Laten testen

Karel_Noten

Experimenterende gebruiker
Ik kreeg laatst te horen bij het testcentrum in Amsterdam dat je twee zegeltjes moet afstaan als je het wilt laten testen, omdat ze een nieuwe testmethode voor lsd aan het proberen zijn en dus zowel de oude als de nieuwe methode naast elkaar willen bekijken om het te vergelijken. Weet iemand hier meer over? Best dure grap om er dan twee af te staan, maar wil ze wel laten testen.

Kon trouwens niks vinden over mijn logootje: wat bloemetjes naast elkaar (cartoon style) die lachen. Weet iemand hoe deze genoemd worden?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Laatste keren dat ik er was namen ze nog maar 1 zegel per week in dus dan moet je daar als eerste zijn. En ze werden niet meer gekwantificeerd, dus dan weet je alleen of er LSD in zit en meer niet.

Als ze het nu wel weer kwantificeren maar dan met 2 zegels zou ik dat zeker doen persoonlijk. Sowieso is het goed om te weten of er wel LSD op zit, er is helaas ook een hoop andere troep in omloop.

Geen idee hoe je opdruk genoemd wordt, maar dat zegt verder ook helemaal niks over de inhoud. Blotter papier is makkelijk te krijgen en daar kun dus ook echt alles in worden opgelost.

Fool

Badass junkie
Heb je toevallig wat meer informatie over de nieuwe testmethode eruit getrokken? :grin:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zie trouwens op de site van DIMS dat ze in het hele land geen LSD meer kwantificeren dit hele jaar. Volgend jaar weer wel hoop ik. Waarschijnlijk help je met 2 zegels dus mee met het onderzoek voor een nieuwe methode, maar zul je het nog niet gekwantificeerd krijgen. Ik zou het dus voor de zekerheid even navragen.

Karel_Noten

Ik realiseer mij heel goed dat een logootje niks zegt over de inhoud/zuiverheid/hoeveelheid mics, dat is ook niet de reden dat ik het vraag. Vind het gewoon leuk om te weten wat het is, het komt mij ook vaag bekend voor maar kan het niet plaatsen.

Ik heb zelf een jaar geleden een zegeltje genomen en toen bleek er helemaal niks in te zitten. Later nog laten testen en toen werd bevestigd dat er geen sporen van lsd waren aangetroffen :) De leverancier had toen wel van te voren aangegeven dat hij niet zeker wist of ze nog goed waren overigens.

Maar als het testcentrum nu niet meer kwantificeert dan vraag ik mij wel af wat voor zin het heeft om ze weg te brengen. Dat is de enige reden dat ik ze wil wegbrengen. Alleen een uitslag lsd ja of nee (in het beste geval), daar schiet ik weinig mee op als ik de juiste dosering wil bepalen.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Maar als het testcentrum nu niet meer kwantificeert dan vraag ik mij wel af wat voor zin het heeft om ze weg te brengen. Dat is de enige reden dat ik ze wil wegbrengen. Alleen een uitslag lsd ja of nee (in het beste geval), daar schiet ik weinig mee op als ik de juiste dosering wil bepalen.

+1
Je kan daar ook ez test voor halen en thuis testen. Maar de dosering is niet te doen meer. Erg jammer en vreemd of is dit ook bezuinigd?

Mijn inziens op een zegel kan 30 mics zitten tot over de 500 tja als je goede hebt ga je een flinke trip tegemoet dan.

Wie weet draaien ze het nog terug!
(fingers crossed)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik baal er zelf ook flink van dat ze het niet meer kwantificeren inderdaad. Ik heb laatst ook weer wat verschillende zegels gehaald en heb nu uiteindelijk zelf zo'n EZ testkit besteld. Voor zo'n EZ testkit geldt wel dat je dan alleen weet of er een LSD achtige stof op zit, dus niet zeker of het ook echt LSD is. Maar het is wel belangrijk om te weten of er LSD (of een LSD achtige stof) op zit aangezien er ook regelmatig NBOMes of DOx als LSD verkocht worden, en als je daar teveel van neemt kan gevaarlijk worden bij NBOMes en bij DOx ben je dan dagen aan het trippen. Er is mij vorig jaar helaas al een paar keer 25i-NBOMe en DOC als LSD aangeboden.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Trip je met DOC echt zo lang dan? Ik dacht dat dat ook een dikke 12 (tot 16 of zo) uur was. Of is dat alleen als je niet een al te hoge dosis neemt?

En die thuistests voor LSD detecteren toch indoles? Zou ik die bijvoorbeeld ook voor Al-Lad kunnen gebruiken en is het sowieso relatief veilig als je weet dat het om een indool gaat? Of zijn daar ook weer varianten van waarbij je een nare ervaring kan verwachten? Ik krijg namelijk binnenkort Al-Lad binnen en het liefst ga ik niet helemaal naar Groningen om dat te laten testen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Mindless zei:
Trip je met DOC echt zo lang dan? Ik dacht dat dat ook een dikke 12 (tot 16 of zo) uur was. Of is dat alleen als je niet een al te hoge dosis neemt?

En die thuistests voor LSD detecteren toch indoles? Zou ik die bijvoorbeeld ook voor Al-Lad kunnen gebruiken en is het sowieso relatief veilig als je weet dat het om een indool gaat? Of zijn daar ook weer varianten van waarbij je een nare ervaring kan verwachten? Ik krijg namelijk binnenkort Al-Lad binnen en het liefst ga ik niet helemaal naar Groningen om dat te laten testen.
Met een normale dosis DOC trip je niet meteen zo lang hoor. Maar wat je nog wel eens leest is dat mensen die veel ervaring met LSD hebben in een keer meerdere zegels nemen en dan blijkt het bijvoorbeeld DOC te zijn en trippen ze meteen meerdere dagen.

Ja die EZ test detecteert alleen indoles inderdaad, daar vallen zowel alle lysergamides als tryptamines onder. En AL-LAD is dus net zoals LSD een lysergamide, dus beide detecteer je maar je kunt er geen onderscheid tussen maken. Er zitten onder de tryptamines wel een paar stofjes die je denk ik liever niet binnen krijgt als je denkt AL-LAD te hebben, de eerste die me te binnen schiet is 5-MeO-AMT. Niet dat je perse een nare ervaring bij 5-MeO-AMT zult krijgen, maar het effect is wel echt anders en duurt veel langer. Grote nadeel is dat 5-MeO-AMT een van de weinige tryptamines is die potent genoeg is op zegels verspreid te worden. Ook van 5-MeO-AMT wil je niet perongeluk meerdere zegels naar binnen werken, maar dat was je met AL-LAD waarschijnlijk ook niet van plan.

Maar als je van een betrouwbare vendor je AL-LAD hebt zou ik me eerlijk gezegd niet teveel zorgen maken. Met straatdrugs is vervuiling echt een veel groter probleem.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Goed om te weten van die 5-MeO-AMT. Ik was sowieso niet van plan om meerdere zegels te nemen inderdaad, omdat die Al-Lad 150mics schijnt te bevatten.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Mindless zei:
Goed om te weten van die 5-MeO-AMT. Ik was sowieso niet van plan om meerdere zegels te nemen inderdaad, omdat die Al-Lad 150mics schijnt te bevatten.
Ik heb nog nooit gehoord dat dat ten onrechte als een lysergamide is aangeboden door een vendor. Wel schijnt het een aantal jaar terug per ongeluk eens als AMT verkocht te zijn door een vendor, wat levensgevaarlijk is gezien het verschil in dosering. Maar beiden zijn nu al een tijd illegaal, dus acht de kans echt nul dat je dit nog zult tegen komen, zeker ook omdat het toen al zeldzaam was.

Dus je kunt een EZ-test doen met je AL-LAD, maar als je een betrouwbare vendor vind zou ik je geen zorgen maken.

Karel_Noten

Hm, maakt het toch wel lastig deze informatie. Ook alleen zo'n ez test doen zitten dus nog wat risico's aan. Zal het risico door zo'n ez test echt significant lager worden als je het vergelijkt met uit voorzichtigheid een half of 1 zegeltje max te nemen om de eerste keer eens aan te kijken?

Stel er zit niks op het zegeltje, dan maakt het niet veel uit wat je doet. Of er zit dus een van die andere stoffen op, maar die kun je ook niet onderscheiden met die ez test dus in feite maakt het in dat geval ook niet uit wat je doet. Enige dat overblijft is dat het ongewild een hele hoge dosis lsd zou zijn. In dat geval helpt de ez test ook niet, maar een eerste keer voorzichtig zijn en weinig nemen helpt dan wel.

Of zeg ik nu hele onverstandige dingen?

Het allerverstandigste is natuurlijk er vanaf blijven :wink: Maar de keuze is al gemaakt om het weer eens te doen.

Fool

Badass junkie
Nouja, je loopt het risico dat er bromo-dragonfly opzit en je 3 dagen onderweg bent. :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Als er wat anders dan LSD op zit is de kans het grootst dat het een NBOMe of een DOx is en die vallen niet onder de indolen dus dat kun je er uit halen met een ez test.

Als de ez test wel goed reageert kan het dus in feite elke indole stof zijn, maar dan is de kans eigenlijk bijna 100% dat je gewoon met LSD te maken hebt.

Vervolgens weet je dus helaas niet hoeveel erop zit, maar sterke zegels zijn erg zeldzaam dus die kans acht ik ook minimaal. Dan kun je dus bijvoorbeeld een half zeteltje proberen om te kijken of het veel doet.

Als je het niet naar het testcentrum wilt brengen zou ik dus wel serieus die ez test overwegen.

Karel_Noten

Psychedelibee zei:
Als er wat anders dan LSD op zit is de kans het grootst dat het een NBOMe of een DOx is en die vallen niet onder de indolen dus dat kun je er uit halen met een ez test.

Als de ez test wel goed reageert kan het dus in feite elke indole stof zijn, maar dan is de kans eigenlijk bijna 100% dat je gewoon met LSD te maken hebt.

Vervolgens weet je dus helaas niet hoeveel erop zit, maar sterke zegels zijn erg zeldzaam dus die kans acht ik ook minimaal. Dan kun je dus bijvoorbeeld een half zeteltje proberen om te kijken of het veel doet.

Als je het niet naar het testcentrum wilt brengen zou ik dus wel serieus die ez test overwegen.

Thanks. Ik had je eerder verhaal niet helemaal goed gelezen toen ik mijn laatste reactie plaatste zie ik nu. Ik denk dat ik inderdaad zo'n ez test kitje koop voor een paar euro. Bovenste resultaat bij google is te vertrouwen? Ze hebben het daar over het testen van pillen en poeders (ook bij de lsd test), maar een zegeltje zal ook wel werken? Kan ik ook een half zegeltje ervoor gebruiken ipv een hele?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Karel_Noten zei:
Thanks. Ik had je eerder verhaal niet helemaal goed gelezen toen ik mijn laatste reactie plaatste zie ik nu. Ik denk dat ik inderdaad zo'n ez test kitje koop voor een paar euro. Bovenste resultaat bij google is te vertrouwen? Ze hebben het daar over het testen van pillen en poeders (ook bij de lsd test), maar een zegeltje zal ook wel werken? Kan ik ook een half zegeltje ervoor gebruiken ipv een hele?
Er is een speciale EZ test voor LSD, ik heb die bij Azarius gekocht maar je kunt ze vast ook elders vinden. Ik heb meteen zo'n 10 pack gekocht, maar je kunt ze ook per stuk krijgen. Ze worden vast ook ergens anders aangeboden hoor, maar zorg dus dat je die LSD test hebt. Ik zelf heb er trouwens voor de zekerheid hele zegels in gestopt. Als de zegels onder gedompeld zijn in een bad dan is het niet nodig want dan zal de LSD evenredig over de zegel zijn verdeeld, maar het kan ook dat de zegels zijn gedruppeld en je dus net dat stukje eraf knipt waar die druppel niet op gekomen is.

Bovenaan