Lage bloeddruk

Obsessed

Belezen gebruiker
Ik heb niet bepaald iets gevonden hierover dus vraag t even.

Deze zaterdag was ik in complex , en had 2 pilletjes genomen (redelijk kort op elkaar). Nu ik was goed aan het gaan , maar k weet dat ik een lage bloeddruk heb. Op een gegeven moment werd ik ineens ziek , stopte k met ademen , begon te trillen en viel bena neer. Nu mijn vraag is of dit door de pillen was of door die lage bloeddruk erbij ?

Mr. XTC

Belezen gebruiker
ik denk eerder dat je slechte pillen hebt gehad.
ik heb zelf ook een lage bloeddruk en heb nooit ergens last van gehad als ik pille op had

Obsessed

Belezen gebruiker
Slechte pillen zou kunnen , maar daar twijfel ik aan aangezien die pillen die ik had verkocht werden door heel complex , allemaal dezelfde. Nujah t duurde maar even , dus tzo erg was t niet. Had wel iets van oooh stop stop stop maarjah

Obsessed

Belezen gebruiker
Heb al eens pillen zitten mixen met ghb , alcohol en ald ie shit en daar ging ik ook niet slecht van, dus ofwel moeten het aan de pillen liggen , maar dat betwijfel ik aangezien mn maat e r meerdere van pakte

rapture

Newbie
Obsessed zei:
Ik heb niet bepaald iets gevonden hierover dus vraag t even.

Deze zaterdag was ik in complex , en had 2 pilletjes genomen (redelijk kort op elkaar). Nu ik was goed aan het gaan , maar k weet dat ik een lage bloeddruk heb. Op een gegeven moment werd ik ineens ziek , stopte k met ademen , begon te trillen en viel bena neer. Nu mijn vraag is of dit door de pillen was of door die lage bloeddruk erbij ?

ik had ook altijd dezelfde probleem toen ik xtc gebruikte. mijn probleem was inderdaad de lage bloeddruk, vandaar probeerde ik zoveel mogelijk te eten.

Bovenaan