lachgas is blijven hangen

Drientje

DF-koning
Lachgas is volgens mij kijken waar je niet mag kijken ofzo.

Infinity and beyond.

Ik merk ook dat het opbouwt. Je eerste ballon gaat ook nooit zo diep als de tweede of derde. Er zitten een soort plateau's in.

Niet dat ik nu de hele tijd ballonnen lurk, absoluut niet maar het lijkt wel of dat plateau er gewoon blijft. Moeilijk uit te leggen.

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker
Andrew zei:
Je bent dom geweest en karma steekt je nu neer. Lekker voor je. :)

"Worthless people blame their karma" :wink:

Drientje zei:

Infinity and beyond.

Ik merk ook dat het opbouwt. Je eerste ballon gaat ook nooit zo diep als de tweede of derde. Er zitten een soort plateau's in.

Niet dat ik nu de hele tijd ballonnen lurk, absoluut niet maar het lijkt wel of dat plateau er gewoon blijft. Moeilijk uit te leggen.

Zou in lachgas dan dat deurtje naar de echte wereld verborgen zitten?? Een ontsnapping uit ons voorgeprogrammeerde bestaan?? :confused:
In dat geval ga ik nog vanavond een ziekenhuis of tandartsenpraktijk overvallen!! Heeft er iemand zin om mee te doen????

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Drientje zei:

Infinity and beyond.

Dat heb ik ook, elke ballon is bij mij sterker en heftiger dan de vorige. Ben inmiddels wel zo'n 300 ballonnen in mijn leven verder. Nu is het elke keer ook iets te heftig.

En dat blijven hangen heb ik 1 keer in een LSD trip gehad. Het was pas mijn 2e ballon, maar het bleef de hele trip lang hangen. En dat was nog zo'n 14 uur. :P

Bovenaan