alleen bezit en handel zijn strafbaar.

6. Roygbiv

Roygbiv Newbie

Als je onder invloed bent en geen reden uitlokt of je niet 'verdacht' gedraagt kan je niet gepakt worden.

Sowieso wel uitkijken bij de ingangscontrole, want ik hoorde dat ze afgelopen jaren bij Lowlands flinks strenger zijn geworden. Dus niet heel gespannen/opvallend gaan lopen doen, en als je drugs bij je hebt (wat niet zo slim is, maar toch) in je onderbroek/beha stoppen, want daar mogen ze alleen fouilleren als ze een zeer duidelijk vermoeden hebben. Een vriend van mij is vorig jaar gepakt omdat hij net ná de ingang iets te enthousiast in zijn broek graaide om een pilletje te pakken.

Volgens mij is het trouwens ook dat je bij 1 pil in je broekzak meestal geen boete krijgt of dat ze een oogje dichtknijpen (dat is één 'gebruikershoeveelheid') maar bij meer dan 1 wel.

Laden...