Kwaliteit (Rotterdamse) wiet

Alberts

Newbie
In het nieuws hoor ik om de aantal maanden dat de nederwiet in Nederland van betreffende kwaliteit (THC gehalte is onverantwoord hoog) en dat er zsm. een al dan niet geheel verbod op moet komen.

Echter in de koffieshop, is de keuze vrij rijk. Begint bij skunk en eindigt bij haze (?). Nu haal ik meestal á 7 á 8 eu. p/g in Rotterdam en de kwaliteit die ik dan krijg valt wel wat tegen. Voor 30 eu. een mooie zak. Thuis gekomen en beter kijkende zitten er toppen bij de voor 20-30% uit blad bestaan. Rokende merk ik er weinig van en gaat de ene na de andere in rook op zonder er een écht voldaan gevoel aan over te houden. Zou ik sterkere moeten proberen? Haal meestal in Schiedam bij Parkweg (naam is mij even ontschoten)...

Is slechte - tot gemiddelde kwaliteit wiet in Rotterdam (Zuid-Holland) altijd zo rond de 8 eu. ? Het goede sterke spul 11 á 12 eu. ? Waar moet ik wezen (R'dam) ? Of moet ik eens een 'lokale dealer' opzoeken en wat is dan een normale prijs?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
kweek gewoon je eigen plantje man..., gedaan met die rotzooi van dealers en coffeeshops

Probeer eens een hasjsoort sinds hasj een relaxter gevoel geeft (bij mij althans) en is wel leuk voor de afwisseling.

Je kan ook een tolerantiebreak toepassen :P

'SmokedOver

Bovenaan