Lange trip

haan33

Experimenterende gebruiker
Hallo, ik ga zaterdag naar een discotheek. Ik neem 2 pillen(groene canadezen) mee. Ik vroeg mij af hoe ik de dosis kan verdelen zodat ik het tot 7u volhoud, en een hele lange trip kan hebben. Gr gr :grin:

mick swagger

Belezen gebruiker
Als je weet wat de dosering van de pil is, kun je het wel een beetje uitrekenen door ongeveer 1mg/kg lichaamsgewicht of als je al meer ervaring met xtc hebt 1,5mg per kg lichaamsgewicht aanhouden. Als je dan lekker opgang bent kun je dan telkens een kwartje of een halfje bijnemen bijvoorbeeld een uur na de inslag. Zo kan ik het zelf altijd heel lang uithouden!

QTarantino

Belezen gebruiker
Wat Mick Swagger zegt werkt voor mij ook altijd heel goed inderdaad! Zou je na dit weekend kunnen posten hoe de groene canadezen zijn bevallen? heb ze hier namelijk ook thuis liggen.

haan33

Experimenterende gebruiker
Wat een nacht! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: .
Met een groepje helemaal waus geworden en daarna met wat meiden tot 14.00 in de middag gefeest, de meiden waren ook helemaal van de kaart dus je raadt wel wat er gebeurden
:stoned:

Bovenaan