lange rare dip

flasherke

Newbie
Hallo,
Ik ben nieuw hier, ik heb het forum al vaak bekeken maar nog nooit iets gepost.
Nu mijn volgende post gaat over "een dip" die nog al lang blijft hangen en ik had hier enkele vragen over. Eerst en vooral vorig week bijna heel de week MDMA genomen neem over de hele week een 3 a 4 gram. Vrijdag nacht een trip gedaan op 2CB hiervan 30mg genomen tegen uitwerking nog eens 500 mg ongeveer MDMA genomen ( deze zit in die 3 a 4 gram van heel de week bij gerekend ). Niet veel geslapen dus zaterdagnacht een beetje coke gedaan maar belange niet veel neem maximum 300mg ofzo en een joint gerookt om te gaan slapen. Zondag avond uit geweest laat thuis gekomen vrij veel gedronken. (Dit was ongeveer de beschrijving van het weekend vrij zwaar weinig slaap veel drugs niet zo gezond).
Maar nu vanaf maandag was ik zo moe had ik een draaierig gevoel en af en toe heel zwaar alsof ik ging flauwvallen (ineens weg draaien zo 4 seconden ongeveer). Maandag nacht bijna niets kunnen slapen angstig gevoel en depressief. Dinsdag overdag (draaierig gevoel iets minder maar nog altijd) weer geen energie in de namiddag wat proberen slapen, maar eerder 15 min weg vallen slaapverlamming hebben gevoelshallucinaties hebben uiteindelijk zeer angstig wakker geschoten. Dit is 3 a 4 maal achter elkaar gebeurd, daarna erg angstig beginnen wenen voor niets (erg gevoelig). Dinsdagnacht eindelijk goed geslapen, vandaag stond ik op veel energie maar 1 uurtje later iets gegeten en nu terug slap moe nog altijd da draaierig gevoel (weg vallen precies) maar toch al iets minder denkik.

Nu kan dit nog altijd van die MDMA zijn en combinatie ? MDMA is ondertussen al 5 dagen geleden bijna. Is het mogelijk dat mijn serotonine zodanig is uitgeput dat ik deze nare neveneffect blijf vertonen ? Ik durf niet echt 5 htp ofzo nemen want ik heb paar maanden terug al een aanval gehad op speed en trazodone (dus dit leid eerder naar het serotoninesyndroom). Ik heb van maandag altijd goed gegeten enzo maar dit begint echt irritant te worden. Nu heb ik trouwens nog een lichte hoofdpijn er bij gekregen.

Ik heb op dit forum al veel gevallen gevonden dat hierop lijken maar niet echt de juiste antwoorden gevonden. Mijn excuses voor het lange bericht alleszins :)
BTW weet er iemand hoelang het natuurlijk duurt om het serotonine gehalte te herstellen zonder hiervoor extra supplementen te nemen ?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
tjongejonge, heel de week als een held chemicaliën nemen en nu kome klagen! srry deze post is geen goed antwoord waardig. jij bent niet verantwoord en bewust bezig met die middelen. na elke berg komt een put..., hoe groter die berg des te groter die put. logisch toch?

flasherke

Newbie
Ik klaag niet ik vraag, ik dacht daarom dat dit forum ook bestaat. Ik wil wel meer wetenschappelijke uitleg hierover weten. En excuseer dat het is een rust periode is in het jaar waardoor ik mij misschien een keer heb laten gaan (gecontroleerd btw). En dan Moet je zo een antwoord verwachten van iemand dat reageerd op zoals vermeld staat op dit forum "het enige echte drugsforum". 1 post en je wordt scheef bekeken omdat je iets te veel drugs neemt en afgeschreven als een junky ofzo ?

Als dit de bedoeling van het forum is heb ik mij blijkbaar serieus vergist

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Nee hoor stempel niets gelijk als junkie of wat dan ook, en klagen/mopperen mag iedereen wel eens :) Zou als ik jou was even pauze nemen inderdaad, maar je serotonine gehalte zou na een week of 4 dichtbij het base level zitten (normale grens) denk ik. Denk als je even wat minder gebruikt het logischer sneller over gaan zal.
Nu kan dit nog altijd van die MDMA zijn en combinatie ? MDMA is ondertussen al 5 dagen geleden bijna. Is het mogelijk dat mijn serotonine zodanig is uitgeput dat ik deze nare neveneffect blijf vertonen ?
ZOU erdoor kunnen komen ja, als je serotonine, noradrenaline en dopamine afgiftes door alles wat je gebruikt hebt even de kluts kwijt zijn bijvoorbeeld.
Als het nog langer blijft, of te lang duurt ga gewoon even langs de arts dan!
Het beste toegewenst!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
ik wil u niet als een junk bestempelen, ik wou u erop wijzen hoe idioot je bericht is. het is toch overduidelijk als je zoveel producten neemt een hele week lang zonder je lichaam 1dagje rust te gunnen en hersenloos te combineren en bij te nemen dat dit zo zen gevolgen hebben... maanden hiervoor heb je al een aanval gehad op speed en nog iets dus zou je nu toch beter kunnen weten?? normaal zou je nu moeten weten dat er gevolgen kunnen zijn wanneer je zo omgaat met drugs... dit is geen aanval op je als persoon. groet

flasherke

Newbie
Ok bedankt, ik hoop da deze niveaus zich snel herstellen ik neem nu toch niets meer normaal vorige week was een van de laatste weken dat dit gebeurde.
Ik vond het alleen bizar in 8 jaar tijd heb ik dit nog nooit mee gemaakt zeker niet na een goede nachtrust. Het draaien is min of meer weg nu maar voel me nog altijd niet super maar toch al beter :).

Btw die "aanval" op speed is een ander verhaal. Ik heb mijn verhaal kort omschreven om een beetje te weten wat ik allemaal genomen heb. Heb lijkt miss veel maar het komt anders over dan het is. Ik heb niet vorige week elke week gelijk kunt zitten stellen, Mijn gebruik is altijd gecontroleerd. Het MDMA gehalte was miss vrij veel voor sommige mensen maar ik heb niet veel effect van MDMA. vorig jaar heb ik 800 mg genomen verspreid over 4 u ongeveer en hier niets van gemerkt, terwijl ik nochtans de maanden ervoor ook geen MDMA gedaan had.

Bedankt voor de reacties alleszins

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
800mg MDMA verspreid over 4 uur, en niks merken??? :) , Als ik jou was zou ik mischien een andere dealer zoeken...

wilsplug

Newbie
Waarom beoordelen jullie deze levensgenieter nou zo?
Hij is gewoon nieuwschierig.
Er is maar 1 ultiem medicijn; vorige week herhalen alleen dan alle cijvers x2.
klinkt mischien raar maar het stopt wel al je lusteloosheid

Italiano

Newbie
wilsplug zei:
Waarom beoordelen jullie deze levensgenieter nou zo?
Hij is gewoon nieuwschierig.
Drugs gebruiken is prima, maar onverantwoord nemen zonder te weten wat en stil te staan bij hoeveel is gewoon dom...kun je nog zo nieuwsgierig zijn.

Bovenaan