Sommige mensen ademen heel vaak in en uit in de ballon. Daardoor krijg je zuurstoftekort en een heftiger effect. Beter niet doen want dat is natuurlijk niet goed voor je.Ik ga donderdagavond voor het eerst lachgas nemen.
Hebben jullie tips om hoe veilig te gebruiken?
Wat zijn de effecten zoal en hoelang houden die aan etc?
Is het verslavend?
Jaren terug ook nog wel eens gedaan. Blijven ademen in de ballon met de neus dichtgeknepen, totdat je ging trillen en bijna out ging van het zuurstof tekort. Besloten om het niet meer te doen, dat moet toch wel echt slecht voor je zijn. Is het effect met maar een paar keer in en uit ademen ook goed?Sommige mensen ademen heel vaak in en uit in de ballon. Daardoor krijg je zuurstoftekort en een heftiger effect. Beter niet doen want dat is natuurlijk niet goed voor je.
Het effect duurt maar een paar tellen. Moeilijk te omschrijven. Vooral in combinatie met andere drugs leuk, op zichzelf vind ik er niet veel aan.
Je krijgt wel de neiging steeds door te gaan ja. Als het eenmaal op is, blijft het daar in mijn ervaring wel bij.
Ja ik deed dat ook. Maar zeker niet goed voor je hersenen natuurlijk.Jaren terug ook nog wel eens gedaan. Blijven ademen in de ballon met de neus dichtgeknepen, totdat je ging trillen en bijna out ging van het zuurstof tekort. Besloten om het niet meer te doen, dat moet toch wel echt slecht voor je zijn. Is het effect met maar een paar keer in en uit ademen ook goed?
Ik betwijfel soms wel of dat echt zo schadelijk is, ik kan mijn adem normaal al 2/3 minuten inhouden en daardoor krijg ik echt geen hersen schade, wat maakt een balon 1 minuten in en uit Adamen voor verschil, je moet best lang zonder zuurstof zitten voor er hersenschade optreed...Ja ik deed dat ook. Maar zeker niet goed voor je hersenen natuurlijk.
Ik houd het lachgas nu gewoon in mijn longen. Dan ga je vanzelf wel weer ademhalen wanneer het nodig is.
Het effect is natuurlijk harder als je meer zuurstofgebrek hebt. Maar ik vind het sowieso niet zo interessant zonder het te combineren met een ander middel.
Als je je adem in houdt is er nog voldoende zuurstof in je longen en bloedbaan om dat voor een tijdje te compenseren. Misschien zorgt de lachgas er voor dat de resterende zuurstof in je lichaam minder makkelijk tot in je hersenen raakt.Ik betwijfel soms wel of dat echt zo schadelijk is, ik kan mijn adem normaal al 2/3 minuten inhouden en daardoor krijg ik echt geen hersen schade, wat maakt een balon 1 minuten in en uit Adamen voor verschil, je moet best lang zonder zuurstof zitten voor er hersenschade optreed...
Lachgas kan leiden tot zuurstoftekort in de hersenen. Daarbij kun je concentratiestoornissenof hoofdpijn krijgen, duizelig worden, je evenwicht verliezen, verward zijn, misselijk worden, last hebben van gevoelloosheid of tintelingen of flauwvallen.Ik betwijfel soms wel of dat echt zo schadelijk is, ik kan mijn adem normaal al 2/3 minuten inhouden en daardoor krijg ik echt geen hersen schade, wat maakt een balon 1 minuten in en uit Adamen voor verschil, je moet best lang zonder zuurstof zitten voor er hersenschade optreed...
Als je je adem in houdt is er nog voldoende zuurstof in je longen en bloedbaan om dat voor een tijdje te compenseren. Misschien zorgt de lachgas er voor dat de resterende zuurstof in je lichaam minder makkelijk tot in je hersenen raakt.
Dank dan trek ik mijn opmerking in !Lachgas kan leiden tot zuurstoftekort in de hersenen. Daarbij kun je concentratiestoornissenof hoofdpijn krijgen, duizelig worden, je evenwicht verliezen, verward zijn, misselijk worden, last hebben van gevoelloosheid of tintelingen of flauwvallen.
Elke keer dat je lachgas inademt, stikken je hersenen – in het ergste geval permanent.
Lachgas kan leiden tot evenwichtsstoornissen, problemen met de zintuigen, met lopen en staan, het kan je geheugen aantasten en spraakproblemen veroorzaken.
Twijfel maar lekker over hoe slecht het is, er is een verschil tussen zuurstof inhouden in je longen dan wanneer je Stikstofoxidule/distikstofmonoxide inhaleert.
Tja en toch is volgens onderzoek verantwoord lachgas gebruik niet schadelijk. Ik zie hier ook niets staan over het afsterven van hersencellen: https://nos.nl/op3/artikel/2139961-lachgas-schadelijk-dat-valt-misschien-wel-mee.htmlLachgas kan leiden tot zuurstoftekort in de hersenen. Daarbij kun je concentratiestoornissenof hoofdpijn krijgen, duizelig worden, je evenwicht verliezen, verward zijn, misselijk worden, last hebben van gevoelloosheid of tintelingen of flauwvallen.
Elke keer dat je lachgas inademt, stikken je hersenen – in het ergste geval permanent.
Lachgas kan leiden tot evenwichtsstoornissen, problemen met de zintuigen, met lopen en staan, het kan je geheugen aantasten en spraakproblemen veroorzaken.
Twijfel maar lekker over hoe slecht het is, er is een verschil tussen zuurstof inhouden in je longen dan wanneer je Stikstofoxidule/distikstofmonoxide inhaleert.
Lachgas kan leiden tot zuurstoftekort in de hersenen. Daarbij kun je concentratiestoornissenof hoofdpijn krijgen, duizelig worden, je evenwicht verliezen, verward zijn, misselijk worden, last hebben van gevoelloosheid of tintelingen of flauwvallen.
Lachgas kan leiden tot evenwichtsstoornissen, problemen met de zintuigen, met lopen en staan, het kan
Check dit..Tja en toch is volgens onderzoek verantwoord lachgas gebruik niet schadelijk. Ik zie hier ook niets staan over het afsterven van hersencellen: https://nos.nl/op3/artikel/2139961-lachgas-schadelijk-dat-valt-misschien-wel-mee.html
Elke drug is slecht voor je bij overmatig gebruik.Check dit..
Het is inderdaad erg kort, misschien 30 seconden dat je even wazig bent.Ja vond het niet veel aan. Beetje draaierig gevoel en je voelt gebonk in je handen enzo. Het is erg kort.