8/9 maanden geleden op de alcohol[Tevens ook de laatste keer dat ik gedronken heb]
Het was zo erg dat ik in het celletje wakker werd zonder geheugen van wat er gebeurd was. Ik was nog dronken op het moment toen ik wakker werd ik werd letterlijk gek ik dacht dat ik opgesloten zat in een kamertje[Was ook zo duh... Maar ik wist nog niet dat ik in de cel zat]
Hoe ik er die avond/nacht aantoe was kon je vergelijken met een phygose totaal geen controlle niks meer.
De politie vertelde me dat ze me elk kwartier wakker maakten omdat ik in coma kon vallen[Er was een arts aanwezig werd mij verteld]
Er werd me ook nog gevraagt wat ik nou precies gebruikt had waarop ik andwoorden alcolhol [1 halve liter bier&Gold strike meer niet] Dit vonden ze moeilijk te geloven omdat ze me met schuim om me mond aantroffen.
Er werd mij ook verteld dat ik aan het gillen was dat ik dood wilden en constant op me bek bleef gaan.
Eindstand heb ik er een enorme kater en 150euro boete aan over gehouden.
Dit was voor mij ook de druppel die de spreekwoordelijke emmer liet overlopen ik had al eens eerder zo iets op alcohol maar nog nooit zo erg sinds die dag heb ik mezelf gezworen niet meer te drinken en dit doe ik dan ook niet meer.