Lage hartslag 3MMC

Hi. Ik heb vandaag thuis 3MMC gebruikt. De eerste paar uurtjes ging het zoals gewoonlijk: hoge hartslag, veel zweten en een goed gevoel. Ik nam elke 30-45min een normaal nakkie bij. Nu na enkele uren voel ik me juist moe en is mijn hartslag teruggezakt naar wat voor mij rusttoestand is (50-60 bpm). Ook na opnieuw bijnemen gaat mijn hartslag en energielevel eerder naar beneden dan omhoog.
Hebben mensen hier ervaring mee? Is dit gevaarlijk? Ik heb verder helemaal nergens last van

Bubba Gump

Newbie
Hee! Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken zolang je hartslag niet onder de 50bpm komt. Hoe vaak gebruik je het en hoe? (Nassaal, pluggen etc.) Misschien heb je een resistentie opgebouwd waardoor het minder werkt. Heb je nog iets anders erbin gebruikt?

Hee! Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken zolang je hartslag niet onder de 50bpm komt. Hoe vaak gebruik je het en hoe? (Nassaal, pluggen etc.) Misschien heb je een resistentie opgebouwd waardoor het minder werkt. Heb je nog iets anders erbin gebruikt?
Hi bedankt voor je reactie. Ik gebruik het 1x per week, sinds een maand of 2 nu denk ik. Ik neem het nasaal. Ik vond het raar omdat ik de eerste paar uurtjes heel hard ga, en daarna dus ineens afzwakte naar moe en 60bpm ondanks dat ik nog bij had genomen. Na nog een goeie punt bijnemen zat ik een half uurtje later op 52bpm zoiets en wat zwaar ademen en tintelingen. Voor mijn doen helemaal niet zo veel genomen. Ik las dat bradycardie een bijwerking kan zijn voor sommige mensen, misschien is dat het. Als het maar niks ernstigs is

Bovenaan