Lachgas vervanger?

Ik vind lachgas een erg leuke drug om te doen en geniet erg van het effect maar ik vind de werkingsduur wel erg kort dus nu was mijn vraag of er ook een andere drug/rc id die ongeveer het zelfde effect geeft??

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Wat @HuisbaasBob al zei. Ik denk dat disso's het dichtste in de buurt komen qua effect. Maar er is niet echt iets wat er heel erg op lijkt.

Tja en 2cb.... Ik denk dat gewoon je adem inhouden al meer gaat lijken op lachgas, dan dat 2cb dat doet. 2cb geeft echt meer een psychedelisch achtige trip, waar lachgas een dissociatieve trip is.

Voor de combi LSD+lachgas zou ik dan wel weer een vervanger weten. Salvia. Allebij zo maf, dat je een volgende keer een tweede keer nadenkt maar het dan alsnog gewoon doet.

Dirkdirk

DF-koning
Jij moet leren nadenken.

2C-B, een psychedelische gesubtitueerde phentylamine dat dopamine en serotinonine in disbalans brengt.
Dististofoxide, een gas met 2 stikstofatomen en één zuurstof atoom dat de ingeademde zuurstof overneemt waardoor er zuurtstoftekort optreed in de hersenen en er een korte roes onstaat.

Ja, dat is inderdaad exact hetzelfde.

mitchieee

Wijs gebruiker
Jij moet leren nadenken.

2C-B, een psychedelische gesubtitueerde phentylamine dat dopamine en serotinonine in disbalans brengt.
Dististofoxide, een gas met 2 stikstofatomen en één zuurstof atoom dat de ingeademde zuurstof overneemt waardoor er zuurtstoftekort optreed in de hersenen en er een korte roes onstaat.

Ja, dat is inderdaad exact hetzelfde.
Leer jij nou maar eerst eens begrijpend lezen

HuisbaasBob

Bewuste gebruiker
Als het door zuurstofgebrek zou komen dan zou stikstof of helium het zelfde effect moeten hebben en zou een roes met zuurstof/N2O juist niet werken 🌝

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik vind lachgas een erg leuke drug om te doen en geniet erg van het effect maar ik vind de werkingsduur wel erg kort dus nu was mijn vraag of er ook een andere drug/rc id die ongeveer het zelfde effect geeft??

Xenon

Zie die shit alleen maar te krijgen want het is naast een superieure NMDA-antagonist ook nog een van de meest zeldzame edelgassen.

Neo-Shulginist

Badass junkie
een gas met 2 stikstofatomen en één zuurstof atoom dat de ingeademde zuurstof overneemt waardoor er zuurtstoftekort optreed in de hersenen en er een korte roes onstaat.

Lachgas is een NMDA-antagonist. Het heeft daardoor een vergelijkbaar effect met ketamine op het centrale zenuwstelsel.

Als het goed is wordt het effect van lachgas niet veroorzaakt door een zuurstoftekort. Houd maar even 30 seconde je adem in en kijk of je dan ook de typische lachgas-echo kunt horen :wink:

Bovenaan