Kunnen dieren trippen?

Boerke

Experimenterende gebruiker
Kzat met een klein vraagje, Zouden dieren kunnen trippen? :) Zou je bv paddo's kunnen geven aan een hond of ander huisdier?

Als dit zou lukken wat zou het effect erdan van zijn?

Iemand ervaring?? :):):)

greetz

buzzy

Badass junkie
Boerke zei:
Kzat met een klein vraagje, Zouden dieren kunnen trippen? :) Zou je bv paddo's kunnen geven aan een hond of ander huisdier?

Als dit zou lukken wat zou het effect erdan van zijn?

Iemand ervaring?? :):):)

greetz

Kun je paddo's geven aan een hond of ander huisdier ?: Ja, misschien eten ze het zelfs ook nog op :)

Kun je erachter komen of het effect heeft ?: Nee dieren kunnen geen ervaringen vertellen :wave:

Boerke

je zout mss wel kunne merken doordat ze mss rustiger zijn, of dat ze mss beetje staan te staren naar alles....

Psykaholik

Wijs gebruiker
need^weed zei:
inderdaad, ik zou zoiets ook nooit proberen op mijn hond ofzo :openmouth:
idd niet
en degene die dat aan een dier zou geven zal ik eens langskomen en 100mg 2c-i in zijn drinken doen ook eens testen wa een effect dat da geeft

Freaky high

Bewuste gebruiker
ja dieren ervaren drugs, maar waarschijnlijk op een andere manier dan wij. zoals hier al eerder gezegd werd: ze kunnen het niet na vertellen :P

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
ja idd, maar toch lijkt het me wel komisch om met mijn hond een dikke stick te smoren op de bank :mrgreen: of samen met m'n hond aan de waterpijP LOL :stoned: :stoned: misschien is het wat voor mensen zonder vriendeN :rolleyes: :wink:

toepiekloot

Belezen gebruiker
kdenk het wel hoor, de dieren gaan ook overal aan gaan ruiken en van gaan eten, ik denk dat die ook wel genotsmiddelen zoeken en weten dat ze van die ene plant of kruid kunnen 'trippen' of gewoon anders door gaan voelen...
dieren hebben nu eenmaal ook enige vorm van ontspanning nodig é :)

Boerke

Ellesdee zei:
probeer t aub niet uit...

je kan een dier zoiets niet aan doen...

Geen paniek, ik zou het nooit proberen om aan een dier te geven :) Vroeg het mij gewoon af. Misschien vinden dieren het ook wel leuk om te trippen.... :):)

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Vrienden van me overwegen om binnenkort wietkoekjes te voeren aan de irritante ganzen bij ons in de buurt. Ben benieuwd wat er zal gebeuren.

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
spliffsnatcher zei:
Het is al erg genoeg dat alle legale drugs op dierenworden getest

Als er d.m.v. dierproefen mensenlevens gered kunnen worden dan kan ik me er best in vinden dat er dieren gebruikt worden voor tests enzo.

platypus

Belezen gebruiker
hmm als je de rook van je joint op een spin uitblaast gaat ie out. honden worden heel lauw van de rook van joints (spreek uit ervaring) en meeuwen gaan dood van xtc (vraag maar aan spacekonijn)

Freaky high

Bewuste gebruiker
platypus zei:
hmm als je de rook van je joint op een spin uitblaast gaat ie out. honden worden heel lauw van de rook van joints (spreek uit ervaring) en meeuwen gaan dood van xtc (vraag maar aan spacekonijn)
vertel het ons maar eens spacekonijn :d

Jeller

Badass junkie
Boerke zei:
Ellesdee zei:
probeer t aub niet uit...

je kan een dier zoiets niet aan doen...

Geen paniek, ik zou het nooit proberen om aan een dier te geven :) Vroeg het mij gewoon af. Misschien vinden dieren het ook wel leuk om te trippen.... :):)
sommige wel.. elanden en herten eten wel eens een paddotje
http://forum.fok.nl/topic/828167/1/25
Huisdieren drugs geven is echt NOT DONE!

Hun biochemie is heel anders dan dat van ons, honden sterven ook bij een kleine dosis wiet/hasj. Schapen merken neits van DMT, etc etc. Het is echt retarded om je huisdier drugs te geven. Om nog maar te zwijgen over het feit dat een dier niet weet dat hij het tot zich neemt, niet weet wat er komt, en dat beest dus een intens traumatische ervaring er aan over houdt..

Doe normaal zeg

hehe raad eens van wie die post is :)

spacekonijn

Badass junkie
Freaky high zei:
platypus zei:
vertel het ons maar eens spacekonijn :d
die meeuw is gestorven aan +8- gram hasj die dat brutale beest zomaar uit het zakje had gepikt :mrgreen:

spacekonijn

Badass junkie
verder vinden slakken thc volgens mij heel fijn , die gaan heel space uit hun huisje en rond kijken.
kikkers houden er niet van , spinnen gaan hele coole webben maken en sommige honden worden heel para ervan

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
verder vinden slakken thc volgens mij heel fijn , die gaan heel space uit hun huisje en rond kijken.
kikkers houden er niet van , spinnen gaan hele coole webben maken en sommige honden worden heel para ervan

miss verscheeld dat wel weer per kikker of per spin of per slak... :mrgreen:

A

Anonymous

Gast
Ik denk dat het dier zich de tering in schrikt. Het dier weet niet dat hij drugs inhebt genomen, ineens vervormd alles en rent ie in paniek onder een auto.

Formshift

Belezen gebruiker
Dieren kunnen wel trippen :)

Ik zag op 1 of andere dierenziekenhuis-programma...

Toen zei die dokter over een hond die net uit narcose kwam:
"Hij kan zich wat raar gedragen door de hallucinaties omdat ie nog steeds onder invloed van ketamine is.".

tadaa... :)

A

Anonymous

Gast
Ik kan nog wel herinneren toen mijn kat net terugkwam van operatie, toen ie thuis was keek hij geconcentreerd naar dingen die er niet waren, en sprong hij zelfs een paar keer tegen de muur op. Lucky bastard..

Rain

Bewuste gebruiker
Maar natuurlijk kunnen dieren trippen. Er zijn ook zat muisen die mdma injectie hebben gehad.. En fijn dat ze het hadden!

caatje

Badass junkie
Jeller zei:
http://forum.fok.nl/topic/828167/1/25
Huisdieren drugs geven is echt NOT DONE!

Hun biochemie is heel anders dan dat van ons, honden sterven ook bij een kleine dosis wiet/hasj. Schapen merken neits van DMT, etc etc. Het is echt retarded om je huisdier drugs te geven. Om nog maar te zwijgen over het feit dat een dier niet weet dat hij het tot zich neemt, niet weet wat er komt, en dat beest dus een intens traumatische ervaring er aan over houdt.

hehe raad eens van wie die post is :)

Ik heb even rondgekeken in dat topic van fok.nl, wat een zieke gasten zeg. Echt niet best!!!

Boerke

BobG zei:
Ik kan nog wel herinneren toen mijn kat net terugkwam van operatie, toen ie thuis was keek hij geconcentreerd naar dingen die er niet waren, en sprong hij zelfs een paar keer tegen de muur op. Lucky bastard..

Klinkt echt vet :)

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Drugshonden zijn verslaafd aan drugs,vandaar dat ze de drugs ook zo goed kunnen vinden.
Ketamine is geloof ik ook een dierennarcose middel.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Trip Unit zei:
Drugshonden zijn verslaafd aan drugs,vandaar dat ze de drugs ook zo goed kunnen vinden.
das een fabeltje :rolleyes: :rolleyes:
die drugshonden zijn wel echt niet verslaafd gemaakt aan drugs he :wink:

Ellesdee

Badass junkie
Trip Unit zei:

ze zijn er niet verslaafd aan, ze laten de honden ruiken hoe t ruikt...
en als ze t dan vinden dan krijgen ze een beloning... :)

keta is een narcose middel voor katten, althans... in amerika...

Rain

Bewuste gebruiker
Trip Unit zei:
haha, Grapje zeker? Voor die honden is het allemaal maar een spelletje.. En ze weten dat ze een koekje krijgen als ze de geur gevonden hebben.

Psykaholik

Wijs gebruiker
laan zei:
Trip Unit zei:
haha, Grapje zeker? Voor die honden is het allemaal maar een spelletje.. En ze weten dat ze een koekje krijgen als ze de geur gevonden hebben.
ik zie ze al bezig.
een xtc pilletje voor jou.
een lijntje speed voor jou.
een lijntje coke voor jou.
dan weet ik al direct wa ik wil zijn in het volgend leven.
een drugshond :mrgreen: :mrgreen:

Trip Unit

Bewuste gebruiker
schranziewanzie zei:
Trip Unit zei:
das een fabeltje :rolleyes: :rolleyes:
die drugshonden zijn wel echt niet verslaafd gemaakt aan drugs he :wink:

Hier een kranten artikeltje van een hond die overdosis heeft gehad.
Ik zal even een bron proberen te vinden waarin het staat.

Krantenartikel 2 augustus 2004
Britse drugshond overlijdt aan overdosis

LONDEN - De Britse drugshond Todd is waarschijnlijk overleden aan de gevolgen van een overdosis. Dat heeft de krant Daily Mirror maandag gemeld.

De 7-jarige viervoeter was in het Noord-Engelse plaatsje Preston aan het werk in een auto toen hij er ineens slecht uit begon te zien. De politieagent nam de hond mee naar een dierenarts, die vaststelde dat het dier een overdosis amfetamine had binnengekregen. Todd werd naar de afdeling intensieve zorg van de universiteit van Liverpool gebracht, maar het mocht niet baten. Negen uur later overleed de Springer spaniël.

Volgens de sergeant van het politiekorps in Preston zijn de eigenaar en diens gezin zeer geraakt door het verlies. "De hond woonde bij hen en ze gingen altijd samen wandelen", aldus de sergeant in de Daily Mirror.
Politiehonden hebben in het verleden wel vaker last gehad van een overdosis, maar dit zou de eerste keer zijn dat er een is overleden. De politie wacht het onderzoek naar Todds dood af.

ThunderBunny

Belezen gebruiker
Ja dieren kun je drugs geven en ja het werkt bij dieren het zelfde als bij mensen en NEE! nooit doen.
de meesten hier kunnen dat topic van mij wel herinneren
dat ik X genomen had en er een bij nam en er een op de grond valt voor ik uberhaupt een reik beweging kon maken hap slik weg.
had mijn hond een roze mitsubishi opgevreten.
was heel erg zielig beesie stondt zo strak dan ik met geen mogelijkheid zijn bek open kon krijgen!
drugs aan dieren geven is rondt uit dieren mishandeling!!!
en kan leiden tot de dood van het dier.
ik ben in elkgeval heel blij dat ik nog een hond heb.

Bovenaan