Laatste huisRave

AntiBenzo1312

Badass junkie
Hallo ik vraag me sinds een tijdje iets af na mijn laatste huisfeest had ik 3pillen op een hele avond genomen en daarna keta gehad het was niet gepland maar ik was zo leip dat het me niet boeide het ging ook slecht omdat die guy die die keta had zo vaag ging praten dat ik en me maat bad gingen.
Maar daar gaat dit niet over ik had ongeveer 6sleutelpunten keta genomen. En aan het einde van het feestje maakte ik een foto van me gezicht me gezicht zag er echt niet uit het hing helemaal het leek net alsof ik verdrietig keek mijn gezicht zag er echt niet uit hoe kan dit ? Het leek alsof alles in me gezicht naar beneden ging heeft iemand hier een verklaring voor ik vraag het me echt af ik was echt niet meer te herkenen😂

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Gebruik je de volgende keer dit? Hier vind je de hoeveelheid mdma in je pillen.
Denk aan je gezondheid.

Blauweaap

Badass junkie
Die pillen zoude wel de boosdoener geweest zijn. Heb nog nooit iemand zijn gezicht in de knoop gezien door alleen keta dit ging altijd gepaard met XTC als iemand een frotkop had.

Maar ja waar maak je je druk om van drugs word je nou eenmaal niet (mooi) en somige koppen zijn toch al niet meer te redden kijk maar naar de mijne :relieved: ben maar blij dattem nie ziet.

Martinus

Wijs gebruiker
Ik heb 1 keer over een weekend 4,5 pil geslikt. De laatste avond 3. Dat doe ik dus nooit meer. Ik lag in het bos half in de volgende wereld. Ik dacht dat ik geesten hoorde fluisteren.

Ik was een week lang helemaal naar de kloten. 😅 heb daarna een jaar lang geen pil aangeraakt.

Dat somige mensen meer kunnen verdragen. Het verbaast me altijd.

Cyndaquil

Bewuste gebruiker
Vrij normaal met pillen en keta.
Met psychedelica zie ik er ook altijd verstrooid uit en tijdens de mdma of speed comedown zie ik er ook vaak bedroefd uit.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Vrij normaal met pillen en keta.
Met psychedelica zie ik er ook altijd verstrooid uit en tijdens de mdma of speed comedown zie ik er ook vaak bedroefd uit.
Ik vind mezelf er op psychedelica altijd verrassend fris uitzien. Op andere drugs is het meestal geen vooruitgang.

Bovenaan