Laatste keer van het padje af

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
2 weken geleden op 25mg 2c-I, 100mg MDMA, hasjish en N2o. Op een heerlijke illegale outdoor. :hearteyes:
 

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Koninginnendag for sure. 160mg MDMA, 50mg 4-FMP, 100mg dex amfetamine en zo'n 10 biertjes schat ik.
 

Spor

Wijs gebruiker
Gister ?

joints, 20mg 2c-b, 350mg methylone, aantal spraytjes keta, 20mg temazepam om te slapen erna

onder begeleiding van NERO / AUDIO / LIMEWAX / BLACK SUN EMPIRE

Leuk feestje :grin: !
 

geekos

Bewuste gebruiker
Dour festival, 2 bommetjes speed + 2 flügel dopjes GHB + een serieuze hoeveelheid wiet + een kleine hoeveelheid alcohol
 

Oom Klaas

Badass junkie
Laatst met 2 flessen wijn, veel wiet en 65 kilo drang om m'n emoties te onderdrukken.
Maar 't padje heb ik nooit gevonden, ben er altijd al vanaf geweest :beer:
 

tripkop

Belezen gebruiker
Een maand geleden op een feestje de combo van veel te lang wakker zijn, 75mg dextroamfetamine en +/- 2g keta
 

Hislordship

Wijs gebruiker
8/9 maanden geleden op de alcohol[Tevens ook de laatste keer dat ik gedronken heb]
Het was zo erg dat ik in het celletje wakker werd zonder geheugen van wat er gebeurd was. Ik was nog dronken op het moment toen ik wakker werd ik werd letterlijk gek ik dacht dat ik opgesloten zat in een kamertje[Was ook zo duh... Maar ik wist nog niet dat ik in de cel zat]

Hoe ik er die avond/nacht aantoe was kon je vergelijken met een phygose totaal geen controlle niks meer.
De politie vertelde me dat ze me elk kwartier wakker maakten omdat ik in coma kon vallen[Er was een arts aanwezig werd mij verteld]

Er werd me ook nog gevraagt wat ik nou precies gebruikt had waarop ik andwoorden alcolhol [1 halve liter bier&Gold strike meer niet] Dit vonden ze moeilijk te geloven omdat ze me met schuim om me mond aantroffen.

Er werd mij ook verteld dat ik aan het gillen was dat ik dood wilden en constant op me bek bleef gaan.
Eindstand heb ik er een enorme kater en 150euro boete aan over gehouden. :(

Dit was voor mij ook de druppel die de spreekwoordelijke emmer liet overlopen ik had al eens eerder zo iets op alcohol maar nog nooit zo erg sinds die dag heb ik mezelf gezworen niet meer te drinken en dit doe ik dan ook niet meer.
 

Chris Pontius

Badass junkie
hislordship zei:
8/9 maanden geleden op de alcohol[Tevens ook de laatste keer dat ik gedronken heb]
Het was zo erg dat ik in het celletje wakker werd zonder geheugen van wat er gebeurd was. Ik was nog dronken op het moment toen ik wakker werd ik werd letterlijk gek ik dacht dat ik opgesloten zat in een kamertje[Was ook zo duh... Maar ik wist nog niet dat ik in de cel zat]

bekend verhaal, maar dan niet van de alcohol :openmouth:

hislordship zei:
[Er was een arts aanwezig werd mij verteld]
toevallig die getinte man , of weet je dat niet meer ?
 

azgaza

Badass junkie
Was zaterdag avond uiteindelijk toch wel op het punt tussen flink aangeschoten en dronken ingekomen, herinner me voor zo ver ik weet alles, en de kater viel eigenlijk best mee, maar het is toch wel het meest bezopen dat ik de afgelopen twee of zelfs drie maanden ben geweest.

Als ik dat niet mee tel moet de laatste keer flink vaag toch de 220 ug LSD op het strand geweest zijn, toen we even leuk door de politie verteld werden dat je niet 's nachts op het strand mag hangen en twee mensen in ons gezelschap ook nog eens geen identificatie hadden.. leuk avontuur, dat wel. Zijn maar in de duinen gaan zitten toen we van het strand moesten en daar dan wel lekker blijven hangen tot een uur of 10 am toen het ging regenen. Daar moet ik eigenlijk nog even een report van schrijven.
 

candygirl

Belezen gebruiker
Afgelopen zaterdag.. vet van het pad af...
Op twee bommetje MDMA en een kwart XTC pil.
Paar blowtjes en spa blauw.

Heerlijk uit mn dak geweest.. op een oldscool party met allemaal medegebruikers :wink:

sweetkiss,
Candy
 

Matthijs85

Belezen gebruiker
B.O.E.?
Was ik ook nog van plan heen te gaan, maar het vervoer ging niet helemaal werken, en ben toen bij een illegaal feestje in Noord geweest.

Laatste keer dat ik erg van het padje af was op MDPV+GBL, beetje overenthousiast met de laatste keer MDPV doseren...
 

Hislordship

Wijs gebruiker
Chris Pontius zei:
hislordship zei:
8/9 maanden geleden op de alcohol[Tevens ook de laatste keer dat ik gedronken heb]
Het was zo erg dat ik in het celletje wakker werd zonder geheugen van wat er gebeurd was. Ik was nog dronken op het moment toen ik wakker werd ik werd letterlijk gek ik dacht dat ik opgesloten zat in een kamertje[Was ook zo duh... Maar ik wist nog niet dat ik in de cel zat]

bekend verhaal, maar dan niet van de alcohol :openmouth:

hislordship zei:
[Er was een arts aanwezig werd mij verteld]
toevallig die getinte man , of weet je dat niet meer ?

Ik kan me niks van die arts herinneren alleen dat me verteld is dat hij er was. Er was wel een getinte man maar dat was een agent.
 

Debris

Bewuste gebruiker
Paar weken geleden van de ketamine.
Totaal niet de bedoeling, toch gebeurt.

*dit weekend veel te lang wakker, flink para geworden. Maar dat noem ik meer normaal dan "van 't paadje af" :grin:.
 

Judas

Wijs gebruiker
Deal! Heb lang in Heerlen & Hoensbroek gewoond. Zuid-Limburg is voor mij synoniem voor thuis, sprak ik vol heimwee vanuit Gomorra a/d Amstel :wink:
 

Oom Klaas

Badass junkie
yeti zei:
Deal! Heb lang in Heerlen & Hoensbroek gewoond. Zuid-Limburg is voor mij synoniem voor thuis, sprak ik vol heimwee vanuit Gomorra a/d Amstel :wink:

Zuid-Limburg :hearteyes:
M'n broer en ik zijn de enigste 2 nazaten die hier in het barre noorden zijn geboren.
Ik woon al m'n hele leven hier, maar m'n bloed ligt veel zuidelijker :hearteyes:
 

knolselderij

Wijs gebruiker
huppa kom ik ook maar even Zuid limburg representen... maarre laatste keer van het padjes van de pep (sinds n lange tijd weer) meestal standaard vrijdag en vooral zaterdag Bezopen. dus dadelijk ook wel weer ja
 
Bovenaan