Gorrila
Newbie
Ik heb met beide , lachgas en poppers, heerlijke trips gehad. Maar laatst heb ik eens het volgende geprobeerd: beetje poopers (enkele druppels? - was best wel lastig te doseren) in een ballonnetje gedaan en daarna het ballonnetje meteen gevuld met 3 patronen lachgas. Muziek knetterhard en gaan met die banaan.......WAAAAAAAAAAAAAAAAAUW wat een fucking rete geweldig lekker trip was dat. Nog nooit zo muziek ervaren en het gevoel in mijn lijf was onbeschrijvelijk - totaal anders als deze middelen apart nemen. Veel heftiger, ik zweefde helemaal, trad buiten mijn lichaam en toch een heerlijke warme tinteling door mijn hele lijf en dan die muziek erbij....gewoon goddelijk!!!!
Heeft iemand hier ook ervaring mee....? Ik wil het eigenlijk best nog wel eens proberen, maar eigenlijk denk ik dat deze combi zeer ongezond is en kan met een beetje googlen hier niets over vinden. Iemand met (medische) kennis?
txs
Heeft iemand hier ook ervaring mee....? Ik wil het eigenlijk best nog wel eens proberen, maar eigenlijk denk ik dat deze combi zeer ongezond is en kan met een beetje googlen hier niets over vinden. Iemand met (medische) kennis?
txs