Blokker en op internet.KurikintonFox zei:hallo
ik heb gezocht op google en drugsforum maar kon niks vinden
mijn vraag is:
Waar is lachgas te koop? (en niet zeggen Macro want daar kan ik niet kopen
want daar heb je een pas voor nodig(of is dat weer verandert?))
Bij voorbaat dank![]()
donaldduck zei:Blokker en op internet.KurikintonFox zei:hallo
mijn vraag is:
Bij voorbaat dank![]()
caatje zei:@Cropp, je moet natuurlijk ook niet letterlijk vragen om "lachgas" he. :P
www.slagroompatronen.nl daar kan je een bus bestellen, ook patronen 50 per doos, maar je kan ook 10 in een doos kopen bij blokker, is uiteindelijk goedkoper.KurikintonFox zei:hallo
mijn vraag is:
Bij voorbaat dank![]()
@ sjeik: Hoe wou een bus van plastic zo koude lucht en stevige druk weerstaa? :P
skunkopaat zei:De zilveren zijn van RVS, de witte (die ik ook heb) is van steen (of iets in die richting materiaal)
Je kan ook naar de halfords gaan en een n2o of h2o pompje halen (ofzo), dan ben je goedkoper uit.
leg eens uit
hoe werkt dat?
KurikintonFox zei:leg eens uit
hoe werkt dat?
Ik heb geen idee hoe dat pompje werkt, wel hoe de bus werkt maar dat staat ook op de verpaking.KurikintonFox zei:skunkopaat zei:De zilveren zijn van RVS, de witte (die ik ook heb) is van steen (of iets in die richting materiaal)
Je kan ook naar de halfords gaan en een n2o of h2o pompje halen (ofzo), dan ben je goedkoper uit.
leg eens uit
hoe werkt dat?
KurikintonFox zei:maar passen er lachgaspatronen in een n20 pomp?
heb je daar een plaatje van?

caatje zei:KurikintonFox zei:maar passen er lachgaspatronen in een n20 pomp?
heb je daar een plaatje van?
Gossie, ja daar passen ze in. Je kunt gewoon naar Halfords gaan en het bevragen als je twijfelt. Je vraagt gewoon welke patronen erin moeten.
jason2001 zei:Lachgas starters kit is ook te verkrijgen bij http://www.lachgas.tk ook uitleg hoe je een ballon vult
nog een tip als je het gebruikt zorg voor een relaxte hang zit plek en lekkere muziek
veel plezier

jason2001 zei:Lachgas starters kit is ook te verkrijgen bij http://www.lachgas.tk ook uitleg hoe je een ballon vult
nog een tip als je het gebruikt zorg voor een relaxte hang zit plek en lekkere muziek
veel plezier
FAAL!phpBB : Critical Error
Could not connect to the database