Lage xtc tolerantie

Simba01

Newbie
Hoihoi,

Zoals de titel zegt heb ik een hele lage tolerantie voor mdma. Als ik meer dan 100mg (dit is een vrij lage dosis voor een heel festival als ik lees wat andere nemen) neem ben ik oprecht een hele week beroerd en ziek. En dit is op festivals soms best vervelend aangezien deze vaak lang duren en ik wel die hele tijd wil genieten. Maar vaak houd het feestje voor mij al op voor de avond begint. Want dan zit ik al aan mijn max dosis. Ik probeer mij aan de dosis te houden die bij mij past en dit is met mijn lengte/gewicht ongeveer 150 mg. Maar dit is dus lastig te verspreiden over festivals die lang duren. En daarom kan ik nooit een heel festival genieten want als ik meer neem ben ik dus mega beroerd! En neem ik niet meer bij. Vaak ga ik s'middags naar een festival en neem dan een halfje en 2 uur later nog een klein kwartje. Maar dit is dus wel rond 8 uur uitgewerkt en dan neem ik niet meer bij. Naar huis gaan wil ik dan ook niet omdat mijn vrienden wel altijd door knallen tot het eind (11 uur meestal)

Mijn vrienden hebben nooit ergens last van en kunnen zo 4 pillen achterover slaan en de volgende ochtend vroeg naar werk bij wijze van. Verder bereid ik mij ook goed voor op gebruik dmv groente ,fruit eten, sporten, slapen etc. En ook na gebruik neem ik extra vitamines maar dit lijkt vrij weinig te helpen. Ook laat ik minimaal 3 maanden tussen gebruik zitten.

Dus nu is eigenlijk mijn vraag: zijn er tips hiervoor? Ik wil niet perse mijn tolerantie verhogen maar ik wil mijn gebruik zo indelen dat ik gewoon een heel festival door kan met mijn max dosis. Wellicht een andere drugs proberen dan X? Of een combo van X met iets anders waardoor ik wat langer door kan?

Alvast bedankt :)

Boyman

Bewuste gebruiker
Hey! Wat vervelend dat je zo'n last hebt van de effecten van XTC! Heb je toevallig wel eens 6-APB geprobeerd? In mijn ervaring is dat een stuk milder en duurt het veel langer, maar zijn de goede effecten heel vergelijkbaar.

Cyndaquil

Bewuste gebruiker
Dat is zwaar vervelend je kunt eventueel later beginnen of een ander middel nemen.
Let er wel op dat andere middelen die ook op serotonine werken ook een pauze nodig hebben van 3 maanden.
Ik zou zelf speed aanraden om te proberen op een festival misschien werkt dat beter en ben je niet zo beroerd de hele week.

Paranoize.

Badass junkie
Probeer dan inderdaad alleen op de laatste dag xtc te gebruiken en daarvoor andere middelen
Misschien kun je ook niet tot de max met je dosis al is dit maar 100mg? Meer is niet altijd beter dus misschien dat je iets minder veel beter kan hebben en de ervaring uiteindelijk dus ook gewoon beter is!

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Dus nu is eigenlijk mijn vraag: zijn er tips hiervoor? Ik wil niet perse mijn tolerantie verhogen maar ik wil mijn gebruik zo indelen dat ik gewoon een heel festival door kan met mijn max dosis. Wellicht een andere drugs proberen dan X? Of een combo van X met iets anders waardoor ik wat langer door kan?
Hoi @Simba01 goed om te lezen dat je zo verantwoord omgaat met je xtc gebruik. Op die manier hou je de schade beperkt en kun je lekker lang blijven genieten van het mooie gevoel. Ik zou me zeker niet over laten halen door je vrienden om meer of vaker te gaan gebruiken.

Okay dat gezegd hebbende denk ik dat het goed is om te beseffen dat er gewoon een max zit aan wat je uit xtc kunt halen. Volgens mij pak je de meeste zaken al goed aan. Ik weet niet op wat voor manier je jouw dosis inneemt. Zelf ben ik voorstander van 2/3 of zelfs 3/4 meteen in het begin te nemen. En dan vrij snel (na 1,5 of 2 uur al) het restje bij te nemen en daarna te accepteren dat dat het was. Dit is ook de manier waarop A. Shulgin, die de stof ontdekt heeft, adviseerd om het te gebruiken.

Uiteraard duurt xtc dan alsnog relatief kort. Dat is gewoon 1 van de nadelen van het spul. Als je voor een langere duur zou willen gaan kun je, zoals @Boyman al aangeeft, eens 6-APB proberen. In mijn beperkte ervaring met 6-APB is het effect bij een vergelijkbare doserig net iets minder heftig maar duurt het wel 2 maal zo lang.

Ik ben zelf niet zo'n fan van xtx combineren met iets. Achteraf een jointje roken vind ik dan wel weer zalig...

Simba01

Newbie
Hey! Wat vervelend dat je zo'n last hebt van de effecten van XTC! Heb je toevallig wel eens 6-APB geprobeerd? In mijn ervaring is dat een stuk milder en duurt het veel langer, maar zijn de goede effecten heel vergelijkbaar.
Nee nog nooit gedaan! Ik zal me hier eens over inlezen

Simba01

Newbie
Zelf ben ik voorstander van 2/3 of zelfs 3/4 meteen in het begin te nemen. En dan vrij snel (na 1,5 of 2 uur al) het restje bij te nemen en daarna te accepteren dat dat het was. Dit is ook de manier waarop A. Shulgin, die de stof ontdekt heeft, adviseerd om het te gebruiken.
Ik zal ook kijken of mijn dosering vershil geeft! En inderdaad anders helaas accepteren

• Like
Waarderingen: Eik

Brad Pittig

Newbie
Wat je eventueel nog kan proberen is om rond het uitwerken van de X nog wat speed te gebruiken. Dan heb je niet meteen zo'n heftige come down en heb je als het goed is genoeg energie om nog de rest van de avond/nacht door te gaan. Geen gigantische hoeveelheden, ik zou iets van max. 80-100 mg doen, en dan oraal (lege capsules kan je voor €5 kopen bij de smartshop). Wel accepteren dat je dan waarschijnlijk niet slaapt die nacht :)

En +1 voor wat anderen hebben gezegd over dosering. Bijslikken met X heeft echt bijzonder weinig effect, en maakt je kater alleen maar groter. Ik doe zelf vaak een halfje en na 30 mins 2e halfje (vooral om de misselijkheid iets te dempen).

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Wat je eventueel nog kan proberen is om rond het uitwerken van de X nog wat speed te gebruiken. Dan heb je niet meteen zo'n heftige come down en heb je als het goed is genoeg energie om nog de rest van de avond/nacht door te gaan. Geen gigantische hoeveelheden, ik zou iets van max. 80-100 mg doen, en dan oraal (lege capsules kan je voor €5 kopen bij de smartshop). Wel accepteren dat je dan waarschijnlijk niet slaapt die nacht :)
Mdma en speed tegelijk is echt heel slecht voor je lijf en brein.

L-6

Belezen gebruiker
Hoi @Simba01 goed om te lezen dat je zo verantwoord omgaat met je xtc gebruik. Op die manier hou je de schade beperkt en kun je lekker lang blijven genieten van het mooie gevoel. Ik zou me zeker niet over laten halen door je vrienden om meer of vaker te gaan gebruiken.

Okay dat gezegd hebbende denk ik dat het goed is om te beseffen dat er gewoon een max zit aan wat je uit xtc kunt halen. Volgens mij pak je de meeste zaken al goed aan. Ik weet niet op wat voor manier je jouw dosis inneemt. Zelf ben ik voorstander van 2/3 of zelfs 3/4 meteen in het begin te nemen. En dan vrij snel (na 1,5 of 2 uur al) het restje bij te nemen en daarna te accepteren dat dat het was. Dit is ook de manier waarop A. Shulgin, die de stof ontdekt heeft, adviseerd om het te gebruiken.

Uiteraard duurt xtc dan alsnog relatief kort. Dat is gewoon 1 van de nadelen van het spul. Als je voor een langere duur zou willen gaan kun je, zoals @Boyman al aangeeft, eens 6-APB proberen. In mijn beperkte ervaring met 6-APB is het effect bij een vergelijkbare doserig net iets minder heftig maar duurt het wel 2 maal zo lang.

Ik ben zelf niet zo'n fan van xtx combineren met iets. Achteraf een jointje roken vind ik dan wel weer zalig...
Tijdens XTC een/meerdere joints roken is ook leuk

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Tijdens XTC een/meerdere joints roken is ook leuk
Ben zelf nooit zo'n fan geweest van jointjes tijdens de xtc. Maar dat is waarschijnlijk omdat ik de pure xtc-feeling al zo zalig vind. Achteraf een jointje roken om de avond af te ronden vind ik wel heel lekker. Maar als pure combi vind ik cannabis met speed lekkerder dan cannabis met xtc.

Bovenaan