Lachgas, aanrader?

Ape

Badass junkie
Hi,
Ik ben van plan lachgas te nemen, maar ik heb geen flauw idee hoe of wat ik ermee moet, hoe te gebruiken, waar te krijgen, ik lees vanalles over patronen en slagroomspuit, balonnetjes, maar kan iemand mij vertellen hoe of wat?

Mvg, Skunk

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Yes, we can.

Stap 1: Men kope een slagroomspuit. Kost een paar tientjes.
Stap 2: Men kope lachgaspatronen. Kost online ongeveer 13 euro per doos met 50 stuks.
Stap 3: Men kope ballonnetjes. Kost geen drol.
Stap 4: Men vult de slagroomspuit met de inhoud van 1 (of afhankelijk van het type spuit, meerdere) patro(o)n(en).
Stap 5: Men vult een ballonnetje met de inhoud van de spuit.
Stap 6: Men ademt uit, en inhaleert daarna de inhoud van het ballonnetje, waarna word overgegaan op ademhaling binnen (dus niet buiten) het ballonnetje.
Stap 7: Men stopt hiermee voordat er een tekort aan zuurstof ontstaat.
Stap 8: Men heeft plezier.

Het middel schijnt een fijne synergie te tonen in combinatie met sommige andere drugs, waarvan ik persoonlijk die met LSD en THC kan aanraden.

Ape

Badass junkie
RSW zei:
Yes, we can.

Stap 1: Men kope een slagroomspuit. Kost een paar tientjes.

Wat houdt dat in, hoe ziet het eruit, waar kan je het halen, en waarom is het zo duur?

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Check link. En het is duur omdat je kwaliteit koopt. Het ding moet overdruk kunnen overleven, honderden keren.

Ape

Badass junkie
Oja sorry had link niet gezien, ben nie zo nuchter meer..

ontopic: hoe vaak kan je ''trippen'van 1 patroon?

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Eenmaal. Niet meer, wel minder. En het effect duurt hooguit een minuutje of 5.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Patronen kan je bij de blokker halen, maar als je dr wat voor over hebt kan je een makro zoeken daar hebben ze meer voor mindere prijs. Slagroomspuiten vind je ik kookwinkels, of op internet. Ik heb er net een gekocht van 45 euro in de cook&co

TrippyShit

Badass junkie
vode zei:
maar als je dr wat voor over hebt kan je een makro zoeken daar hebben ze meer voor mindere prijs.
Alleen niet iedereen komt de makro binnen. Daar moet je een pas voor hebben en die pas krijg je alleen als je eigen baas bent..

Ape

Badass junkie
TrippyShit zei:
vode zei:
maar als je dr wat voor over hebt kan je een makro zoeken daar hebben ze meer voor mindere prijs.
Alleen niet iedereen komt de makro binnen. Daar moet je een pas voor hebben en die pas krijg je alleen als je eigen baas bent..
oftewel schrijf je even in bij de kamer van koophandel, onder thuisbedrijf, en voila :P

TrippyShit

Badass junkie
Als je dat over hebt voor wat goedkopere lachgaspatronen :beer: Heb gelukkig zo'n pas maar anders zou ik wel wat meer betalen gewoon :P

TrippyShit

Badass junkie
Omdat het slagroompatronen ofzo zijn. De spuit is een slagroomspuit. Dat ding is gemaakt voor de patronen. Je kan ook een cracker kopen. Die zien veel kleiner en passen in je broekzak. Zijn vaak goedkoper ook nog. Zijn alleen niet zomaar te koop bij de blokker volgensmij :P Maar die patronen passen er dus altijd in, in die spuit.

Mirrorball

Bewuste gebruiker
RSW zei:
Eenmaal. Niet meer, wel minder. En het effect duurt hooguit een minuutje of 5.
zeg maar gerust 30 sec..
onder LSD of THC misschien niet.. maar in nuchtere staat duurt lachgas echt niet meer dan een seconde of 30-45.

azgaza

Badass junkie
Bij mij duurt het piek effect zo'n 30 secconden tot een minuut maar ik blijf her zeker 3 tot 5 minuten goed voelen, daarna nog een half uurtje naroes, mensen die er niet bij blowden hadden dat hier ook. IK vind lachgas persoon erg leuk spul, kort maar krachtig ofzo.

Bovenaan