Laat jij je drugs testen?

Laat jij je drugs testen?

• Ja, ik laat m'n drugs altijd testen.

Stemmen: 4 15,4%
  • Ja, af en toe.

Stemmen: 11 42,3%
  • Nee, maar wil het wel gaan doen.

Stemmen: 9 34,6%
  • Nee, ik doe dat nooit en ben het ook niet van plan.

Stemmen: 2 7,7%

• Totaal aantal stemmers
    26
  • Opiniepeiling gesloten .

MDMAmazing1

Experimenterende gebruiker
Ben wel benieuwd :P

Van m'n vorige test kreeg ik geen uitslag :confused:
Ze zijden ook dat het druk was en dat ik mogelijk geen uitslag zou krijgen, baal er wel n beetje van heeft me n pil gekost :P

Bobsacamano

Badass junkie
Ik heb gekozen voor optie 1. Bijna alles wat ik in huis heb is wel getest. Zo nu en dan gebruik ik wel is iets direct na bestellen maar nooit bijvoorbeeld XTC

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Aangezien de optie bijna altijd er niet tussen staat heb ik ook voor optie 1 gekozen. Illegale drugs laat ik altijd testen, met als enige uitzondering coke. Maar dat komt alleen maar omdat ik het bijna nooit doe en als ik het dan doe wordt het altijd op de avond zelf door een ander geregeld.

Research chemicals test ik steekproefsgewijs per vendor eigenlijk. Op die manier heb ik een aardig beeld bij de betrouwbaarheid van een vendor, het enige wat je daar niet mee tackelt helaas is wanneer iets per ongeluk verkeerd gelabeld is.

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
ik heb Nee, maar ik wil het wel doen gestemd. Vaak is mijn voornemen wel om het te testen, maar dan moet ik weer helemaal naar de stad, daar heb ik nooit zo'n zin in( woon half uur van de stad). Ik heb tot nu toe alleen nog maar drugs gebruikt wat door iemand anders eerst is genomen, dus altijd vrij zeker geweest dat het goed zat.

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb tot nu toe nog nooit mij drugs laten testen, maar probeer wel altijd genoeg informatie op te zoeken; via pill reports of nieuw berichten. Ik zou het altijd wel willen testen, maar paar redenen zijn is dat het redelijk lang duurt en je naar een test centrum moet gaan. Ik gebruik wel altijd reagens kits om te bepalen of het wel de daadwerkelijke stof is, maar dat zegt niets over stoffen die er nog meer in zouden kunnen zitten.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Reagent tests zijn beter dan niks natuurlijk, maar naast dat je niet weet wat voor andere stoffen er nog bij zitten is het ook geen garantie dat je exact de stof hebt die je verwacht. Chemisch zeer verwante stoffen onderscheiden ze over het algemeen niet helaas. Je vergroot dus meer de kans dat het is wat je gekocht hebt.

ooscaar

Wijs gebruiker
Pillen sowieso, is ook zo gebeurt en het is toch best gevaarlijk als je bijvoorbeeld PMMA pakt. Ook wil ik niet twee 2CB's naar binnen kegelen en dan tot de ontdekking komen dat het het MDMA of zo is. 4-FA niet laten testen omdat anderen al bevestigd hadden dat het 4-FA is en het verder wel lukt met doseren. Speed wel als ik een paar gram haal omdat ik benieuwd ben en geen troep wil nemen (cafeïne boeit me niet zoveel maar geen andere drugs erdoorheen natuurlijk). Ik heb wel een RC thuis liggen maar niet laten testen omdat ik dan alles al kwijt ben door wat ik af moet geven.

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Zou echt geweldig zijn als massa spectrometers op pocket formaat voor een paar tientjes zouden worden verkocht. Dan zou het aantal drugs doden door vergiftiging waarschijnlijk ook enorm terug lopen.

Timmie94

Bewuste gebruiker
Vaak wel maar niet altijd. Laatste tijd (half jaar) wel alles laten testen. Voornamelijk ook omdat ik dan iets meer kocht als bijv 1gr of een paar pillen. Als ik weet dat ik er wat van heb liggen en er een tijdje mee ga doen dan laat ik t sws testen.
In het begin eigenlijk maar sporadisch mijn pillen laten testen...

JackHerrer

Bewuste gebruiker
Sinds ik op dit forum zit heb ik al mijn drugs die niet van de coffeeshop/smartshop komen getest. Daarvoor had ik geen idee van de risico's als je je drugs niet test.

Applausje voor DF :wave:

MeejheM

Badass junkie
ik mis ook wel de optie om zelf te testen. als je daar ervaring mee hebt kun je wel enige conclusies trekken uit je bevindingen.

als ik iets niet vertrouw probeer ik altijd een labtest te regelen. als iets volgens mijn testmethoden zuivere koffie is doe ik de moeite niet. als ik afwijkingen ontdek met mijn eigen testmethoden, of de uitwerking van iets me niet bevalt zoals het zou moeten kies ik er meestal voor om het weg te brengen om te testen op vervuiling.

veel testen die je zelf uitvoert tonen namelijk alleen maar aan of iets aanwezig is in je sample, of je weet zeker dat iets niet aanwezig is... wat je precies wel hebt is zelden 100% duidelijk.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb altijd testen aangekruist, maar dat klopt niet helemaal. Want soms als vrienden van mij al weten wat/hoeveel er in zit of het al gebruikt hebben laat ik het zelf niet meer doen.

Bovenaan