Lady Salvia vraagjes

Elektronik

Experimenterende gebruiker
Oke ik ben van plan om salvia te gaan gebruiken volgende zaterdag even halen in maastricht 1gram 5x extract. Nu ik heb mij al goed geinformeerd dus ik weet precies wat het doet maar toch een paar vraagjes.

1) Ik heb gehoord dat als je het met een puurpijpje rookt dat het enorm brand in je mond en dat je het dan niet lang binnen kan houden? Klopt dit? Zoja, kan ik dan gewoon mijn pijpje in een flesje water stoppen en dan heb ik een waterpijp lukt dat ook?

2) Waarvoor dienen de salvia bladeren iedereen zegt dat deze niet helpen?

3) Als je salvia rookt in je pijpje of zelfgemaakt waterpijp moet je dan je aansteker aan doen op de salvia of er gewoon boven?

4)En de laatste maar ik vind deze ook wel het belangrijkst.

ik ga dus salvia gebruiken met nog een vriend, ieder om de beurt zodat er een sitter is. We gaan dit doen in een rustig veld met een bankje. Regelmatig (2x per uur) komt er een auto voorbij. Kan ik mijn eigen nog controleren zodat ik mijzelf niet onder de auto gooi? Als je salvia op hebt kun je je dan nog een beetje controleren of zeg je van ik kan niets meer? ik heb "bang" dat ik mijn eigen pijn ga doen of ik ga flippen en mijn sitter niet meer weet wat te doen

Sorry voor de hoeveelheid vragen maar ik wil echt wel kennis met lady salvia maken.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Elektronik zei:
1) Ik heb gehoord dat als je het met een puurpijpje rookt dat het enorm brand in je mond en dat je het dan niet lang binnen kan houden? Klopt dit? Zoja, kan ik dan gewoon mijn pijpje in een flesje water stoppen en dan heb ik een waterpijp lukt dat ook?

Met een bong werkt perfect hoor. Het water filtert al een deel van die afgrijselijke smaak.
Qua inhaleren went het wel op termijn. Maar aangenaam wordt het nooit.
De eerste keren zal je het waarschijnlijk uitproesten, tenminste als je lange en diepe trekken neemt.

Elektronik zei:
2) Waarvoor dienen de salvia bladeren iedereen zegt dat deze niet helpen?
Om te kauwen tiens. Google anders eens Salvia of ga naar www.erowid.org om de verschillen tussen kauwen en roken te lezen. de meerderheid van alle testimonials zeggen echter dat roken het efficiëntste is.

Elektronik zei:
3) Als je salvia rookt in je pijpje of zelfgemaakt waterpijp moet je dan je aansteker aan doen op de salvia of er gewoon boven?
Geen gewone aansteker, maar een stormaansteker!!! Dat is de enige manier om die hoge verbrandingstemperaturen te bereiken.
Je zet de vlam dus goed in het Salvia-extract.

Elektronik zei:
4)En de laatste maar ik vind deze ook wel het belangrijkst.

ik ga dus salvia gebruiken met nog een vriend, ieder om de beurt zodat er een sitter is. We gaan dit doen in een rustig veld met een bankje. Regelmatig (2x per uur) komt er een auto voorbij. Kan ik mijn eigen nog controleren zodat ik mijzelf niet onder de auto gooi? Als je salvia op hebt kun je je dan nog een beetje controleren of zeg je van ik kan niets meer? ik heb "bang" dat ik mijn eigen pijn ga doen of ik ga flippen en mijn sitter niet meer weet wat te doen
Hmmm. Hoewel men sporadisch leest van mensen die recht springen enzo, denk ik toch dat dit eerder zeldzaam is. Je sitter zal verstandig zijn en je liggend houden voor je eigen veiligheid.
Ga voor de veiligheid ver genoeg van de auto's liggen.

Elektronik zei:
Sorry voor de hoeveelheid vragen maar ik wil echt wel kennis met lady salvia maken.
Geen probleem. Dat is de bestaansreden van een forum. Kennis moet gedeeld worden. :)

Laat eens weten hoe het was.
En wees niet teleurgesteld als je de eerste keren niets voelt. Dat is meestal zo hoor...

Bovenaan