kwaliteit?

flash kieke

Wijs gebruiker
ik heb overlaatst een gram speed gekocht en ja..

om 23.00 had ik mijn eerste lijntje binnen(5cm en redelijk dik)en ik snoof het en ik maar krieperen van de pijn en mijn neus bloede heel hard,maar een minuutje of 2 later begon het effect,echt zo zalig,ik von het zelfs veel plezanter dan pillen,maar ja....en 5 normale lijnen(5 cm)later om 7.30,was ik nog alles aant geven,rond 9.30 uur begon ik mij echt lui en moe te voel,begon ook innees te kotsen en kreeg amper adem,maar daarna voelde ik mij weeral de man.Rond 12 uur,kon moeilijk lopen en zo,en zat bij mijn overgroot oma haar feestje en kon daar moeilijk slapen in dat cafe,en zat heel den tijd bekken te trekken(nog erger dan normaal met pillen)en rond 18.00 ging ik naar huis, wat voor de pc zitten, om 20.00 wou ik een poging doen om te slapen maar was totaal ni slaperig ,maar wel in mijn benen en zo,en ik kon geen eten of dergelijke meer zien. :mrgreen:

ik zat in mijn bed,ik 2 uur met mijn ogen half open naar 1 punt zitten te kijken,na die 2 uur viel ik int slaap voor 10minuten(ik d8 dat ik al 4 uur geslapen had) :mrgreen: werdt terug wakker met mijn ogen echt zo wijd open,en tot deze morgent met mijn ogen wijd open gelegen.

ik stond heel actief op met mijn ogen heel wijd open,en begon terug bekken te trekken.

en int school heel actief meegewerkt en zo,

en kon daar ook geen eten zien,maar heb maar tegen mijn goesting een broodje gegeten.

en nu ben ik nog alty klaar wakker,bekken trekken doe ik al nimeer (gelukkig).

mijn vraag is dus:hoe kan ik nu van 6 lijnen van 5 cm ongeveer van 23.00 zaterdag-7.30 zondags nu nog alty wakker blijven?

en mijn vorige keren dat ik alty speed gebruikte was zelfs meer dan 6 lijnen op 1 avond maar kon savonds wel heel goed slapen
Maar met deze 6 gwn lijntjes van 5 cm ben ik van zaterdag tot nu wakker
:P :openmouth:

En heb ook nog iets raars op gemerkt,vroeger dat ik snoof pikte da niet zo hard,maar met deze echt heel ittens dat je dat voelt,en men maten die ook van de zelfde speed gebruikte vonden ook dat het veel harder pikte dan andere speed.

en nog iets, vroeger toen ik nog pep snoof gingen mijn ogen niet wijt open,
maar met deze pep,ik snoof 1 lijn en mijn ogen heel wijdt open,nog harder dan ik pillen pakte,maar ik vin het toch wel raar dat door deze pep je ogen wijdt open gaan en bij andere pep heb ik dat nog nooit gehad,en het gevoel was ook veel harder dan die andere pep.

dus mijn vragen in het algemeen zijn dus..

is dees goede speed?
is het normaal dat je na een lijn pep je ogen heel wijdt open gaan?
is het normaal dat je na 6 gwne lijntjes pep in 8uur en 30minuten ongeveer,nog 1dag en een half heel wakker bent en je ogen nog wijdt open zijn?

en heb gehoordt van mijn dealer dat het innees van een blok kwam(ik weet niet wat het verschil is tussen van een blok en niet,maarja) en dat er veel minder rotzooi in zit dan andere pep,en dat deze pep veel puurder is dan de meeste pep,

maar wat hij zegt is dat ook waar?

sorry voor de spel fouten dat er zouden in zitten en al dat gezaag,maar ik verveelde mij en wou het gwn vragen van die pep dat ik gesnoven had,want mijn maten vroegen allemaal het zelfde,

van ja das echt goeie pep en dit en dat :mrgreen:

maar ik gaan jullie laten

slaluuukez :wave:

Mac...

Badass junkie
Heel erg vreemd allemaal.
Net van het blok wil zeggen dat deze iid nog vers is en dus nog niet versneden. Dat de een meer prikt dan de ander is normaal. Grote ogen en bekken trekken kun je echt wel krijgen van de pep. Waarschijnlijk heb je hele goeie pep gehad.
Denk niet dat het wat anders was.
Bloedneus is wel erg vreemd, maar kan ook wel eens gebeuren.

flash kieke

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Heel erg vreemd allemaal.
Net van het blok wil zeggen dat deze iid nog vers is en dus nog niet versneden. Dat de een meer prikt dan de ander is normaal. Grote ogen en bekken trekken kun je echt wel krijgen van de pep. Waarschijnlijk heb je hele goeie pep gehad.
Denk niet dat het wat anders was.
Bloedneus is wel erg vreemd, maar kan ook wel eens gebeuren.

Maar hij zei ook,dat het juist van die blok kwam en dat het minder slechter is dan pillen

omdat het innees van de blok komt,en geen rommel in zit of toch veel veel minder dan versneden pep.

Ik vin het super pep,heb nog nooit van 6 gwne lijnen pep binnen de 8.30 uurs een dag en een half wakker gebleven naa een nachtje stampen.

:wave:

Bovenaan