Boerke zei:Kzat met een klein vraagje, Zouden dieren kunnen trippen?Zou je bv paddo's kunnen geven aan een hond of ander huisdier?
Als dit zou lukken wat zou het effect erdan van zijn?
Iemand ervaring??
greetz

idd nietneed^weed zei:inderdaad, ik zou zoiets ook nooit proberen op mijn hond ofzo![]()
of samen met m'n hond aan de waterpijP LOL
misschien is het wat voor mensen zonder vriendeN
Ellesdee zei:probeer t aub niet uit...
je kan een dier zoiets niet aan doen...
spliffsnatcher zei:Het is al erg genoeg dat alle legale drugs op dierenworden getest
Baukereg zei:Vrienden van me overwegen om binnenkort wietkoekjes te voeren aan de irritante ganzen bij ons in de buurt. Ben benieuwd wat er zal gebeuren.
vertel het ons maar eens spacekonijn :dplatypus zei:hmm als je de rook van je joint op een spin uitblaast gaat ie out. honden worden heel lauw van de rook van joints (spreek uit ervaring) en meeuwen gaan dood van xtc (vraag maar aan spacekonijn)
sommige wel.. elanden en herten eten wel eens een paddotjeBoerke zei:Ellesdee zei:probeer t aub niet uit...
je kan een dier zoiets niet aan doen...
Geen paniek, ik zou het nooit proberen om aan een dier te gevenVroeg het mij gewoon af. Misschien vinden dieren het ook wel leuk om te trippen....
![]()
Huisdieren drugs geven is echt NOT DONE!
Hun biochemie is heel anders dan dat van ons, honden sterven ook bij een kleine dosis wiet/hasj. Schapen merken neits van DMT, etc etc. Het is echt retarded om je huisdier drugs te geven. Om nog maar te zwijgen over het feit dat een dier niet weet dat hij het tot zich neemt, niet weet wat er komt, en dat beest dus een intens traumatische ervaring er aan over houdt..
Doe normaal zeg
die meeuw is gestorven aan +8- gram hasj die dat brutale beest zomaar uit het zakje had gepiktFreaky high zei:vertel het ons maar eens spacekonijn :dplatypus zei:hmm als je de rook van je joint op een spin uitblaast gaat ie out. honden worden heel lauw van de rook van joints (spreek uit ervaring) en meeuwen gaan dood van xtc (vraag maar aan spacekonijn)

spacekonijn zei:verder vinden slakken thc volgens mij heel fijn , die gaan heel space uit hun huisje en rond kijken.
kikkers houden er niet van , spinnen gaan hele coole webben maken en sommige honden worden heel para ervan

Jeller zei:http://forum.fok.nl/topic/828167/1/25
Huisdieren drugs geven is echt NOT DONE!
Hun biochemie is heel anders dan dat van ons, honden sterven ook bij een kleine dosis wiet/hasj. Schapen merken neits van DMT, etc etc. Het is echt retarded om je huisdier drugs te geven. Om nog maar te zwijgen over het feit dat een dier niet weet dat hij het tot zich neemt, niet weet wat er komt, en dat beest dus een intens traumatische ervaring er aan over houdt.
hehe raad eens van wie die post is![]()

BobG zei:Ik kan nog wel herinneren toen mijn kat net terugkwam van operatie, toen ie thuis was keek hij geconcentreerd naar dingen die er niet waren, en sprong hij zelfs een paar keer tegen de muur op. Lucky bastard..
das een fabeltjeTrip Unit zei:Drugshonden zijn verslaafd aan drugs,vandaar dat ze de drugs ook zo goed kunnen vinden.
Ketamine is geloof ik ook een dierennarcose middel.
Trip Unit zei:Drugshonden zijn verslaafd aan drugs,vandaar dat ze de drugs ook zo goed kunnen vinden.
haha, Grapje zeker? Voor die honden is het allemaal maar een spelletje.. En ze weten dat ze een koekje krijgen als ze de geur gevonden hebben.Trip Unit zei:Drugshonden zijn verslaafd aan drugs,vandaar dat ze de drugs ook zo goed kunnen vinden.
ik zie ze al bezig.laan zei:haha, Grapje zeker? Voor die honden is het allemaal maar een spelletje.. En ze weten dat ze een koekje krijgen als ze de geur gevonden hebben.Trip Unit zei:Drugshonden zijn verslaafd aan drugs,vandaar dat ze de drugs ook zo goed kunnen vinden.

schranziewanzie zei:das een fabeltjeTrip Unit zei:Drugshonden zijn verslaafd aan drugs,vandaar dat ze de drugs ook zo goed kunnen vinden.
Ketamine is geloof ik ook een dierennarcose middel.![]()
![]()
die drugshonden zijn wel echt niet verslaafd gemaakt aan drugs he![]()
Krantenartikel 2 augustus 2004
Britse drugshond overlijdt aan overdosis
LONDEN - De Britse drugshond Todd is waarschijnlijk overleden aan de gevolgen van een overdosis. Dat heeft de krant Daily Mirror maandag gemeld.
De 7-jarige viervoeter was in het Noord-Engelse plaatsje Preston aan het werk in een auto toen hij er ineens slecht uit begon te zien. De politieagent nam de hond mee naar een dierenarts, die vaststelde dat het dier een overdosis amfetamine had binnengekregen. Todd werd naar de afdeling intensieve zorg van de universiteit van Liverpool gebracht, maar het mocht niet baten. Negen uur later overleed de Springer spaniël.
Volgens de sergeant van het politiekorps in Preston zijn de eigenaar en diens gezin zeer geraakt door het verlies. "De hond woonde bij hen en ze gingen altijd samen wandelen", aldus de sergeant in de Daily Mirror.
Politiehonden hebben in het verleden wel vaker last gehad van een overdosis, maar dit zou de eerste keer zijn dat er een is overleden. De politie wacht het onderzoek naar Todds dood af.