kwil info over DMT+MAOI

• Onderwerp starter Lid 28715
  • Startdatum
L

Lid 28715

Gast
Ik heb net DMT geprobeerd door het te roken, maar ik kan het gewoon niet. Het smaakt naar verbrand plastic en ruikt naar een poepspray die je in de fopwinkel kunt kopen.

Echt een teleurstelling, want ik heb hier heel lang op moeten wachten en dan lukt het niet. Mijn broer heeft het ook geprobeerd, hij kan beter roken dan ik, maar na 2 pogingen (uur pauze ertussen uiteraard) is het hem ook niet gelukt om helemaal over de top te gaan. Hij zat telkens net op de rand maar ging er net niet overheen.

Anyways, nu wil ik dus DMT gaan eten en ik las dat dat alleen kan met MAOI erbij. Alleen nu weet ik niet waar ik dan weer allemaal op moet letten. Het handboek legt niet heel uitgebreid uit over waar je op moet letten als je met een MAOI gebruikt.

Ik heb dus zelf wat zitten zoeken en tot nu toe heb ik dit:
een MAOI kan potentieel heel gevaarlijk zijn, omdat het een enzym uitschakelt dat normaal gesproken gif afbreekt. Dus dingen die normaal niet giftig voor je zijn kunnen nu wel opeens giftig worden. Daarom moet je heel goed opletten wat je eet of liever gewoon helemaal niks eten wanneer je het gebruikt.

Meer dan dat heb ik nog niet kunnen vinden, ik zou dus bijvoorbeeld willen weten:
Heb je een grotere (of misschien kleinere) dosis nodig als je DMT met MAOI eet vergeleken met gewoon roken? En zoja, hoeveel moet ik precies eten dan?
Note: Ik wil echt net zo'n harde trip krijgen als je overal op internet leest van mensen die DMT roken. Ik wil echt in een ander universum geschoten worden. Als ik daarvoor 2 keer zoveel moet eten vind ik niet erg.
Ga je omvallen als het eenmaal inslaat net als wanneer je het rookt?
Hoe lang duurt het voordat het inslaat als je het eet?
Zijn er nog meer dingen die ik moet weten om gegarandeerd een goeie trip te kunnen krijgen?

trojan.exe

Belezen gebruiker
Tripreporter
hmmz ja ben eigenlijk ook wel heel benieuwd of iemand hier ook losse dmt, dus niet in de vorm van ayahuasca, icm een mao remmer heeft genomen.
en hoe dit te doen etc.

sorry dus ik kan je hier geen antwoord op geven maar hoop dat iemand anders dat wel kan :)

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
trojan.exe zei:
hmmz ja ben eigenlijk ook wel heel benieuwd of iemand hier ook losse dmt, dus niet in de vorm van ayahuasca, icm een mao remmer heeft genomen.
en hoe dit te doen etc.

Dat heet pharmahuasca. :wink:

L

Lid 28715

Gast
Sublimo zei:
trojan.exe zei:
en hoe dit te doen etc.

Dat heet pharmahuasca. :wink:
http://en.wikipedia.org/wiki/Pharmahuasca

Bijna geen verschil dus.

[edit] Oeps, ik bedenk me nu pas dat ik dit verkeerd interpreteerde. Ik dacht dat Sublimo Trojan.exe probeerde te verbeteren, maar hij wilde alleen maar aanvullen.

Anyways, na een beetje zoeken zag ik dat ayahuasca gewoon legaal is en dat je dat ook via legale bedrijven kunt kopen, lol...
DMT is uiteraard weer niet legaal, lol

Anyways, nu zit ik met het volgende:
Ik heb nog meer dan 100 mg DMT over van mijn laatste aankoop (alleen geen idee hoe zuiver die shit is)
Nu heb ik van **** (ik weet niet of ik winkel mag noemen) 1 packet ayahuasca gekocht en 1 pakketje losse MAOI. Die ayahuasca heeft volgens de reviews een behoorlijk lage dosis dmt, omdat de meeste mensen die kant-en-klare ayahuasca kopen beginners zijn.
Mijn plan is nu dus om ayahuasca te testen en een weekje daarna mijn eigen (sterkere) mengsel te proberen.

Ik weet welke dosis ik van die MAOI moet eten, want dat staat op de website van die webwinkel. Ik weet ook wat ik allemaal niet mag eten, want dat staat ook op die website, alleen staat er helaas geen suggestie van wat je dan wel kan eten zonder er misselijk van te worden. Is spaghetti met gehakt en ketchup bijvoorbeeld slim? Of word je daar ook misselijk van?

Nu is de enige vraag, hoeveel van mijn DMT raden jullie aan om er bij te gooien om echt een super heftige trip te krijgen, maar niet in het gekkenhuis te belanden? Ik heb de neiging om de volle 100 a 120 mg erbij te gooien, maar is dat te veel of niet? DMT eten (ookal is het met MAOI) blijft altijd minder effectief dan DMT roken heb ik gelezen (met een factor 2). Dus 60 mg eten heeft ongeveer hetzelfde effect als 30 mg roken las ik ergens. Aangezien 30 mg roken altijd wordt aangeraden als beginnersdosis wil ik gaan voor de 60-mg-roken-equivalent; oftewel 120 mg eten. Hier heb ik slechts 1 bron voor helaas, een andere drugsforum-website, en dat vind ik niet betrouwbaar genoeg. Daarom wil ik graag jullie ervaring hiermee horen.

L

Lid 28715

Gast
kan niemand hier antwoord op geven? ik wil niet dat ik straks een bad trip krijg omdat ik echt een veel te hoge dosis doe.

L

Lid 28715

Gast
Aaaah, oké cool.

Alleen uh, bedoelde Hashja het sarcastisch of meende die het echt? Ik ben namelijk heel slecht in het herkennen van dat soort dingen op internet.

L

Lid 28715

Gast
lolnoob zei:
Ja gewoon even daar posten, dan kunnen ze je waarschijnlijk beter helpen.
Alleen moderators mogen daar toch mijn vraag posten als ze het waardig vinden voor een vraag-van-de-week?

Evert zei:
Nu is de enige vraag, hoeveel van mijn DMT raden jullie aan om er bij te gooien om echt een super heftige trip te krijgen, maar niet in het gekkenhuis te belanden? Ik heb de neiging om de volle 100 a 120 mg erbij te gooien, maar is dat te veel of niet? DMT eten (ookal is het met MAOI) blijft altijd minder effectief dan DMT roken heb ik gelezen (met een factor 2). Dus 60 mg eten heeft ongeveer hetzelfde effect als 30 mg roken las ik ergens. Aangezien 30 mg roken altijd wordt aangeraden als beginnersdosis wil ik gaan voor de 60-mg-roken-equivalent; oftewel 120 mg eten. Hier heb ik slechts 1 bron voor helaas, een andere drugsforum-website, en dat vind ik niet betrouwbaar genoeg. Daarom wil ik graag jullie ervaring hiermee horen.

Als je echt een heftige trip wilt en die 100-120 mg is alles wat je hebt zou ik het in één keer doen, het is zeker geen fysiek gevaarlijke dosis. In de pratijk lijkt het effect van pharmahuasca sterk te variëren van persoon tot persoon en van keer tot keer: misschien ga je superhard, misschien helemaal niet. Ik kan je wel wat tips geven om de kans op het laatste scenario te minimaliseren. :sunglasses:

1) Aangezien je je dmt gekocht hebt om te roken neem ik aan dat het freebase is. Voor orale inname kun je het best omzetten naar een zout (wordt efficiënter opgenomen en geeft minder maagproblemen). Dit doe je door de freebase in een glas cola of sinaasappelsap te gooien (wordt fosfaat en acetaat respectievelijk) en een minuutje of tien te wachten voor je het opdrinkt.

2) Neem de mao-remmer en de dmt (allicht met wat tijd tussen, ik weet niet wat je als mao-remmer gebruikt) op een min of meer nuchtere maag en eet kort daarna een stukje brood met boter. Om de één of andere reden lijkt dit alles in gang te zetten, de dmt zou nu snel moeten beginnen in te kicken.

Succes! :hearteyes:

Evert zei:
Ik heb net DMT geprobeerd door het te roken, maar ik kan het gewoon niet. Het smaakt naar verbrand plastic en ruikt naar een poepspray die je in de fopwinkel kunt kopen.

O ja, dit ligt trouwens voor 100% aan je rooktechniek. Verbrand plastic / poepspray = verbrande dmt, het voelt waarschijnlijk ook aan als een wolk glasscherven wanneer je inhaleert? Als je dmt correct verdampt heeft het bijna geen smaak en voel je het ook amper binnenkomen (of het moest echt ranzig onzuiver zijn).

Vergeet niet dat dmt geen directe vlam nodig heeft om te ontbranden, teveel hitte kan al volstaan. Dmt snel genoeg verdampen zonder iets te verbranden vergt wel wat oefening ongeacht de methode. Zelf vind ik 'the machine' het beste werken en dan mislukt het nog soms, zeker na de eerste goede teug. :wink:

L

Lid 28715

Gast
oldelectric zei:
1) Aangezien je je dmt gekocht hebt om te roken neem ik aan dat het freebase is. Voor orale inname kun je het best omzetten naar een zout (wordt efficiënter opgenomen en geeft minder maagproblemen). Dit doe je door de freebase in een glas cola of sinaasappelsap te gooien (wordt fosfaat en acetaat respectievelijk) en een minuutje of tien te wachten voor je het opdrinkt.
Maar als je het omzet naar een zout dan is het toch een andere stof geworden? Werkt het dan nog wel als dmt? Ik had wel gelezen dat als je dmt uit een plant/bladeren wilt extraheren dat je het in een zure vloeistof moet stoppen, zoals water met citroensap. Is dat hetzelfde principe als wat jij bedoelt met die cola/sinaasappelsap? Zoja, gebeurd datzelfde proces niet al in je maagzuur? Of is het dan al te laat zegmaar? :-P

oldelectric zei:
2) Neem de mao-remmer en de dmt (allicht met wat tijd tussen, ik weet niet wat je als mao-remmer gebruikt) op een min of meer nuchtere maag en eet kort daarna een stukje brood met boter. Om de één of andere reden lijkt dit alles in gang te zetten, de dmt zou nu snel moeten beginnen in te kicken.
Ik had inderdaad gelezen dat brood geen problemen mag opleveren bij maoi, maar ben je over die boter heel zeker? Zoja, dan dankje voor die tip. :)

Evert zei:
Maar als je het omzet naar een zout dan is het toch een andere stof geworden? Werkt het dan nog wel als dmt? Ik had wel gelezen dat als je dmt uit een plant/bladeren wilt extraheren dat je het in een zure vloeistof moet stoppen, zoals water met citroensap. Is dat hetzelfde principe als wat jij bedoelt met die cola/sinaasappelsap? Zoja, gebeurd datzelfde proces niet al in je maagzuur? Of is het dan al te laat zegmaar? :-P

Niet echt. Dmt in de plant is altijd een zout (dit geldt als ik me niet vergis voor alle alkaloïden) en wordt pas omgezet in freebase tijdens de extractie. Je kan je freebase natuurlijk ook gewoon zo naar binnen gooien maar dan wordt ie volgens mij alsnog omgezet naar één of andere zoutvorm in je maag vooraleer hij opgenomen wordt. De reden hiervoor is dat freebase niet oplost in water, een beetje zoals thc eigenlijk. Door de methode van hierboven te volgen zorg je er voor dat de dmt sneller en beter wordt opgenomen en dus ook minder lang in de maag blijft rondhangen = sterker effect en minder kans op misselijkheid en dergelijke.

Evert zei:
Ik had inderdaad gelezen dat brood geen problemen mag opleveren bij maoi, maar ben je over die boter heel zeker? Zoja, dan dankje voor die tip. :)

Tja ik ben natuurlijk geen dokter of biochemicus maar mijn ervaring en die van vele anderen zegt me dat dit geen probleem is, ik heb het trouwens ook maar over één of twee sneetjes.

Kijk, zolang het om de typische reversibele selectieve moa-a remmers gaat (o.a. moclobemide en harmala-alkaloïden vallen hieronder) zijn al die dieetrestricties eigenlijk fel overdreven. Je kan je er best aan houden om de trip zo smooth mogelijk en zonder hoofdpijn te laten verlopen maar levensbedreigend zal het niet vlug worden.

Het enige waar je je echt strikt aan moet houden is niet combineren met medicijnen of andere drugs, meer bepaald diegenen die je serotonine- en/of dopaminepeil verhogen. Een jointje kan altijd natuurlijk. :stoned:

Bovenaan