1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lage Hartslag bij Speedgebruik -|-

Discussie in 'Speed' gestart door PinkUnicorn013, 3 aug 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. PinkUnicorn013

PinkUnicorn013 Experimenterende gebruiker

Jo DF-leden,

Ik zit toch al een tijdje met een vraagje over iets wat ik een aantal weken geleden had bij een avondje Speed.

Ik had toen die avond één lijntje van 0.4gr gepakt, en sinds het moment van inwerking tot het einde van de speed werking had ik een extreem lage hartslag.
    Ook was ik VET rustig terwijl ik normaal met zo'n dosis wel redelijk uit mijn pan vlieg.

Wat zou dit kunnen zijn?

Groetjes.

2. De Dunne

De Dunne Badass junkie Donateur De Leukste Thuis!

Is je speed getest? Anders kan het wel iets anders zijn of iig iets anders er door zitten. Er is best veel sjit-speed in omloop met heel laag % aan amfetamine en veel toegevoegde rommel. 400mg is namelijk een beste dosis. Als ik dat van mijn 73% speed in ene zou nemen dan is dat echt veel en veel te veel.
    Ook kun je elke keer anders reageren op dezelfde drug. Met speed heb ik dat niet echt, word ook rustig van speed altijd. MEt mdma/xtc kan het heel erg per keer verschillen. Setting is heel erg van belang en kwaliteit van je speed.
    Meestal krijg je een hogere hartslag van speed. Tenminste, in het begin van het gebruik valt dat reuze mee en heb ik althans een normale rustige hartslag. Pas in het tweede deel van de speed avond gaat mijn hartslag en bloeddruk pas omhoog. Uren na begin van mijn gebruik.
    Ik hoor en lees dat van meerderen. Maar als tie echt extreem laag word en ook blijft weet ik het niet. Blow je er bij? Blowen kan je hartslag en bloeddruk doen verlagen.

Laatst bewerkt: 3 aug 2018
  3. dennisr12

dennisr12 Experimenterende gebruiker

Ik zou gewoon even een paar maanden helemaal geen drugs meer doen en je lichaam lekker tot rust laten komen, want zoveel drugs achter elkaar is zeker niet goed. En je moet vooral herstellen van je x misbruik.
    Anyways: laat altijd je drugs testen, dan weet je wat je hebt.

De Dunne vindt dit leuk.
  4. PinkUnicorn013

Dit is gebeurd vóór het XTC gebruik, ongeveer 5-6 weken geleden.
    Ik ga nu zeker ff een tijd rustig aan doen.

dennisr12 vindt dit leuk.
  5. dennisr12

Beter! Gewoon een paar maanden volhouden en daarna gewoon op een normale manier drugs gebruiken. Ik doe dat nu ook en Ik zit beter in mn vel dan ooit. Soms heb ik wel zoiets van: ik heb eigenlijk best wel zin in weer een lijntje of een pilletje, want het was gister avond zo’n nice gevoel. Maar dan denk ik even aan de gevolgen en dat ik er misschien weer doodziek van kan worden en dus laat ik het gewoon lekker liggen. Het enige wat ik doe, is zo af en toe een jointje en dan om de maand hard drugs of nog langer. Heb trouwens 6 jaar dagelijks geblowd en dacht dat ik verslaafd was. Totdat ik een vriendin kreeg.. Opeens rookte ik niks meer en had ook niet de behoefte er aan, terwijl ik altijd MOEST hebben. Daarbij zeg ik niet dat verslavingen tussen je oren zitten, want dat is zeker niet zo, maar wiet enz, zit wel tussen je oren. Het ligt er ook maar net aan, wat je te doen hebt. Als je verantwoordelijkheden hebt, zal je er makkelijk van af kunnen blijven.

Ik weet wel zeker, dat je je beter gaat voelen, of je voelt je al beter? Je bent i.i.g goed bezig. Keep going!

Greetz,

Dennisz.

Laatst bewerkt: 4 aug 2018
    Bas vindt dit leuk.
  6. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Wat is het nu? Achter de oren of tussen de oren? :mrgreen:

7. dennisr12

Haha, was me niet eens opgevallen..:mrgreen:

8. dennisr12

Trouwens, ff heel wat anders.. weet jij wat dat groene driehoek puntje linksboven van je profiel foto is? Dat heb ik soms en ik zie nu dat jij dat ook hebt @Bas

Bas vindt dit leuk.
  9. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@dennisr12

Dat groene ding linksboven een profiel zegt dat het lid in kwestie online is, als ik me niet vergis.

10. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Dat je online bent, haha. ;p

11. dennisr12

Haha, weet ik dat ook weer. Thnx!

Bas vindt dit leuk.
  12. Ballitch86

Ballitch86 Newbie

Was dat bij mij maar zo :( erger mij aan die snelle hartslag als de speed begint uit te werken, denk dan heel de tijd dat die gaat stillvallen

13. PinkUnicorn013

Nou ben ik gisteren op de Eerste Hulp belandt met een hartslag van ruim 200.
    Had iets wat teveel speed gebruikt en had het: Koud, trillen, duizelig, 2x out gegaan en ontzettend moeite met praten.
    Gaat nu weer goed maar de hoofdpijn is niet te harden.

14. Ballitch86

Ballitch86 Newbie

PinkUnicorn013 Oei dat is niet goed :( was het echt nodig dat je naar de spoed moest of was je je gewoon aan het opjagen dat je hart snel sloeg en daardoor het nog erger maakte ? Was het ook tijdens de comedown ? Want ik heb dat alleen bij de comedown en ik snuif maar een half grammetje (soms minder), wat hebben ze gedaan op de spoed ? Alvast beterschap

15. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Out gaan door speed? Kan dat wel?

Over welke hoeveelheid hebben we het hier? Nog iets er bij gecombineerd?

16. dennisr12

Hmmm.. is niet onmogelijk maar dan moet je wel een hele flinke dosis hebben gehad moet je out willen gaan. Ik neem deze reacties met een korreltje zout

Laden...