kwartje voor te testen?

DDeeJay

Belezen gebruiker
jaja test je pille zever zever

heb nergens in de buurt een test lab omdat ik in belgie woon en er komt binne 2 weken een DIK feestje aan

heb een nieuwe dealer gevonden via via heb er ooit al eens van gekocht er was er zeer tevreden over ,maar er is weer een tijd gepasseerd en weet niet of hij nog goed spul heeft

dus dacht ik als ik nu een kwartje pak dan is me serotine toch weer perfect op peil in 2 weken niet? want ik ben speciaal 3 maanden clean gebleven voor dit eene moment en wil het niet verpesten

eve ter info:ik geloof ook niet in test kitjes omdat dit dan nog een kutpil kan zijn met bv 20 mg MDMA

Karhu

Wijs gebruiker
Ik zou toch zo'n kit gebruiken. Als je een pil van 80 mg hebt, en je gebruikt maar een kwart, heb je 20 mg binnen en dat zal je ook niet voelen toch? Met zo'n kit weet je in ieder geval dat er MDMA in zit!

DDeeJay

Belezen gebruiker
en hoesnel kan ik herstellen van een halfje dan?

en kzie een kitje nogsteeds niet zitten

een pil krijgen van 20 mg MDMA en zeggen YES,dit zijn goeien omdat ze kleuren -.-

Karhu

Wijs gebruiker
Ligt er natuurlijk ook aan hoe vaak je normaal gebruikt. Hoe lang is het geleden van je laatste pil?

Oom Klaas

Badass junkie
Xeloc zei:
Ligt er natuurlijk ook aan hoe vaak je normaal gebruikt. Hoe lang is het geleden van je laatste pil?

DDeeJay zei:
want ik ben speciaal 3 maanden clean gebleven voor dit eene moment en wil het niet verpesten

En je kan wel een kwartje nemen maar veel schiet je daar ook niet mee op.
Je zal praktisch niets voelen en met zo'n dosering zal mdma moeilijk te herkennen zijn lijkt me.
Maar proberen kan altijd.

oh en beter 20mg mdma dan 20 mg mcpp, dus testkit kan altijd handig zijn

kaasbaas

Badass junkie
Xeloc zei:
Ik zou toch zo'n kit gebruiken. Als je een pil van 80 mg hebt, en je gebruikt maar een kwart, heb je 20 mg binnen en dat zal je ook niet voelen toch? Met zo'n kit weet je in ieder geval dat er MDMA in zit!

Als het een fatsoenlijke pil is en je neemt een halve dan zul je d'r spijt van krijgen op het feest. Serotine duurt wel wat langer om weer aan te vullen, ook denk ik dat je een lange slapeloze nacht dan voor de deur krijgt omdat Serotine zorgt voor Melatonine wat weer zorgt dat je in slaap kan vallen.

DDeeJay

Belezen gebruiker
net zoals elke dealer dat het goeden zijn
:grin:

en laatste pilletje was 3 maanden geleden ben een tijdje gestopt normaal doe ik het toch min 1 keer per maand max 2

maar was even te hard van stapel gegaan dus ben ik even gestopt en nu moet ik nieuwe bronnen vinden

k00k

Bewuste gebruiker
Toch maar een kit halen om het voor de zekerheid te checken of er überhaupt MDMA inzit. Ik zou hem niet testen gezien je verleden met pilletjes, dan heb je nu voor niks een aantal maanden gewacht.

Als er MDMA inzit dan zou ik op het feest gewoon eerst een halve pakken, kijken wat je ervan voelt. Anders gewoon bij doseren :)

Aalpoepert

Badass junkie
Je zal vast wel mensen in NL kennen of leren kennen via dit forum waar je er een heen kan sturen zodat ze hem voor je kunnen laten testen.

Voor de Belgen hier die dit met ketamine willen laten doen, ik houd mezelf aanbevolen. :P

DDeeJay

Belezen gebruiker
ken jammer genoeg geen bronnen in nederland

hoewel die altijd welkom zijn :grin:

pillen vinden in belgie is altijd een merde

Aalpoepert

Badass junkie
Ik bedoelde niet om te halen maar om ze heen te sturen zodat ze getest kunnen worden.
Volgens mij was mijn berichtje ook niet te intepreteren zoals jij hebt gedaan :confused:

Chaincells

Belezen gebruiker
Niet alle dealers zeggen standaard dat het goede zijn.
Mijne is gewoon eerlijk over de kwalliteit, en dat is ook te voelen.

Bovenaan