Lachkick

Ghettoboy

Experimenterende gebruiker
Waarom heb jij je grootste lachkick gehad?

Ik had echt een super dikke lachkick toen ik bij een vriend van me was. We waaren naar een natuur zender aan het kijken en daar waaren echt lache diertjes op :grin: Het waren van die keine dingen die echt super hieper waren. En als ze dan even stil stonden keken ze een beetje in de ronde en zakte onderuit en dan haden ze ook nog net een dikke bier buik. Ik heb me kapot gelachen! Je kon gewoon zien dat het echt domme diertjes waren die flink aan de pep zaten een bier buik haden en ook nog een paar dikke jonts haden gerookt. Die lachkick heeft denk ik wel 20min geduurd!

Plaats die van Jouw ook ff krijg ik michien nog een paar goede iedereen :stoned:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Gisteren nog een hele goede gehad.

Samen met een 2 vrienden cake gegeten.
Een van de twee vrienden blowt af en toe, die ander had een aantal jaar geleden ook al eens cake op, maar is niet zo van de drugs.

Toen de cake bij iedereen vrijwel tegelijktijdig begon te werken, starte die vriend met weinig ervaring ineens een heel verhaal over datie in en uit kon zoomen met z'n zicht.
Wij dat allemaal ook proberen, en na 15/20 minuten staren met je ogen om iets in of uit te zoomen bedacht ik me hoe idioot we bezig waren.
Daarna ook goed met z'n alle om gelachen.

Maak lachkicks zijn altijd het grappigst op momenten zelf, als ik er aan terug denk is het echt van: WTF :confused:

Bovenaan