Lastige vraag, hulp gewenst:)

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier, maar hou het forum al enige tijd in de gaten. Aankomende maand heb ik een groot nachtfeest waar ik graag (voornamelijk de laatste uren) erg actief bij wil staan zeg maar :P , de dag er na heb ik echter een lokaal feest waar veel bier gedronken gaat worden... dus zouden jullie mij enigszins op weg kunnen helpen hoe jullie dit zouden doen qua gebruiken? even voor de duidelijkheid:

Dag 1: 22:00-7:00 Feest waar ik graag iets wil gebruiken.
Dag 2: 14:00-20:00 Feest waar ik graag enigszins normaal wil rondlopen en toch aardig wat biertjes wil nuttigen.

Tot mijn beschikking:

PEP (Niet veel ervaring mee)
XTC (wel 1.5 maand geleden gebruikt, dus liever niet)
4FA

Alvast bedankt voor het antwoorden!

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik zou het persoonlijk op pep houden. het tweede feest valt overdag. Ga niet te vroeg nemen snachts maar meer naar de morgen toe dan kan je nog lekker door tot avond.

Fool

Badass junkie
Zou het inderdaad ook bij alleen amfetamine houden, een katertje riskeren lijkt me niet zo'n strak plan de tweede dag. :wink:

En ja, natuurlijk kun je ook een kater krijgen van speed, maar als je een beetje lang doorgaat ben je de tweede dag daar nog genoeg van onder invloed. Niet het meest gezond, wel het meest praktisch voor je feestje. Reken er wel op dat je zondagochtend dan sowieso geen slaap gaat pakken, dus zorg goed voor je lichaam met eten etcetera!

Oke, thanks voor de antwoorden. Denk dat dat het dan wordt. Maak me alleen beetje zorgen dat ik er dan zo doorgesnoven uitzie haha, maarja...

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Idd ik zou zelfs die eerste nacht lekker feesten, eerst een goede hap eten en daarna snuifje pep. Je hebt intussen al weer wat energie opgenomen. Hoef je overdag niet meer of weinig bij te nemen
als je pep van goeie kwaliteit is. Met de nodige alcohol overdag zal je tegen 21.00 wel goed waisted zijn klaar voor een nachtje slaap :grin:

Bobsacamano

Badass junkie
Sowieso de 4FA ook laten liggen want dat mag je eigenlijk ook niet doen 1,5 maand na xtc. Het put ook je Serotonine uit.

Lekker pep gebruiken zie de reacties hier boven.

Fool

Badass junkie
Hardest123 zei:
Oke, thanks voor de antwoorden. Denk dat dat het dan wordt. Maak me alleen beetje zorgen dat ik er dan zo doorgesnoven uitzie haha, maarja...
Zou dan gewoon niet overdrijven. Als je het als 'toevoeging' gebruikt en niet probeert heel hard te gaan zie je er helemaal niet zo verlept uit hoor. :P

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Hardest123 zei:

Dan hou je het beste zoals ik zei, van 1 lijn pep in de ochtendstond ga er echt niet doorsnoven uit zien :tearsofjoy:
Denk er wel aan als je gaat bijnemen of teveel op hebt dat dat risico er is.
Lees jou mss es in op het forum hoe je best kan doseren :wink:

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Ik zou lekker op feest 1 aan de 4fa gaan en de 2e dag op karakter en lekker aan het bier. Maar goed is iets persoonlijks denk ik ook.

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Of 2 dagen speed, of de ene dag xtc en dan de andere wat bier en misschien een beetje pep op het eind. Maar dat kan je beter zelf beoordelen, ik weet niet hoe erg je katers zijn van x

CvanLent2

Newbie
Hebben de feesten al plaatsgevonden? Zo ja, hoe waren ze? :beer:
Zo nee, dan zou ik inderdaad ook voor pep gaan. Dit zie je bijna niet, alleen als echt teveel gesnoven hebt en iemand weet het te herkennen. Zelf nog nooit een reactie gehad op pep!
En veel plezier natuurlijk :wink:

Bovenaan