kweken

storemem

Newbie
Hallo mensen,
Ik vroeg me af of het huis gaat ruiken naar wiet als je een paar plantjes neer zet.
met een paar bedoel ik een stuk of 2/3.
:wave:

Lavalamp

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
Nee hoor. Je ruikt het pas als je een stuk of 20 planten zet.

Ik hoop op ironie? :P

En het hangt ook heel hard af van de soort... plant maar eens 3 Arjans Haze planten in je kamer, heel het huis ruikt ernaar...

Sommige soorten zijn ook heel gewenst (weet ze niet vanbuiten hoor) bij buiten en guerillakwekers omdat ze veeel minder ruiken.... Hiervan kan je er zeker enkelen binnen houden zonder al te veel geur :)

Anyway, als je binnen wilt kweken zonder dat de ouders het weten mag je het sowieso afblazen, dat lukt nooit. :wink:

Oom Klaas

Badass junkie
Lavalamp zei:
KoxBox zei:
Nee hoor. Je ruikt het pas als je een stuk of 20 planten zet.

Ik hoop op ironie? :P

En het hangt ook heel hard af van de soort... plant maar eens 3 Arjans Haze planten in je kamer, heel het huis ruikt ernaar...

Sommige soorten zijn ook heel gewenst (weet ze niet vanbuiten hoor) bij buiten en guerillakwekers omdat ze veeel minder ruiken.... Hiervan kan je er zeker enkelen binnen houden zonder al te veel geur :)

Anyway, als je binnen wilt kweken zonder dat de ouders het weten mag je het sowieso afblazen, dat lukt nooit.
:wink:

Zou wel pro zijn :grin:

Pizza Haze

Belezen gebruiker
Tijd terug paar kleine plantjes even binnen gehad 's nachts. Je wilt niet weten hoe hard het rook 's ochtends :grin: En dat waren er maar 3/4 van zo'n 30 cm hoog.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Oom Klaas zei:
Lavalamp zei:
Anyway, als je binnen wilt kweken zonder dat de ouders het weten mag je het sowieso afblazen, dat lukt nooit. [/b] :wink:

Zou wel pro zijn :grin:

Then consider me as a pro:)

Het is mogelijk hoor, Heb je de ruimte dan kun je een klein hokje neerzetten.
Ikzelf heb mijn kleding kast eens omgebouwd tot hok. Koolstoffilter, afzuiging naar het dak en met led en tl gekweekt voor de electriciteits rekening.

Het rook wel vaker lichtjes naar wiet bij mij op mn kamer ( m'n ouders weten wel dat ik blow).
Heb het niet thuis gedroogd, dat scheeld dan misschien weer.

Maar zoals de TS het zegt wil hij gewoon achter de vensterbank kweken? Dan ga je het wel ruiken ja!

Bovenaan