Lachtruffels aftereffects ?

royzegt

Newbie
Beste Lezers,

Ik ben 'nieuw' in het hele drugswereldje, en heb er dus ook erg weinig ervaring mee. Heb wat geblowt, maar dit is niet echt dat je zegt van van wow. Nou heb ik de afgelopen maand een keer xtc gebruikt, en dit was een erg leuke trip! Maar helaas weinig gehallucineerd (Lees: de deuropeningen waren scheef, de tijden op mijn telefoon bleven veranderen, en dat was het wel zo'n beetje).

Nou heb ik gehoord van lachtruffels, en wou dit aanstaande zaterdag gaan doen met wat vrienden. Nou heb ik hier een aantal vragen over:

- Ik moet na het weekend, dus in principe na een dag rust, de hele week werken. Hoe zijn de aftereffects van truffels t.o.v. bv. xtc? Want van xtc voelde ik mezelf 2/3 dagen daarna niet echt down, maar ik was ook niet dat je zegt van happy.. Maar wat ik begreep komt dit omdat xtc je dopamine level verhoogt, waardoor je je gelukkig voelt, en vervolgens zo hard daalt dat je dus chaggrijnig (of zoals ik, emotieloos) wordt.

- Daarbij, heb je nog verschillende soorten lachtruffels? En welke raadde jullie mij dan aan? Ik ben woonachtig in Eindhoven dus wellicht nog een smartshop die je aanraad?

Alvast bedankt!

dernael

Bewuste gebruiker
Hmm.. Als ik je openingsbericht lees denk ik dat je nog even wat meer research moet gaan doen voor je je aan de truffels waagt.

Ik weet niet hoe je aan het begrip 'lach'truffels bent gekomen, maar truffels zijn truffels. Ik denk dat diegene van wie je gehoord hebt over de truffels, de meest zwakke variant van de truffels bedoelde. Als je hier niet te veel van neemt kun je inderdaad flink gaan lachen. MAAR LET OP! Het kan ook heel erg anders uitpakken dan slechts wat lachen. Het is een bewustzijnsveranderend middel, gebruik het niet verkeerd, anders geeft het je serieus op je donder!

Van truffels heb je na een goede nacht slaap, niet tot nauwelijks meer last. Ik wordt er slechts een beetje moe van. Totaal anders dan de dagen na MDMA (xtc), maar de trip is dan ook totaal anders.

Nogmaals, duik even op het www, en zorg dat je meer te weten komt over deze magische truffels voor je iets aanschaft. :wink:

Groetjes,
Dernael. :stoned:

Bovenaan