Kwaliteit daalt

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Vroeger was de kwaliteit van xtc beter wordt gezegt. Maar betekent dat dat er gemiddeld meer mg mdma inzat vroegah of dat er minder rotzooi in zat? Want wat is nou het verschil tussen de MDMA van toen en die van nu?

J86

Bewuste gebruiker
De MDMA is precies hetzelfde :P Das gewoon een stof die nooit veranderd.

Ik weet het zelf niet eerlijk gezegd omdat ik pas sinds een jaartje hiermee bezig ben.
Maar ik hoor idd wel dat ze vroeger sterker waren. Vooral de allereerste mitsubishi's die daardoor zo bekend zijn geworden.

Alleen lijkt het me sterk dat er tegenwoordig meer troep in zit aangezien het nu heel makkelijk is pillen te laten testen en zodra bekend is dat er troep in bepaalde pillen zit kan je ze natuurlijk niet meer verkopen.

nicolai

Wijs gebruiker
de mensen uit de jaren 60 zeggen dat hun dope de beste dope was...de mensen uit de jaren 70 zeggen dat hun dope de beste dope was...de mensen uit de jaren 80 zeggen dat hun dope de beste dope was...etc...etc...etc

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
zoals idd hierboven wordt gezegt de kwaliteit kan niet dalen...
MDMA=MDMA punt :grin:

Maar bedoel je dat er steed slechter snoep wordt gemaakt ??

je hebt pilletjes van 25 mg en pilletjes van 180 mg en ik heb gehoord dat er ook al pilletjes van 500 mg werden geproduceert maar dat zal toch wel onzin zijn :)

Antigone

Belezen gebruiker
pbwebmaster zei:
Vroeger was de kwaliteit van xtc beter wordt gezegt. Maar betekent dat dat er gemiddeld meer mg mdma inzat vroegah of dat er minder rotzooi in zat? Want wat is nou het verschil tussen de MDMA van toen en die van nu?
Weet je wat het met je geheugen is, je onthoudt na een tijdje alleen de superleuke pillen :xtc:

Als je namelijk nog effe verder denkt, dan komt je tot de conclusie dat we er vroeger ook
echt kutpillen tussen hadden zitten. Vergeten we gewoon alleen voor het gemak even :smoke:

nicolai

Wijs gebruiker
sterker nog...vroeger waren er wel pillen met gevaarlijke stoffen. dat is nu al niet meer het geval. maar ik zal nooit zeggen dat onze dope beter is dan vroeger. wel zijn er meer soorten drugs in omloop.

berten

Belezen gebruiker
vroeger betaalden ze 500 frank (12,5€) voor een pilletje die mss een beetje hoger gedoseerd was maar nu betaal je 2,5€ en je hebt ook een fijn pilletje

Spor

Wijs gebruiker
Worstenjongen zei:
zoals idd hierboven wordt gezegt de kwaliteit kan niet dalen...
MDMA=MDMA punt :grin:

Wat een onzin. Als je beetje amateur pillen maker hebt, die zijn ons mdma niet eerst laat testen voor dat hij er pillen laat testen omdat hij zijn dealer geloofd die zegt: JE WEET TOCH 100% puur kun je toch ZIEN eraan, terwijl die MDMA maar 40% is van de 85% max en hij weegt 100mg per pil af zit er eigenlijk ook maar 40mg in...

Dus waarschijnlijk is de pillendrukker niet zozeer de boosdoener, alleen het varken wat de mooie mdma kristallen heeft versneden tot waardeloos anuspoeder

berten zei:
vroeger betaalden ze 500 frank (12,5€) voor een pilletje die mss een beetje hoger gedoseerd was maar nu betaal je 2,5€ en je hebt ook een fijn pilletje

voor 12,5 wil ik een pil met een 24 karaats gouden randje he

Antigone zei:
Als je namelijk nog effe verder denkt, dan komt je tot de conclusie dat we er vroeger ookecht kutpillen tussen hadden zitten. Vergeten we gewoon alleen voor het gemak even

Ook dat is helemaal waar. Je herinnert je aan alle vette ervaringen, die met de beste pillen. Als je een keer of 2 pillen neemt die niet of nauwelijks werken was dat gewoon another day waar je niet zo'n goede en duidelijke herinneringen aan hebt als die supervette nacht op die supergoede pillen :wink:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
omdat het mdma gevoel minder wordt denk ik dat mensen denken dat de kwaliteit (hoeveelheid mdma in een pil) minder wordt.

caatje

Badass junkie
Totaal geen idee wat je bedoeld, natuurlijk heb ik wel eens klote pillen gehad maar dat was niet meer of minder dan vroeger.

Bovenaan