Chris Pontius
Badass junkie
heb avonden gehad waar er 100 op een avond opgaan.. maar dit is dan ook wel met een aardige grote groep en 1 lange avond =)
met ze 2en toch wel een halve doos algauw.Flaffie zei:Als jullie lachgas gebruiken hoeveel patronen gaan er dan op een avond doorheen?
Ik heb het een tijdje geleden een keer gedaan maar nog nooit echt goed.
Binnekort maar eens zo'n spuit kopen met wat patronen.
RcLover zei:Weet iemand waar ik een kleine lege gasfles kan kopen ?
In mijn geval is er geen verschil want na 6 patronen voel ik nog niets. Een halve fles Stolitsnaja wegklokken vind ik een effectievere wijze om half braindead te worden.Flaffie zei:Wat is het verschil qua intensiteit en duur als je bijv. 1,2,3 of meer patronen in 1 keer naar binnen werkt?

jason2001 zei:kijk op http://www.lachgas.tk daar staat alles op wat je nodig hebt
succes ... echt lachen ..
groet Jason
probeer het maar is in combinatie met tripmiddelen/ketaMan_in_the_Box zei:Ik vind het eigenlijk maar een overgewaardeerd iets, lachgas. Qua effect dan. Ik denk dat je de effecten op de lange termijn niet moet onderschatten als je het vaak gebruikt. Maarja, is dat niet met alles zo? Anyway, mijn ding is het niet.
underworld zei:probeer het maar is in combinatie met tripmiddelen/keta/mdma/ghb/wiet/alcoholMan_in_the_Box zei:Ik vind het eigenlijk maar een overgewaardeerd iets, lachgas. Qua effect dan. Ik denk dat je de effecten op de lange termijn niet moet onderschatten als je het vaak gebruikt. Maarja, is dat niet met alles zo? Anyway, mijn ding is het niet.![]()
Petrovic zei:Het is zeker leuk, maar hebben julie geen last van tollerantie? van een paar capsules achter elkaar voel ik niet veel meer. Maar ik heb dan de laaste maanden ook wel erg veel gebruikt met vrienden.
Hoe is julie ervaring hiermee met de tollerantie?
en het liefst tegelijk (behalve dan de alcohol)DrippTone zei:underworld zei:probeer het maar is in combinatie met tripmiddelen/keta/mdma/ghb/wiet/alcoholMan_in_the_Box zei:Ik vind het eigenlijk maar een overgewaardeerd iets, lachgas. Qua effect dan. Ik denk dat je de effecten op de lange termijn niet moet onderschatten als je het vaak gebruikt. Maarja, is dat niet met alles zo? Anyway, mijn ding is het niet.![]()
![]()