Kutste en leukste drug

TrippyShit

Badass junkie
Als het al bestaat gooi dan maar weg. Ben echt heel erg slecht met die zoekfunctie :P

Titel zegt het al.

Wat is je favoriete drug:
Wat is je minst favoriete drug:


Mijn favoriet: Verschilt nogal. Maar op dit moment zou ik zeggen psychedelica. Op dit moment paddo's! Voorheen zou ik mdma gezecht hebben denk ik.

Minst favoriete: Cocaine. Niet mijn middel. Voel me al stoer genoeg :P Wordt er alleen maar stil van en alles is best. Geen top of the world of praatkicks voor mij..
 

Angramar Temenos

Badass junkie
Leukste: Ik kan heel erg moeilijk kiezen tussen LSD, 2c-e en Paddo's. DMT zou ik graag zeggen, maar dat trekt me zo enorm dat ik er niet af kan blijven als ik het heb, dus dat koop ik niet meer. Psychedelicaversie van crack :P

Kutste: Van wat ik heb gedaan? Speed. Twee keer gedaan om wakker te blijven, godver wat werd ik er opgefokt van, kreeg overal jeuk en moest zweten.. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die rotzooi leuk vindt..
 
L

Lid 6909

Gast
Leukste: Wiet
Kutste: Alcohol (ook al drink ik het wel heel af en toe)
 

Serenity

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Leukste: Ik kan heel erg moeilijk kiezen tussen LSD, 2c-e en Paddo's. DMT zou ik graag zeggen, maar dat trekt me zo enorm dat ik er niet af kan blijven als ik het heb, dus dat koop ik niet meer. Psychedelicaversie van crack :P

Kutste: Van wat ik heb gedaan? Speed. Twee keer gedaan om wakker te blijven, godver wat werd ik er opgefokt van, kreeg overal jeuk en moest zweten.. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die rotzooi leuk vindt..

Dat zegt iedereen over de eerste paar keer speed. Is iets wat je moet leren gebruiken en leren waarderen. Wijze les van Deranged.

Leukste: Alle oppepende middelen (behalve coke) + ketamine
Kutste: Wiet/Hasj
 

Angramar Temenos

Badass junkie
Serenity zei:
Angramar Temenos zei:
Leukste: Ik kan heel erg moeilijk kiezen tussen LSD, 2c-e en Paddo's. DMT zou ik graag zeggen, maar dat trekt me zo enorm dat ik er niet af kan blijven als ik het heb, dus dat koop ik niet meer. Psychedelicaversie van crack :P

Kutste: Van wat ik heb gedaan? Speed. Twee keer gedaan om wakker te blijven, godver wat werd ik er opgefokt van, kreeg overal jeuk en moest zweten.. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die rotzooi leuk vindt..

Dat zegt iedereen over de eerste paar keer speed. Is iets wat je moet leren gebruiken en leren waarderen. Wijze les van Deranged.

Leukste: Alle oppepende middelen (behalve coke) + ketamine
Kutste: Wiet/Hasj

Ik wil het niet leren warderen, ik wil het niet gebruiken, ik vind het chemische rotzooi. Ik wil gewoon trippen joh :hearteyes: .
 

anoniempje

Bewuste gebruiker
leukste:
Dan zal ik toch wel zeggen xtc maar nadeel ervan dat ik gelijk weer zoveel ga slikken, en het niet bij eentje kan houden, maar ja dat heb ik eigenlijk wel bij alle middelen

mmmm....... alle drugs is gewoon kut voor mij :grin:

wel jammer want het is zo leuk :rock:
 

Spor

Wijs gebruiker
Mindgamer zei:
Omdat LSD geschapen is door God en 2cb geschapen is door een stel amateurs.

Haha, yup ! :grin:

ik vind 2c-* zeker wel leuk, maar ik snap wel wat jij bedoeld :) LSD is gewoon anders, anders als alles, LSD = LSD en niets wat daar aan kan tippen !

OT: Wiet/Meth

rara wat zou ik het leukste vinden en wat het kutste ? :wink:
 

anoniempje

Bewuste gebruiker
alle drugs zijn leuk maar op het einde kut !! door verschillende redenen

behalve met een jointje :stoned: daar kan weinig aan fout gaan
 

underworld

Wijs gebruiker
leukste: lsd, een hele nieuwe wereld gaat voor je open..2de gedeelde plek met mdma en ketamine omdat je zo heerlijk scheef van de keta kan gaan en mdma is gewoon heerlijk het love gevoel

kutste: mccp pillen toch wel. wat voelje je daar kut bij.
en alcohol, is echt een waardeloos iets vind ik persoonlijk
 

Angramar Temenos

Badass junkie
2c-e vind ik heel leuk, maar niet echt "trippy". Echt een "Ik wil nuchter blijven maar wel dingen zien" drug, wat ik heel leuk vind soms :). Ik ga nauwlijks dingen "anders beleven", "anders denken", etc. Alleen echt visueel, alsof er een tvscherm aan m'n ogen wordt geplakt.
 

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
anoniempje zei:
leukste:
Dan zal ik toch wel zeggen xtc maar nadeel ervan dat ik gelijk weer zoveel ga slikken, en het niet bij eentje kan houden, maar ja dat heb ik eigenlijk wel bij alle middelen

mmmm....... alle drugs is gewoon kut voor mij :grin:

wel jammer want het is zo leuk :rock:
 

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Leukste : Hasj en wiet, blowen is gewoon iets wat leuk blijft, imo.

Kutste: Smartshop energizers en dat soort zooi, nooit meer :P Voor de rest nog geen echte kutervaringen gehad met een drug zelf.
 

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Tussen leukste en kutste (wat een woord trouwens) drug schuilt er voor mij maar één letter verschil:

LSD vs. LSA
 

TrippyShit

Badass junkie
Nee, in mijn geval is het gewoon dat het kut is :wink: Nadat ik stopte met elke dag werd ik er paranoia enzo van. De keren dat het niet gebeurde was er gewoon lol hoor.
 

gekkehenkie

Belezen gebruiker
Leukste: Wiet (veel lachen, geen kater, warm gevoel, gezellig)

Kutste: Coke (voor mij: te duur voor z'n effect, de "honger" ernaar als je zakje leeg is, dat het maar een half uurtje duurt)
 
Bovenaan