lachbui?

Melanie1

Belezen gebruiker
Gisteravond heb ik weer geblowd
en toen had ik voor de eerste keer zo een extreme lachbui.. Ik moest echt overal op lachen, je kon me onderhand opvegen.
In het begin van de avond een halve joint met hasj gerookt. Toen begon het beetje lachen al.
Later die avond een halve joint met wiet gerookt, ik begon lichtelijk te trillen en ik ging om de meest belachelijke dingen lachen.
De avond daarvoor was er iets naars gebeurd en ik voelde me een beetje depressief de volgende dag.
Ook heb ik de avonden daarvoor geblowd, dit was dus de 3e avond op rij dat ik ging blowen.
ik blow niet heel erg vaak.
Maar, waarom komt denk je die lachbui, iets wat ik normaal heb?
en hoe kan je zorgen dat dat vaker gebeurt?
ik vond het wel leuk :grin:

greenpower

Bewuste gebruiker
Ja dat krijg je van blowen, je kan het niet echt krijgen op het moment dat je het wilt. Zorg gewoon dat je (naar jouw doen) veel blowt en dan moet het goed komen. Ik heb het (bijna) nooit meer omdat ik de laatste tijd meer aan het blowen ben en daarom minder stoned ben, en voor een lachkick moet je behoorlijk stoned zijn, ik alvast wel.

:wave: :stoned: :hearteyes:

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
waarschijnlijk had je een goed gevoel toen je blowde , zoals de meerderheid weet versterkt wiet je gevoel , ook gevoel van gelukzaligheid wat dus leid naar lachen en lach kicks ! heerlijk toch ?
ik herinner men vriendin nog vorige week , zo high ... blijven lachen dan still zijn hoesten en weer strike gaan :tongueout: :hearteyes:

Ewie

Belezen gebruiker
Die lachbuien zijn echt van die beginnerskenmerken :grin: helaas helaas word dat naarmate je meer blowt steeds minder.

Bartyo

Bewuste gebruiker
Als je meer en vaker, en sowieso al lang, blowt, worden deze lachkicks inderdaad minder.
Erg jammer, maar gelukkig doet de bong het nog altijd bij mij :P

Melanie1

Belezen gebruiker
Alleen, ik had heel weinig geblowd. En de avond ervoor waren ook wel wat vervelende dingen gebeurd en erg happy was ik die dag niet.
achja, was wel lachen he :grin:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Lachbuien ook vaak door de stemming . zo hadden we een spacecake gebakken, en met 6 man een cake opgegeten (dus de cake gegeten zonder de hasj)

Na 2 en een half uur, was er een collectieve slappe lach, van de meest onozele dingen(de kat begon ineens te mauwen en heen en weer te rennen, de schildpad was een steen aan het wippen). Toen iemand de "echte" cake uit de keuken haalde, begon het weer...

ik heb me bijna doodgelachen, kon geen adem meer halen. was t even stil. kijk je elkaar aan.... :tearsofjoy:

Plimu

Bewuste gebruiker
loadrunner zei:
Lachbuien ook vaak door de stemming . zo hadden we een spacecake gebakken, en met 6 man een cake opgegeten (dus de cake gegeten zonder de hasj)

Na 2 en een half uur, was er een collectieve slappe lach, van de meest onozele dingen(de kat begon ineens te mauwen en heen en weer te rennen, de schildpad was een steen aan het wippen). Toen iemand de "echte" cake uit de keuken haalde, begon het weer...

ik heb me bijna doodgelachen, kon geen adem meer halen. was t even stil. kijk je elkaar aan.... :tearsofjoy:

placeboooooo :P

ot: ik heb het nooit gehad, wel af en toe dat ik iets meer grappig vond dan ik normaal zou vinden, het is vooral omdat de gebruiker weinig ervaring met het middel heeft,

Bovenaan