Lachgas zonder bus ?

Unstopable Maniac

Experimenterende gebruiker
Ik heb nog van een paar maanden terug 2 lachgascapsules over, maar ik heb geen slagroomspuitbus om ze in een ballon te spuiten . :(

Nou is mijn vraag: Is er nog een andere manier om de capsules open te maken, en een ballon ermee vullen ? :confused:
Er staat gigantisch veel druk op de buisjes dus ik ben ten einde raad, please help me
want :hearteyes: I LOVEE :hearteyes: lachgas.

Alvast bedankt. :wave:
Gr Jaap :stoned:
 

MCHZK

Belezen gebruiker
Ik denk dat ik hier ooit op het forum heb gelezen hoe je een "cracker" zelf kan maken , een klein spulletje dat ze kan open maken
maar ben er niet zeker van , zeker search/google eens proberen !

grtz mich
 

raZiel

Experimenterende gebruiker
Das niet zo moeilijk, zorg dat de capsule stabiel staat ( bijv in een dop ofzo ), pak een spijker en een hamer, tik zachtjes op de bovenkant van de capsule tot er een klein beetje lucht uit loopt ( sla niet te hard dan heb je kans dat het de kamer in wordt gelanceerd). en dan pak je een ballon en doet hem over de capsule tot de er geen lucht meer uit de capsule komt en klaar.
 

weedlover

Experimenterende gebruiker
ja maar als je ballon dan vol is verlies je toch de rest van het lachgas die in de patroon zit?
lijkt me ook niet echt de bedoeling

grtz
 
Bovenaan