• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Lachgas (nos) + MDMA

De avond begon op een huisfeestje in een studentenhuis, daar met 2 vrienden lekker een paar biertjes achterover getikt. Na 2 uurtjes was het nog niet echt los gekomen en we besloten om de avond wat leuker te maken met een halfje MDMA.
20 min verder hadden we bedacht dat het huisfeest niet chill was en dat we beter bij mij in de woonkamer konden gaan zitten met lekkere muziek, een paar hele relaxte- van kleur veranderende lampen en een doosje lachgas!
Bij thuis komst zat er een huisgenoot van mij nog in de woonkamer foto’s te maken van allemaal random shit met zijn nieuwe camera.. Hij was snel overgehaald en nam ook een MDMA pilletje, waarbij wij er met zn 3e nog een halve bij slikte.

Toen we net alle 4 merkten dat het effect echt aan het pieken was stelde ik voor om maar eens een ‘ballonnetje’ te proberen.
Nu heb ik met lachgas altijd al het idee gehad dat mijn trip onwijs milder is dan bij de vrienden waar ik het af en toe mee gebruik, vandaar dat ik mezelf ook altijd een beetje push om nu dieper uit te ademen en langer mijn adem in te houden.
Deze keer was het zoals alle andere vorige keren weer meer intens dan de vorige, maar nog steeds gewoon chill.
Later op de avond ook nog een jointje gerookt en wat matrassen in de woonkamer gelegd met een stuk of 15 kussens eromheen. Zo! klaar voor nog een lachgasje!
Ik had besloten om zoveel mogelijk het analyseren achter me te laten en er maar eens vol gas voor te gaan, geen remmen meer.

Nouuuu! NIET! NORMAAL! na de 3e keer uit blazen was ik weg.. en ook verder weg dan ooit tevoren, niet meer op deze planeet, niet meer in mij eigen lichaam, ik zakte gewoon in 1x helemaal ergens anders heen.. als ik het zou moeten omschrijven dat zou ik zeggen dat ik me lichaam volledig had afgestoten en alleen nog maar mijn onderbewustzijn over was waar ik in rond zweefde. Tegelijkertijd heb ik met lachgas altijd een grapje in de oneindigheid, hiermee bedoel ik dat op de piek van het effect er een gedachten in me opkomt, wat ik ook alleen helder zie als ik lachgas heb genomen en wat een vicieuze cirkel vormt, het ‘grapje’ of de gedachte gaat door in oneindigheid. Waar ik dan bij begin te lachen als een dwaze aap :tongueout:
Maar deze keer had ik de meest intense vicieuze cirkel ooit! ik heb het wel 10x proberen uit te leggen aan mijn vrienden maar die snapte er geen reet van geloof ik. Mijn gedachten gingen super snel, ik was heel scherp maar tegelijkertijd ook kon ik het helemaal niet sturen, wat ik nog nooit eerder heb ervaren. Ik had mezelf echt laten gaan en dit resulteerde in een emotionele explosie! 100x krachtiger dan elke orgasme dat ik ooit in mijn leven heb ervaren.

Alleen wat hieraan vooraf ging vond ik erg beangstigend. mijn vicieuze cirkel was vrij beangstigend. het was een moment van helderheid waarbij alles op zijn plek viel, maar ik voelde me ook bang, omdat ik door had, dat dit gevoel heeel ziek is! Naar mijn idee was het een soort heroïne trip ofzo, ik heb het nooit gebruikt maar wat je ziet in films zoals a requiem of a dream, ging dit zelfs verder dan ik me had kunnen voorstellen hoe intens zo’n trip zou zijn. En ik weet niet meer wat ik precies dacht, maar ik zat vast.. dit zou blijven plakken, vanaf nu zou ik verslaafd zijn.. hoe kan het ook anders? nu je dit hebt gevoelt, is er ook geen weg terug meer, het ging ook nog verder, iedereen om me heen had het zelfde gevoel ze zaten vast en maakte tegelijkertijd mee hoe ze zichzelf in totale destructie aan het werken waren en maakte de zelfde geluiden als ik, maar nu pas had ik door dat het te laat was! ik zat vast in de zelfde wereld als zij, zij hebben mij hiervoor nooit kunnen waarschuwen omdat het allemaal pas klopt als je midden in de trip zit, ik wist gewoon dat ik dit ook meteen zou vergeten als ik weer nuchter zou zijn. Door deze gedachten begon ik me te verzetten en gelukkig duurde deze gedachtengangen maar enkele seconden, waarna ik weer bewust werd van mezelf en direct toen ik voelde dat ik weer controle had over me stembanden begon ik meteen hard te schreeuwen! Te schreeuwen omdat ik zojuist de meest intense ervaring van me leven had mee gemaakt en te schreeuwen omdat ik er nu pas achter ben hoe heerlijk drugs zijn!

Zelfs nu ik het terug lees merk ik dat nog steeds niet duidelijk kan overbrengen wat er allemaal in mijn gedachten om ging waardoor ik bang werd en dat is ook niet belangrijk..
Ik wil alleen met jullie delen dat lachgas + mdma echt een dikke aanrader is voor iedereen!
Alhoewel ik nu wel benieuwd ben wat er zal gebeuren bij de volgende lachgas ballon en ik ben zowel nieuwsgierig als een beetje bang voor wat er nou weer gaat komen.

En voor mijn eigen duidelijkheid, ik ben toch niet bewusteloos geraakt? Dat zeiden mijn vrienden namelijk, omdat ze zich niets anders konden voorstellen. Maar hoezo weet ik alles dan nog?

Bijlagen

• tripje.jpg
    tripje.jpg
    143,1 KB · Weergaven: 1.759

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
sorry maar je trip report is niet erg goed .. heb me niet echt vermaakt. wel vette foto's trouwens , volgende keer tog meer uitleg van wat je visueel en emotioneel hebt me gemaakt, voral visueel vind ik het interesantste :)

Ollie

Newbie
Dude ik schrik er van als ik dit lees, ik had laatst veel pure wiet gerookt om vervolgens dieper in het lachgas te komen. Ik heb dus precies, maar dan ook PRECIES meegemaakt wat jij verteld. zelfs de enkele gedachtegangen die jij noemt had ik letterlijk het zelfde.... bizarr
Ik kan niet wachten tot ik binnenkort LSD ga proberen :grin:

neurotoxin

Belezen gebruiker
Ik heb wel eens lachgas gedaan, maar niet in combinatie met MDMA, hoewel ik wel het gevoel van lachgas kan krijgen bij een te hoge dosis MDMA (dat bewegings-effect dat achterblijft: http://geek-news.mtv.com/wp-content/upl ... ire_04.jpg ). Ik weet precies wat je bedoelt! Bij dat stukje "Nooouuu! NIET! NORMAAL!" ga ik weer even zelf een beetje terug naar dat gevoel :grin:

Het is inderdaad alsof alles om je heen zo dof wordt (licht wordt wazig, geluiden gaan zich in je hersenen wurmen en je schijnt op bezorgde mensen om je heen te reageren als ze wat zeggen, maar wat? Geen idee! Het voelt inderdaad alsof je als een baby in een mentale wieg wegzakt in een spiraal en alles is extreem intens en euforisch. Het is alsof je tegelijk in een droom wegzakt en een orgasme krijgt en het liefdesgevoel je fysiek omarmt alsof je jezelf volledig overgeeft aan het moment/aan het zijn).

elex

Newbie
Hoi allemaal, ik ben nieuw op dit forum en dit is mijn eerste reactie.

Ik weet nog goed een van de eerste keren lachgas in combinatie met X,
De eerste keer is ongelofelijk zo lekker alles tintelde muziek komt door je hele hoofd heen gewoon super.
De 2e keer werd anders, Alles ging op de zelfde manier, X (halve q-dance) heerlijk relaxed op het matrasje met 2 andere stelletjes koppie thee lekker muziekje enz. na een uurtje een ballonnetje genomen maar nu iets langer vast gehouden als de eerste keer. weer dat heerlijke gevoel, oh wat lekker is dit! Alles herhaald zich. hee het word lekkerder als de vorige keer , als ik maar wel weer terug kom op deze aarde!? Fuck ik hoor iedereen over me praten, doe ik gek? ik zie een nare nachtmerrie die ik jaren terug heb gehad, Ik ga toch niet dood, o nee ik ga dood! nee ik ga niet dood ik word 80, ff wachten ff wachten zij ik hard op in paniek en schoot om hoog. Helemaal in paniek! Later bleek dat ze de Ballon van me hebben afgepakt omdat ik in en uit bleef ademen in de ballon.
Het gekke is dat ik erna gelijk weer zin had in een ballon haha.
Het heeft een poos geduurd deze ervaring met een ballon uit mijn hooft te krijgen.
Ik kom als ik helemaal in de ballon zit op een moment van of ik stap er uit of ik laat me gaan en zie wel wat er gebeurd of ik dood ga of iets dergelijks.
Herkent iemand dat?

elex zei:
Het heeft een poos geduurd deze ervaring met een ballon uit mijn hooft te krijgen.
Ik kom als ik helemaal in de ballon zit op een moment van of ik stap er uit of ik laat me gaan en zie wel wat er gebeurd of ik dood ga of iets dergelijks.
Herkent iemand dat?

He Elex,

Ik herken het heel erg, ik heb vorige week voor het eerst weer een ballonetje geprobeerd. Het was weer precies zoals met M op, heel bizar! Deze keer had ik helemaal niets anders gebruikt, was wel onwijs zenuwachtig wat waarschijnlijk ook bedraagt aan een niet zo'n prettige ervaring. Het is idd zo intens dat je het idee hebt dat je doodgaat, of gek wordt (losing your mind).. Voor mij geen lachgas meer.

elex

Newbie
Toch heb ik het idee dat als je n2o samen met x gebruik, het lekkerder is dan alleen een Ballonnetje met bv een jointje, ga ik veel meer moeilijker nadenken.
Afgelopen zaterdag weer gedaan maar kon helemaal niet zo ver komen als de vorige keer Terwijl ik nu echt dat gevoel heb van laat je maar gaan, komt helemaal goed

Voor mij voorlopig ook geen ballonnetje

Bijna weer 7 april gaan we weer een xje doen yeehaa! :grin:

elex

Newbie
Afgelopen weekend weer een thuisfeest gehad lekker met z'n achten dansen sjansen in m'n eige woonkamer. laserlamp, moodlets zelfs een rookmachine en goeie muziek....helemaal te gek!!!
Allemaal hadden we ghb en Xtc gebruikt. op een gegeven moment komen natuurlijk ook die gekke ballonen weer voor de dag. ik was al redelijk vaag en dat terwijl ik maar 1 halve x en 4 ml g op had. lekker muziekje op met z'n achten op de matrassen en daar ging die. eerst heel relaxed, lekker zweven op de muziek met hele mooie mensen om je heen.. maar na de 2e teug ging ik zoooo diep dus dee snel m'n ogen open (normaal gaat dat gevoel dan weg) ik zag iedereen als hele oude opa en omatjes. en daarna zag ik sommige gezichten aan als smilies :) echt zo als deze :) heeel appart. een meisje draaide haar smilegezicht af en zette haar smile gezicht bij iemand anders op, ongelovelijk realistich op dat moment.

Heeft iemand anders zoiets wel eens meegemaakt?

Bovenaan