Langdurig effect spacecake?

Aqua.Kiss

Newbie
Hallo,

Twee weken terug heb ik voor het eerst spacecake geprobeerd. Ik heb een klein stukje geprobeerd en merkte in eerste instantie niks. In het begin dacht ik dat ik gewoon niks zou voelen. Ik heb een aantal keer geblowd namelijk, en daar merkte ik ook nooit wat van. (hooguit lichte misselijkheid) Na 2 uur ongeveer werd ik plotseling misselijk en was ik bang dat ik moest overgeven dus was ik naar de wc gelopen. Het viel uiteindelijk nog wel mee met de misselijkheid, dus ik was weer teruggegaan naar de woonkamer. Toen ik daar binnen stapte voelde alles ineens heel vreemd aan. Mijn huid tintelde en voelde verdoofd aan. Terwijl als ik er tegen aan drukte ik wel gewoon pijn voelde. Mijn spieren kampte en ik kreeg ze met geen mogelijkheid ontspannen. De wereld voelde enorm onwerkelijk aan. Ik kon nog alles horen en beetpakken, maar het voelde niet echt. Praten was lastig en ik voelde me enorm angstig. Ik ben toen in een rustig hoekje gaan zitten samen met mijn vriend. Het gevoel heeft nog ongeveer 1,5 uur aangehouden en ging langzaam weg, totdat het plots helemaal weg was. De dagen erna merkte ik er niks meer van. Totdat ik na een paar dagen 's avonds me ineens weer zo voelde als toen. Alleen minder angstig en mijn spieren waren niet zo gespannen. Die "aanvallen" kwamen regelmatig terug en sinds 2 dagen heb ik het heel de dag door. Ik voel me dus nu heel de dag gespannen, alles voelt onwerkelijk, verdoofde/tintelende huid en last van mn nek (door verkrampte spieren). Kunnen deze langdurige effecten veroorzaakt worden door de spacecake? En is het normaal? En vooral, hoe kom ik er vanaf? Want het lijkt alleen maar erger te worden..

Alvast bedankt!

Woow ziek.
Ik kan alleen vertellen dat ik donderdag een plakje spacecake heb gehad, maar daar niet super anders van werd. Ik was alleen gewoon goed stoned, maar dat kon ook komen door de vele jonkos :stoned: Toen ik de volgende dag opstond had ik er geen last meer van. Dus het lijkt wel ongewoon wat jij hebt!
sterkte

wakawaka

Experimenterende gebruiker
Hiertegen lijkt mij 1 remedie: gewoon niet over nadenken!
Ik kon me nog herinneren toen ik voor 1 van de eerste keren ging blowen, ik was zo stoned dat alles onwerkelijk voelde. De dag erna kwam het gevoel licht terug, daardoor werd ik bang en werd het alleen maar erger. Toen is het me gelukt om gewoon niet te twijfelen aan mijn gevoel voor werkelijkheid, en toen ging het over! Lijkt me vergelijkbaar met elkaar want het is beiden gevallen met thc.

Smokeze :stoned:

Zalmpy

Belezen gebruiker
Ik heb spacecake's gegeten waar 1.8 gram per plak in zat. steeds een kei harde space gehad. maar nooit later wat van gevoeld. en sommige vrienden van me die niet tegen sterke cake konden gingen kotsen enz. maar nog nooit gehoord van iemand die er zo lang last van heeft :confused:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Aqua.Kiss zei:
Toch wel appart verhaal.

Het enige wat ik je zou kunnen aanraden is naar de huisarts gaan nadat je dit eens een paar dagen geprobeert hebt.

wakawaka zei:
Hiertegen lijkt mij 1 remedie: gewoon niet over nadenken!
Ik kon me nog herinneren toen ik voor 1 van de eerste keren ging blowen, ik was zo stoned dat alles onwerkelijk voelde. De dag erna kwam het gevoel licht terug, daardoor werd ik bang en werd het alleen maar erger. Toen is het me gelukt om gewoon niet te twijfelen aan mijn gevoel voor werkelijkheid, en toen ging het over! Lijkt me vergelijkbaar met elkaar want het is beiden gevallen met thc.

Smokeze :stoned:

Succes!

Waarschijnlijk zit het tussen je oren! Er zijn geen betrouwbare bronnen te vinden die zulke effecten kunnen verklaren na het eten van space cake. Je het zou ongelofelijk lang kunnen merken, maar niet met een opbouwende hevigheid na een aantal dagen.

Heb je geen schildklieraandoening, of iets anders dat je metabolisme zeer erg vertraagd?

dain

Bewuste gebruiker
StonerSmile zei:
lazy zei:
het is wss wel een domme vraag maar krijg je rode ogen van spacecake?
Jup :wink:

Als ik een joint heb opgestoken, zien m'n ogen soms een beetje rozig, als ik heel de avond in een dampkot heb zitten smoren een beetje rood, maar bij cake... dat is echt niet te geloven. Knalrood, voor 3/4de dicht, en maar rondpieken.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
dain zei:
StonerSmile zei:
lazy zei:
het is wss wel een domme vraag maar krijg je rode ogen van spacecake?
Jup :wink:

Als ik een joint heb opgestoken, zien m'n ogen soms een beetje rozig, als ik heel de avond in een dampkot heb zitten smoren een beetje rood, maar bij cake... dat is echt niet te geloven. Knalrood, voor 3/4de dicht, en maar rondpieken.

Minhavez kopen in de apotheek, zijn oogdruppels voor vermoeide en rode ogen. Werken geweldig.

OT: Maak je niet te druk, het kan wel eens gebeuren dat het wat langer duurt. Jouw angst maakt het alleen maar erger, en als het echt niet over gaat: gewoon even bij de dokter langs gaan :wink:

KoxBox

Badass junkie
Die minhavez is inderdaad goeie shit. Totdat je het teveel hebt gebruikt, dan werkt het gewoon niet meer.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
KoxBox zei:
Die minhavez is inderdaad goeie shit. Totdat je het teveel hebt gebruikt, dan werkt het gewoon niet meer.

Het enige nadeel is dat je een goed excuus moet hebben, anders weten ze meteen dat je wiet rookt. Het is namelijk algemeen bekend waarvoor Minhavez wordt gebruikt.

Bovenaan