ctrl _ HALT _ delete
Experimenterende gebruiker
Is er ook plaats voor de creatieve gebruiker op dit subforum? Zo ja, wie of waar zijn jullie?
Daar ben ik namelijk wel heel benieuwd naar ...
Laatst bewerkt:
Subforuminleiding zei:Heb je een mooie spacecake gebakken en wil je dat delen? Of heb je een aantal wietplantjes en ben je benieuwd hoe deze het beste groeien? Dan is dit het subforum voor jou! Deel hier alles ontrent kweken, ook voor paddo growkits en cactussen, en eigen creatieve bong-creaties.

Awel, ik zal mij eens nader verklaren. Is er hier zo geen hoekje voor de artistieke uitkomsten van het gebruik?of is dat hoekje er al af? geen probleem mee hoor, dat zijn ook geen scherpe kantjes. Maar ik ben bijvoorbeeld op dit eigenste moment bezig aan het volgend werkje ...
Bekijk bijlage 4160
En voila, dat deel ik dan graag eens maar ja, delen door 1 is wat keutelachtig. Zodus ... vandaar de vraag of er hier misschien nog wat kunstzinnige mensen vertoeven ?![]()
hahaha dat is flink. Als je maar luistert. Dewelke had je bij voorkeur?Ik kan zitten, liggen, rollen en een poot geven op commando, mits je me daarna beloond met iets van drugs![]()

Dat was niet mijn bedoeling. Maar wel om uit te reiken naar anderen en nieuwe mensen te leren kennen waarmee ik een al dan niet artistiek raakvlak kan delenHeel gaaf! Zou zoiets wel in mijn huis hebben willen hangen. Quanta costa?
Wel erg mooi hoor. Je hebt best wel talent...Vooral die eerste en Terug naar het kind, de rontgen en ook wel Het optische bedrog vind ik mooi. Alleen met willekeurige kleurencombinaties met verfspetters enzo heb ik zelf niet zoveel mee.hahaha dat is flink. Als je maar luistert. Dewelke had je bij voorkeur?
Het coraal van het verhaal?
Bekijk bijlage 4161
Het oog van de storm?
Bekijk bijlage 4162
donald Presley?
Bekijk bijlage 4165
de georganiseerde chaos?
Bekijk bijlage 4163
Het vrouwelijk orgasme?
Bekijk bijlage 4167
Het optische bedrog?
Bekijk bijlage 4169
De rontgen?
Bekijk bijlage 4172
Of terug naar het kind?
Bekijk bijlage 4168
Met andere woorden; ghb, xtc, speed en soms ook niet onbelangrijk kamagra hahahah
het oog en zn optische illusie heIk kan zelf trouwens helemaal niks met kunst behalve dan ernaar kijken en weten wat ik mooi vind. Mijn moeder schildert ook vaak en heeft vaak best wel mooie kunstwerkjes. Zal wel eens een keer wat posten van der.
Oeeew, hou je maar vast dan. Ik vond het echt simpeler lijken dan het is. Mijn werkruimte 1 grote bende en de helft van mijn oefencanvassen kreeg een doucheLiquid painting staat ook nog op mijn lijstje, maar daar moeten de materialen nog voor verzameld worden![]()