Lange termijn

jcutter

Badass junkie
Stel dat ik aan ghb kan komen; wat kunnen dan de gevolgen zijn wanneer je ghb 1x in de week neemt tijdens uitgaan?

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Dat je meer gaat nemen, lichamelijk en geestelijk verslaafd raakt, je organen niet meer zonder kunnen en je een van de meest verschikkelijke afkicks moet doorstaan die er is.

jcutter

Badass junkie
Maar als je er nou strikt bij blijft om het 1x in de week gebruiken? Zijn de risico's dan nog steeds zo heftig?

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Jij vraagt wat er kan gebeuren, dit kan gebeuren, het kan ook dat je het helemaal niks vind en nooit meer doet. Gozer, je hebt net een topic gemaakt over hoe kut je je voelt dit en dat, en ik vind dat jammer voor je, maar dan moet je niet meteen doorgaan naar de volgende drug. Je voelt je nog maar net een dag iets beter en je zoekt alweer de volgende rush op. Beter blijf je gewoon ff van de dope af als je het aan mij vraagt.

Adreno

jcutter

Badass junkie
Hehe, je hebt helemaal gelijk. Ik wil dit gewoon gaan gebruiken tijdens het uitgaan ipv alcohol vanwege het feit dat ik veel sport. En ik ga pas over een maand weer uit.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Tja erowid is your friend dus, maar volgens mij kan 2x per maand ofzo geen kwaad, maar dit is ook niet mijn drug dus ik ben geen al te betrouwbare bron.

Adreno

inferno33

Bewuste gebruiker
schadelijk voor je lichaam is het iig niet.. en ik kan me niet voorstellen dat je aan 5 ml per week (lichamelijk)verslaafd raakt, en je kunt je afvragen of behoefte aan G tijdens die ene avond zo slecht is, het gevaar ligt hem in het houden bij die ene keer per week.. En of dat lukt zul je aan een GHB gebruiker moeten vragen, die zijn er hier vast genoeg.

Robdebob

Bewuste gebruiker
1 x per week is prima te doen hoor, het is een vrij onschadelijke drug dus leef je uit. Er zijn zelfs geruchten dat het voor sporters een gunstige werking heeft (dit is echter niet wetenschappelijk bewezen)

Flugeltje

Wijs gebruiker
1 maal per week kan echt geen kwaad !!!!
Op je geheugen heeft het weinig effect....

Als je Dbb'er bent moet je op dat forum maar eens achter ghb zoeken ivm met 'onze' :wink: sport

Bovenaan