Lachgas (samengevoegde topics)

underworld

Wijs gebruiker
Flaffie zei:
Als jullie lachgas gebruiken hoeveel patronen gaan er dan op een avond doorheen?
Ik heb het een tijdje geleden een keer gedaan maar nog nooit echt goed.
Binnekort maar eens zo'n spuit kopen met wat patronen.
met ze 2en toch wel een halve doos algauw.
met een groepje 1 a 2 dozen :grin:

RcLover

Newbie
Ik kan lachgas kopen bij een bedrijf in grote flessen kan ik een gewone lege gasfles waar propaan in heeft gezeten laten vullen of is dit schadelijk ? Of weten jullie een plek waar ik een nieuwe lege gasfles kan kopen ?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Sommigge gassen hebben een hogere druk als ze vloeibaar in een gasfles zitten, laat je fles nakijken of die er voor geschikt is. (bij het vulbedrijf)

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
RcLover zei:
Weet iemand waar ik een kleine lege gasfles kan kopen ?

waarom bestel je niet gewoon een slagroom-spuit op internet?
die dingen kun je samen bestellen met dozen vol N2O patronen. ga je nog even langs de hema om ballonetjes te halen en klaar is kees.

Flaffie

Wijs gebruiker
Wat is het verschil qua intensiteit en duur als je bijv. 1,2,3 of meer patronen in 1 keer naar binnen werkt?

Judas

Wijs gebruiker
Flaffie zei:
Wat is het verschil qua intensiteit en duur als je bijv. 1,2,3 of meer patronen in 1 keer naar binnen werkt?
In mijn geval is er geen verschil want na 6 patronen voel ik nog niets. Een halve fles Stolitsnaja wegklokken vind ik een effectievere wijze om half braindead te worden. :rolleyes:

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker
Ik vind het eigenlijk maar een overgewaardeerd iets, lachgas. Qua effect dan. Ik denk dat je de effecten op de lange termijn niet moet onderschatten als je het vaak gebruikt. Maarja, is dat niet met alles zo? Anyway, mijn ding is het niet.

underworld

Wijs gebruiker
Man_in_the_Box zei:
Ik vind het eigenlijk maar een overgewaardeerd iets, lachgas. Qua effect dan. Ik denk dat je de effecten op de lange termijn niet moet onderschatten als je het vaak gebruikt. Maarja, is dat niet met alles zo? Anyway, mijn ding is het niet.
probeer het maar is in combinatie met tripmiddelen/keta :wink:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
underworld zei:
Man_in_the_Box zei:
probeer het maar is in combinatie met tripmiddelen/keta/mdma/ghb/wiet/alcohol :wink:
:wink:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Het is zeker leuk, maar hebben julie geen last van tollerantie? van een paar capsules achter elkaar voel ik niet veel meer. Maar ik heb dan de laaste maanden ook wel erg veel gebruikt met vrienden.

Hoe is julie ervaring hiermee met de tollerantie?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Petrovic zei:
Het is zeker leuk, maar hebben julie geen last van tollerantie? van een paar capsules achter elkaar voel ik niet veel meer. Maar ik heb dan de laaste maanden ook wel erg veel gebruikt met vrienden.

Hoe is julie ervaring hiermee met de tollerantie?

Ja je moet ook niet teveel achter elkaar blijven hijsen. Ik doe op een avond niet meer dan 10 capsules, moet wel speciaal blijven. Want na de 10e neemt het bij mij alleen maar af en vind ik het zonde.

Chris Pontius

Badass junkie
Vandaag voor het eerst 1 patroon gedaan tijdens een LSD trip.
Mijn reactie?
- Mijn god.. en toen kwam ik er achter dat ik 10,20 of 30 minuten voor me uit heb zitten staren. Moet er niet aan denken om 3 tegelijk gedaan te hebben.

underworld

Wijs gebruiker
DrippTone zei:
underworld zei:
Man_in_the_Box zei:
probeer het maar is in combinatie met tripmiddelen/keta/mdma/ghb/wiet/alcohol :wink:
:wink:
en het liefst tegelijk (behalve dan de alcohol) :wink:

Bovenaan