LACHGAS SZIGET?!?!

Jochem8

Newbie
Wij gaan morgen met de trein naar Sziget in Hongarije. Wij willen 150 lachgaspatronen meenemen, samen met een slagroomspuit.

Onze vraag is nu: krijgen wij hier gezeik mee? Is dit legaal? Worden de treinen zwaar doorzocht? Wat zijn de consequenties wanneer het goedje gevonden wordt? Hoe weten jullie dit? bron/eigen ervaring??

Aangezien wij morgen om 10 uur met de trein vertrekken, hebben wij best snel een antwoord nodig! xD

Tufnut

Badass junkie
Op weg naar Hongarije ga je door meerdere landen waar verschillende regels (kunnen) gelden. Moeilijke vraag voor op deze korte termijn. Beter niet doen denk ik dan maar.

iNGBANK

Newbie
Ik weet het te late reactie ,dus hier de mosterd na de maaltijd.

JA! De trein word doorzocht ,vrienden van mij hebben dit gehad in duitsland trein werd gewoon stil gezet en politie inclusief honden hebben de tassen doorzocht. Echter weet ik niet hoe ze reageren op lachgas.

Reisadvies Hongarije lokale wetgeving drugs..
Het bezit, verkoop en de consumptie van drugs zijn ten strengste verboden en worden bestraft met een gevangenisstraf die, afhangend van de hoeveelheid drugs, kan gaan van 5 tot 10 jaar.In al de gevallen kan de betrokkene het land niet verlaten tot de gerechtszaak is afgerond (hetgeen een langdurig proces kan zijn).

Het hoeft niet te betekenen dat ze iedere jaar de trein doorzoeken ,het is vaak een beeld afgeven naar de maatschapij met dat ze er wel op letten ect.

Cooper

Bewuste gebruiker
Voor mij gewoon echt een no-go, drugs meenemen op vakantie. Het lolletje van een paar joints of lachgas patronen weegt voor mij echt niet op tegen de pakkans en de smokkelstress.

Bovenaan