kwaliteit speed

speedjunky69

Bewuste gebruiker
ben ik totaal niet et de topicstarter eens! hier i mijn regiotje heb je meestal wel goeie pep
wel steeds vaker methamfamine maarja eigenlijk is dat ook de beste pep met wel wat nadelen dan ook wel weer

met de kwaliteit is het hier in friesland erg slecht gesteld alles waardeloos hier begin bijna te denken dat er tegenwoordig geen goeie speed te krijgen is

na lezen van andere reacties begint nu mijn zoektocht dus!!!!!!

de GT

Bewuste gebruiker
DonnieDark0 zei:
de GT zei:
poeder is een tijdje kut geweest, maar inmiddels weer terug naar het oude niveau van om en rond de 70%.

Ook nog steeds een (geseald) flesje vloeibaar liggen, maar daar heb ik toch niet echt mee. Licht hier meer te verstoffen dan dat het echt enig doel gaat dienen hehe. Kreeg dat een keer als tester mee, maarja wat moet ik nou met vloeibaar als ik ook poeder mn neus in kan jagen.

Iets met gebruiksvriendelijkheid, ditdat...

Ja ik ben een jaar in het buitenland geweest en ik kom terug en de speed is weer van kwaliteit, perfect :)
Is die vloeibare vorm om te spuiten?

ja is om te spuiten volgens mij, maar een druppel onder je tong leggen zou ook werken...
Ik heb geen idee eigenlijk, weet niet goed wat ik er mee aan moet. Waarschijnlijk ga ik het ooit ongebruikt weer weg flikkeren.

dosis

Newbie
mijn testuitslag wees uit 16 procent.
dit is een beetje een domper (als je gevoelig bent voor de charmes van het understatement)

Strorum

Newbie
Pure speed rechtsstreeks via het lap....het zit daar in een soort van natte zeefdompel gedoe waar de pure speed met een zakje )boterhamzak word opgevangen...

dit moet dus niet versneden zijn...en werkt ook dan het best

maar dit is maar mijn 2e keer dat ik wat van hem meekreeg en ik sta te stuiteren op dit moment :P wel op nu

dus puur kan wel ?....
of heb ik ergens over heen gelezen wat ik niet lees...zit al wat jaartje mee te spieken op het forum

Svali zei:
Severin zei:
83 % :grin: ( das pas genieten )

Dat zal alleen niet gaan omdat je altijd 27% amfetamine-sulfaat (zout) nodig hebt om het te kunnen snuiven. Alles boven de 73% zijn fabeltjes. Maar misschien ken je een producent die het inmiddels wel is gelukt, maar dat betwijfel ik.

leg eens uit waarom dan als het meer dan 73% val je dan dood neer?

SpeedyGonzalis

Experimenterende gebruiker
Had eerst altijd witte pep van 68%, daar waren we al heel tevreden mee, nu kwam mn dealer met nieuwe aanzetten, gele pep. Ik laten testen, 72% :hearteyes:

mick swagger

Belezen gebruiker
hier in het noorden zit het de laatste tijd erg goed met de kwaliteit.
had eerst 52% zonder toevoegingen. Nu heb ik andere weten te bemachtigen en deze kwam zelfs op 64% amfetamine zonder toevoegingen. :rockband:

dus et lijkt me niet dat de kwaliteit van de speed slechter wordt. Ik denk dat het eerder aan iemand zijn connecties ligt.

peppie

Belezen gebruiker
Het is hier anders nog steeds kut :angry:
test uitslagen van 13-16-21 % en dat bij verschillende dealers, schijnbaar kunnen ze ook niet aan goed spul komen.
Bij elke dealer zeg ik wel dat we het over de prijs wel eens worden als het maar goed is.
En 73% dex-amfetamine hoef ik ook niet, dat is wat je nu veel tegenkomt.

Liesette

Bewuste gebruiker
nog steeds knallen we hier op de volle 70% en eerlijk gezegd het is wel fijn dat het nooit dezelfde is.

alles wat niet uit 1 kuip komt is ook anders dan mogen de uitslagen het zelfde zijn de uitwerking is dat nooit.

@ peppie .... de koffie smaakte goed toen

ouwe je moet nooit opgeven zwolle is ten slotte om de hoek !!

allemaal noord holland 1 pot pep 1 pot nat

ja denk !!

:hearteyes:

Liesette

Bewuste gebruiker
peppie zei:
Het is hier anders nog steeds kut :angry:
test uitslagen van 13-16-21 % en dat bij verschillende dealers, schijnbaar kunnen ze ook niet aan goed spul komen.
Bij elke dealer zeg ik wel dat we het over de prijs wel eens worden als het maar goed is.
En 73% dex-amfetamine hoef ik ook niet, dat is wat je nu veel tegenkomt.

roze 70% .... zeker geen dex .... groetjes van Dexter aka sTonie

Ben van dinsdag op woensdag nacht toevallig op deze site beland, rond een uur of 1 snachts en ben pas toen het een uur of 9 was naar een andere site gegaan. Uiteindelijk aangemeld :grin:

OT: heb maanden lang pep van rond de 25-30% amfeta gehad, periode met gele pep van rond de 45-50%, toen terug op 25-30% en nu (ben bang helaas tijdelijk..) weer terug op ong. 50%. timing kan niet beter, precies aan het begin van mn vakantie :P

eddy b.

Newbie
als belg moet ik jullie bewonderen (jaloers ook) als ik de hoge percentages zie wat betreft de kwaliteit van speed :hearteyes: :grin:
ik neem reeds decennium speed :P
kwaliteit is hier wisselvallig :( ,dealers zijn onbetrouwbaar tevens door hun verslaafdheid.

mattskovic

Wijs gebruiker
eddy b. gelieve je post aan te passen ! dit gaat in tegen forum regels om dat je eventueel zou sugereren naar verkoop plaatsen!

over kwaliteit in regio hier is goed tot fantastisch je hebt altijd wel 1 idioot die ze pep zo hard verkapt dat het niet meer leuk is maar zulke types blijven meestal niet lang :wink:

eddy b.

Newbie
mattskovic zei:
eddy b. gelieve je post aan te passen ! dit gaat in tegen forum regels om dat je eventueel zou sugereren naar verkoop plaatsen!

over kwaliteit in regio hier is goed tot fantastisch je hebt altijd wel 1 idioot die ze pep zo hard verkapt dat het niet meer leuk is maar zulke types blijven meestal niet lang :wink:

sorry mattskovic.
ik vind maar niet hoe ik hier mijn post kan aanpassen :rolleyes:

mick swagger

Belezen gebruiker
Hier nog een paar resultaten uit het noorden, de kwaliteit is hier vooral het laatste half jaar om te janken:

De uitslagen:
1.caffeïne 72%; 4-fluoramphetamine (niet gekwantificeerd)

2.amfetamine 16%; caffeïne 74%

3.amfetamine 14%; caffeïne 67%; methamfetaminebijproducten (niet gekwantificeerd) en 4-methylamphetamine.
Over deze laatste stof meldt het lab dat daarvan minder in het monster zit dan aan amfetamine; er wordt echter geen percentage gegeven.

ik heb ook gehoord dat 4-methylamfetamine in Vlaanderen al zijn slachtoffers heeft geeist.
Dus mensen laat het spul altijd testen voor je het gebruikt. Ik hoop dat er snel weer eens wat betere kwaliteit te vinden is. tot die tijd, geen nakkie meer voor mij :smilingimp:

peppie

Belezen gebruiker
Zolang iedereen het maar voor lief neemt en steeds weer blijft halen bij diezelfde dealer zal het niet beter worden.
De dealers verkopen toch wel, al klaag je dan krijg je standaard antwoord "iedereen vond het goed"

De kwaliteit van de jaren 90 zal wel nooit meer komen :(

Paperplane.

Wijs gebruiker
Svali zei:
Natuurlijk kennen we die beiden niet, maar heel misschien zijn er mensen die het eventueel produceren en het niet altijd verkopen als snuifbare speed. Dat maakt het dus niet gelijk gangbaar, maar het zou kunnen dat zoiets vaker gebeurt, Maar dat weet ik dus ook niet.
Klopt. Er zijn gesealde amfetamine ampullen op de markt met vloeibare olieachtige-speed(base). Heb er wel eens een paar voorbij zien komen. Geen idee van de puurheid maar zou zo 80% + kunnen zijn, zag er professioneel geproduceerd uit.

mick swagger

Belezen gebruiker
peppie zei:
Zolang iedereen het maar voor lief neemt en steeds weer blijft halen bij diezelfde dealer zal het niet beter worden.
De dealers verkopen toch wel, al klaag je dan krijg je standaard antwoord "iedereen vond het goed"

De kwaliteit van de jaren 90 zal wel nooit meer komen :(

Er zal hier vast nog wel ergens iemand omlopen die de goede klapshit van toen kan leveren... het zal wel niet helemaal uitgestorven zijn, ik zal blijven zoeken tot ik tevreden ben:) 3 jaar geleden was het ook nog te vinden. Dat spul van tegenwoordig zal vast niet als 16% puurheid uit het lab komen :confused: .

JelleSnel

Newbie
Na lange tijd afwezigheid maar weer een nieuw profiel aangemaakt. Goedenacht mensen! :mrgreen:

Ik zit hier zelf nu aardig te gaan en heb onlangs in Deventer 2 verschillende soorten weggebracht. Nu na 2 weken zit ik nog altijd op de uitslag te wachten. Afgelopen woensdag zelf maar eens gebeld maar de vrouw die ik had gesproken was helaas niet beschikbaar. Ben nou wel benieuwd naar de uitslag! Ht komt uit de omgeving Arnhem. Meer lui ervaring?
Vorig jaar haalde ik nog in Zutphen. Dat was gele pep en had 38% Amp gehalte dus dat was best acceptabel.

MIA-1985

Wijs gebruiker
JelleSnel zei:
Na lange tijd afwezigheid maar weer een nieuw profiel aangemaakt. Goedenacht mensen! :mrgreen:

Ik zit hier zelf nu aardig te gaan en heb onlangs in Deventer 2 verschillende soorten weggebracht. Nu na 2 weken zit ik nog altijd op de uitslag te wachten. Afgelopen woensdag zelf maar eens gebeld maar de vrouw die ik had gesproken was helaas niet beschikbaar. Ben nou wel benieuwd naar de uitslag! Ht komt uit de omgeving Arnhem. Meer lui ervaring?
Vorig jaar haalde ik nog in Zutphen. Dat was gele pep en had 38% Amp gehalte dus dat was best acceptabel.

38% is ook niet je van het inderdaad, maarja....lijkt erop dat het op dit moment wel één van de betere is :)
Heb zelf nog <4 gram liggen van 69%! Maar die bewaar ik voor hele speciale gelegenheden :tongueout:

Laatste keer had ik hier zelf 21% ook niet best, maar ik dacht het moet maar. Wil ik wat halen, was het alweer uitverkocht :confused: haha zit niet mee.

JelleSnel

Newbie
:openmouth: Nou, de uitslag is terug wat betreft mijn poeder zakkies.
Bij het ene zakje was de poeder wat meer vlokkig en wit en bij het tweede zakje was de inhoud meer poederachtig.

De vlokkige had 9% amf en maar liefst 84% caffeïne(!)
Het tweede zakje die meer op poeder leek had 11% amf en 74% caf.

Dit is toch om te brullen eigenlijk of ligt dat aan mij?! :confused: Wanneer ik inderdaad andere verhalen lees dan komt dit veel vaker voor maar met mijn ervaring uit Zutphen (die gele van 38%, meerdere malen getest en constant); vind ik dit toch wel zwaar tegenvallen...
Ik heb het net m'n dealer laten weten en die zie ik volgende week waarschijnlijk...

Zo, 69% ja...die is inderdaad voor special occasions :mrgreen:

mick swagger

Belezen gebruiker
Morgen is het weer zo ver, testuitslag dag... Hopelijk weer eens wat beters dan 16%. Heb hier nog een pakje 64% liggen voor de special occasions, maarja is jammer genoeg dexedrine... ik ben zelf meer een fan van Benzedrine. Maarja hier is D,L-amfetamine als sinds de zomer van de kaart verdwenen...

mick swagger

Belezen gebruiker
Testuitslagen waren hier zeer slecht, ik had 3 sampletjes meegegeven;
1:amfetamine 6%; caffeïne 82%
2:Amfetamine 1 % Caffeine 43 %
Diversen B1:
4-fluoramphetamine
Onbekende:
· onbekende stof(gebruik afraden)
Onbekende 2:
· onbekende stof(mogelijk verontreiniging 4-fluoramfetamine)
Opmerkingen Lab:
Hoofdcomponent 4-fluoramphetamine
3: amfetamine 9%; caffeïne 59%; methamfetaminebijproducten n.q. (niet gekwantificeerd)

Zeer betreurenswaardig atm.... :cry:

Paperplane.

Wijs gebruiker
Ze dwingen ons gewoon om RC's te kopen he. Klote dealers. Hoe duur is speed nou als je het in bulk koopt. Zonder die troep te versnijden maak je al genoeg winst als dealer. Verkoop het desnoods voor 10/g, als het maar onversneden is. Ga lekker coke versnijden... :openmouth:

mick swagger

Belezen gebruiker
Paperplane. zei:
Ze dwingen ons gewoon om RC's te kopen he. Klote dealers. Hoe duur is speed nou als je het in bulk koopt. Zonder die troep te versnijden maak je al genoeg winst als dealer. Verkoop het desnoods voor 10/g, als het maar onversneden is. Ga lekker coke versnijden... :openmouth:

Ja idd, 4-fa, is 1 van mijn favoriete vervangers maar kan naar mijn idee, het gevoel van top kwaliteit D,L-amfetamine bij lange na niet evenaren. hmmm. jammer dat niet iedereen er zo over denkt, om de speed of welke drugs dan ook, zo puur mogelijk te houden...

Paperplane.

Wijs gebruiker
Het ligt ook aan de doelgroep he, zo worden tripmiddelen in verhouding veel minder versneden.(keta, 2c-b etc)

mick swagger

Belezen gebruiker
Morgen weer naar het testcentrum! :grin:
Ik heb weer 4 verschillende sampletjes gevonden, hopelijk zijn deze eens van wat betere kwaliteit. Het ziet en ruikt i.i.g. wel erg ouderwets chemisch en er verdampt niet erg veel, maarja het enige wat uitsluitsel kan geven is de testuitslag.

boenkeng

Bewuste gebruiker
Als ik die resultaten zo zie, dan zijn die dealers ook echt achterlijk. Rommel zal wel gekocht worden door verschillende wholesalers welke er allemaal een portie caffeine bij doen, 1 procent amph overhouden :tearsofjoy: :tearsofjoy:

mick swagger

Belezen gebruiker
boenkeng zei:
Als ik die resultaten zo zie, dan zijn die dealers ook echt achterlijk. Rommel zal wel gekocht worden door verschillende wholesalers welke er allemaal een portie caffeine bij doen, 1 procent amph overhouden :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Hé, dat is niet grappig hoor :P .

slouieaan

Newbie
Beste lotgenoten,
Het feit dat ik nu op dit forum aangemeld en aan het reageren ben zou eigenlijk de druppel moeten
zijn die bij mij de emmer doet overlopen.
Sinds ik ben begonnen met speed een hele tijd geleden is het nog niet zo bedroevend geweest als op dit moment.
Ben in de afgelopen tien jaar veel verschillende speed tegengekomen met zeer wisselende kwaliteit,geuren en smaken tegengekomen maar als je gewoon even goed zocht was er altijd wel iets te vinden wat er mee door kon.
Maar het lijkt er toch echt op dat nu iedereen maar troep aan het verkopen is zeker in de regio haarlem en omstreken.
Hebben de producenten geen geweten meer?
Durven ze mij nog wel recht in de ogen aan te kijken?
Wanneer staat mijn toekomstige held op?

mick swagger

Belezen gebruiker
slouieaan zei:
Beste lotgenoten,
Het feit dat ik nu op dit forum aangemeld en aan het reageren ben zou eigenlijk de druppel moeten
zijn die bij mij de emmer doet overlopen.
Sinds ik ben begonnen met speed een hele tijd geleden is het nog niet zo bedroevend geweest als op dit moment.
Ben in de afgelopen tien jaar veel verschillende speed tegengekomen met zeer wisselende kwaliteit,geuren en smaken tegengekomen maar als je gewoon even goed zocht was er altijd wel iets te vinden wat er mee door kon.
Maar het lijkt er toch echt op dat nu iedereen maar troep aan het verkopen is zeker in de regio haarlem en omstreken.
Hebben de producenten geen geweten meer?
Durven ze mij nog wel recht in de ogen aan te kijken?
Wanneer staat mijn toekomstige held op?

Het zou ook een kwestie van aanbod kunnen zijn. Stel dat er maar weinig speed beschikbaar is uit de productie maar er is wel veel vraag. Dan kan ik me voorstellen dat men er voor kiest om de kwaliteit te verlagen zodat er meer kwantiteit is om toch aan de vraag te kunnen voldoen... De mensen die handelen zullen liever wel geen nee verkopen aan de gebruikers... Wel erg jammer dat de kwaliteit slecht is... Ik betaal liever wat meer voor kwaliteit, dan minder voor die troep van nu...

slouieaan

Newbie
Helemaal mee eens!
Voor de gebruiker die het weinig tot nooit neemt is zelfs Cafeïne alleen al genoeg
om wakker te blijven.
Maar als je een doorgewinterde snoeper ben dan wil je gewoon kwaliteit.
Maar op dit moment is er gewoon alleen maar bagger.
Begint een beetje op coke te lijken,als het maar een heel klein beetje ruikt verkopen als
topspul en het versnijden maar.
Maar bij coke zie je ook dat diegene de het beste heeft ook het meest verkoopt.

Bovenaan