Lean Codeine/Promethazine

Yolo2000

Belezen gebruiker
Enige ervaren lean gebruikers hier??? Zo ja wat zijn de effecten ervan?
Tijdje terug heb ik lean gebruikt
Maar het effect was er niet echt pas nadat ik een siggaret rookte begon het effect beetje te komen en na de joint begon het te werken maar door de joint merkte ik de effect niet echt en wat zijn de gevolgen van lean want ben pas geleden gepakt met een flesje :stoned: en me leraren en ouders zijden dat het heel ernstig is dat je hartstilstand enz kan krijgen dus ja wat zijn de gevolgen precies

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Je vraagt gewoon wat de effecten van promethazine (anti-histaminemiddel dat onder andere andere wordt gebruikt in bijvoorbeeld hoestsiroop; tegen allergieën) en codeine zijn (lichte pijnstiller).

Als je geen tolerantie hebt kan je wel chillen indien je omstandigheden goed zijn. De codeine waaarvan de sterke veriant lidocaine is verdoofd. Zelfde geld voor de promethazine en beide zorgen ervoor dat het verstekt word en dat meestal in combinatie met alcohol kan voor een ander soort "buzz" geven. Maar interessant vind het niet , veels te subtiel qua effecten dan beter wat andere stofjes en er echt wat leuks van maken.

Dat is mijn mening :wink:

En even verplaatst , dit zijn enkel medicijnen.

skurD

Newbie
Codeine (wat in lean zit) is een opiaat. Wel een hele lichte. Als je je echt lekker wilt voelen kan je dus beter heroïne pakken. De kans dat je daarvan een hartstilstand krijgt is dan wel weer groter.

Yolo2000

Belezen gebruiker
Tijdloos zei:
Je vraagt gewoon wat de effecten van promethazine (anti-histaminemiddel dat onder andere andere wordt gebruikt in bijvoorbeeld hoestsiroop; tegen allergieën) en codeine zijn (lichte pijnstiller).

Als je geen tolerantie hebt kan je wel chillen indien je omstandigheden goed zijn. De codeine waaarvan de sterke veriant lidocaine is verdoofd. Zelfde geld voor de promethazine en beide zorgen ervoor dat het verstekt word en dat meestal in combinatie met alcohol kan voor een ander soort "buzz" geven. Maar interessant vind het niet , veels te subtiel qua effecten dan beter wat andere stofjes en er echt wat leuks van maken.

Dat is mijn mening :wink:

En even verplaatst , dit zijn enkel medicijnen.[/quote

Oh het is dus in chill drug heb 2 flesjes gekocht kan ik gewoon een heel flesje in de sprite gieten? En moet ik het laten testen ofz? Of hoefd dat niet?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Yolo2000 zei:
Oh het is dus in chill drug heb 2 flesjes gekocht kan ik gewoon een heel flesje in de sprite gieten? En moet ik het laten testen ofz? Of hoefd dat niet?
Doe dat testen maar, want wij weten natuurlijk niet hoeveel er echt in zo'n flesje zit....

En lees je aub even in voordat je wat gaat gebruiken. Je gaat toch niet zomaar een drug gebruiken omdat een paar rappers in Amerika dat gebruiken?

Tijdloos zei:
De codeine waaarvan de sterke veriant lidocaine is verdoofd.
Lidocaine is een middel dat qua structuur op cocaine lijkt en heeft helemaal niks met codeïne te maken tijdloos.

Yolo2000

Belezen gebruiker
Psychedelibee zei:
Yolo2000 zei:
Doe dat testen maar, want wij weten natuurlijk niet hoeveel er echt in zo'n flesje zit....

En lees je aub even in voordat je wat gaat gebruiken. Je gaat toch niet zomaar een drug gebruiken omdat een paar rappers in Amerika dat gebruiken?

Tijdloos zei:
De codeine waaarvan de sterke veriant lidocaine is verdoofd.
Lidocaine is een middel dat qua structuur op cocaine lijkt en heeft helemaal niks met codeïne te maken tijdloos.
100 ml zit erin man dus kan ik het hele flesje er in gooien of wat minder ? En heb het eerder gebruikt bro maar merkte het effect niet echt omdat ik er een joint bij had gerookt en omdat het de 1ste x was

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Yolo2000 zei:
100 ml zit erin man dus kan ik het hele flesje er in gooien of wat minder ? En heb het eerder gebruikt bro maar merkte het effect niet echt omdat ik er een joint bij had gerookt en omdat het de 1ste x was
Ok, ik probeer het nog een keer. Hoeveel ml erin zit is niet belangrijk, wat belangrijk is is hoeveel codeïne en promethazine daarin zit. En dat weten wij dus niet aangezien elk flesje andere concentraties kan hebben.

Met andere woorden, niemand hier kan je advies geven over hoeveel je ervan kan drinken zolang je niet weet hoe sterk geconcentreerd het is... Dus beter laat je het eerst testen.

En doe de volgende keer maar even geen wiet erbij, dat versterkt het nogal en vergroot de kans op misselijkheid.

Yolo2000

Belezen gebruiker
Psychedelibee zei:
Yolo2000 zei:
Ok, ik probeer het nog een keer. Hoeveel ml erin zit is niet belangrijk, wat belangrijk is is hoeveel codeïne en promethazine daarin zit. En dat weten wij dus niet aangezien elk flesje andere concentraties kan hebben.

Met andere woorden, niemand hier kan je advies geven over hoeveel je ervan kan drinken zolang je niet weet hoe sterk geconcentreerd het is... Dus beter laat je het eerst testen.

En doe de volgende keer maar even geen wiet erbij, dat versterkt het nogal en vergroot de kans op misselijkheid.

Heb 1 flesje opgedronken gewoon alles in de sprite gedaan maar wat ik wel merkte dat dit lichte lean was voelde hem niet zo erg alleen paar uur later toen ik een joint rookte kwam de joint opeens fucking hard aan maar ik ga het 2de flesje morgen laten testen vandaag is het niet open en dan kijken hoeveel codeine en promethazine erin zit

Yolo2000

Belezen gebruiker
Yolo2000 zei:
Psychedelibee zei:
Yolo2000 zei:

Heb 1 flesje opgedronken gewoon alles in de sprite gedaan maar wat ik wel merkte dat dit lichte lean was voelde hem niet zo erg alleen paar uur later toen ik een joint rookte kwam de joint opeens fucking hard aan maar ik ga het 2de flesje morgen laten testen vandaag is het niet open en dan kijken hoeveel codeine en promethazine erin zit
Ik heb gehoord via via dat die ene vriend waar ik lean gekocht heb dat hij lichte lean verkoopt dus ja nu weet ik ook waarom het altijd zo licht was

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
25-50mg promethazine ben je ook wasted veiliger als deze conbi

Maar lijkt erop dat je advies vraagt maar eigenlijk je eigen info aanhoud
En die wil verkondigen

autysd

Bewuste gebruiker
mijn strepsils hebben 2 mg lidocaine per tablet...enige functie om high te worden ? mss in
combo met iets anders ?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
autysd zei:
mijn strepsils hebben 2 mg lidocaine per tablet...enige functie om high te worden ? mss in
combo met iets anders ?
Lidocaine heeft niks met dit topic te maken zoals ik eerder ook al aan tijdloos uitlegde. Ik weet dat de namen op elkaar lijken, maar dat is dan ook het enige.

Lidocaine lijkt qua structuur op cocaine, maar deelt enkel het lokaal verdovende effect. Je zult er dus niet high van worden helaas.

Yolo2000

Belezen gebruiker
Had vandaag nog een pure shotje van de lean die over was max anderhalf dop genomen maar zeg eerlijk die voelde ik wel man damm ik ging goed pitten

Yolo2000

Belezen gebruiker
codeine/Promethazine Shotje niet goed bevallen

Hallo mensen heb 2 dagen geleden lean gedronken niks aan de hand dus gisteren had ik een shotje van de codeine/promethazine genomen ik ging goed pitten ( midag daarna ging werken en rond de avond ging ik bijna kotsen niet gedaan gelukig na het eten was dat gevoel weg maar had een raar soort van draaiend gevoel in me hoofd ben nu wakker weer nieuwe dag en heb het nog steeds iemand tips???

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Yolo2000 zei:
Psychedelibee zei:
Je kunt er niet zoveel aan doen, behalve het uitzitten.

Na hoeveel dagen gaat het over denk je?
En gebeurt dit vaker met codeine/Promethazine???
Meestal wordt die draaierigheid in de loop van de volgende dag wel weer minder.

Ik heb het al eerder gezegd, maar lees je nou ff vantevoren in ipv na gebruik met allerlei bijwerkingen verrast te worden.

Wat betreft lean weet ik niet, aangezien ik die combo nog nooit geprobeerd heb en dat ook niet van plan ben. Heb wel ervaring met de middelen los. En ja dit soort bijwerkingen komen vaker voor, wat je had geweten als je ook maar een beetje moeite had gedaan met inlezen vantevoren.

Waarom wil je zo graag lean doen terwijl je niet eens weet wat voor effect het geeft en wat de bijwerkingen zijn? Is dat enkel omdat een aantal rappers het gebruiken? Net zoals je grillz wilt dragen?

Yolo2000

Belezen gebruiker
Psychedelibee zei:
Yolo2000 zei:
Psychedelibee zei:
Je kunt er niet zoveel aan doen, behalve het uitzitten.

Na hoeveel dagen gaat het over denk je?
En gebeurt dit vaker met codeine/Promethazine???
Meestal wordt die draaierigheid in de loop van de volgende dag wel weer minder.

Ik heb het al eerder gezegd, maar lees je nou ff vantevoren in ipv na gebruik met allerlei bijwerkingen verrast te worden.

Wat betreft lean weet ik niet, aangezien ik die combo nog nooit geprobeerd heb en dat ook niet van plan ben. Heb wel ervaring met de middelen los. En ja dit soort bijwerkingen komen vaker voor, wat je had geweten als je ook maar een beetje moeite had gedaan met inlezen vantevoren.

Waarom wil je zo graag lean doen terwijl je niet eens weet wat voor effect het geeft en wat de bijwerkingen zijn? Is dat enkel omdat een aantal rappers het gebruiken? Net zoals je grillz wilt dragen?

Ja inderdaad maar was wel bekend met lean maar dan codeine/promethazine gemixt met sprite maar had nog nooit een puur shotje genomen had dat eigelijk ook niet moeten doen

Yolo2000

Belezen gebruiker
Rare hoofdpijn van medicijn

Hallo ik heb laat ik zeggen 4 keer lean gedaan ( lean syrup codeine en promethazine met sprite) anyway dus woensdag heb ik het zonder sprite gedaan gewoon 1 shotje van pure codeine met Promethazine genomen en toen in de avond werd ik opeens duizelig enz en een rare hoofdpijn en de dag erna was de duidelijkheid bijna weg en had ik nog steeds die hoofdpijn en heb ik tog weer een klein beetje lean sprite gedronken met me stomme kop :flushed: omdat een vriend een klein flesje bij zich had dus de 4de x dat ik lean gedaan heb :cry: en is nu al vrijdag en heb nog steeds die hoofdpijn wat is dit denken jullie 1 van de bijwerking van het medicijn? Of een verslaving want het is nog maar mijn 3de of 4de keer graag hulp bedankt

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Re: Rare hoofdpijn van medicijn

Je bent jong he? Houd het ff in 1 topic
Hoofdpijn is niet te koppelen aan het minimale gebruik

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Liefhebbertje zei:
Houd het ff in 1 topic
Dit inderdaad, het is nu al de tweede keer dat je onnodig een nieuw topic aanmaakt Yolo2000 en ik ze weer samenvoeg. Alles over lean graag in dit topic, dat houd het ook leesbaarder voor mensen die reageren namelijk waardoor je een beter antwoord krijgt.

Yolo2000

Belezen gebruiker
Liefhebbertje zei:
Minder over zeiken en had geluisterd!
Neem wat asperibe en drink veel water
Eigenwijs

Oh dit is dus de effecten van codeine ? Dus moet 3 4 dagen wachten tot het uit me bloed is zeker?

Yolo2000

Belezen gebruiker
Psychedelibee zei:
Liefhebbertje zei:
Houd het ff in 1 topic
Dit inderdaad, het is nu al de tweede keer dat je onnodig een nieuw topic aanmaakt Yolo2000 en ik ze weer samenvoeg. Alles over lean graag in dit topic, dat houd het ook leesbaarder voor mensen die reageren namelijk waardoor je een beter antwoord krijgt.
Oke sorry maakte een nieuw topic omdat ik zag merkte dat dit topic dood was of begon te worden

Yolo2000

Belezen gebruiker

Liefhebbertje zei:
En kan ik nog wel een joint roken of moet ik ff 3 4 dagen wachten tot het uit me bloed is?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter

Yolo2000 zei:
Liefhebbertje zei:
En kan ik nog wel een joint roken of moet ik ff 3 4 dagen wachten tot het uit me bloed is?

Voel je je fysiek goed / beter? En neem je er geen Lean bij ? Als op alles ja het antwoord is zou ik denken waarom niet.. Tenzij je vandaag of gister los bent gegaan met middelen gebruik. Dan zou ik het niet doen en uitzitten met pauze van drugs.
Je komt over alsof je steeds meer wilt, van kwaad tot erger. Pas svp op je lichaam en psyche.
Ik hoop dat je gelukkig bent of snel word, je komt bij mij niet over alsof je dolgelukkig bent (niet dat dat moet hoor haha)

Maar houd je gebruik van drugs/drank/medicatie bij desnoods. Zo word je je sneller bewust als het de spuigaten uit loopt.

Geniet met mate!

Kleine sidenote:

En bij mij helpt wiet tegen misselijkheid maar als ik misselijk ben tijdens een LSD trip (los voorbeeld) of nadat ik misschien teveel van een stof heb gebruikt per ongeluk laat ik het komen en voel ik me als het weg is 10x beter. Omdat het in zo'n geval de trip/werking versterkt en ook de misselijkheid.

Yolo2000

Belezen gebruiker

Tijdloos zei:
Yolo2000 zei:
Liefhebbertje zei:

Voel je je fysiek goed / beter? En neem je er geen Lean bij ? Als op alles ja het antwoord is zou ik denken waarom niet.. Tenzij je vandaag of gister los bent gegaan met middelen gebruik. Dan zou ik het niet doen en uitzitten met pauze van drugs.
Je komt over alsof je steeds meer wilt, van kwaad tot erger. Pas svp op je lichaam en psyche.
Ik hoop dat je gelukkig bent of snel word, je komt bij mij niet over alsof je dolgelukkig bent (niet dat dat moet hoor haha)

Maar houd je gebruik van drugs/drank/medicatie bij desnoods. Zo word je je sneller bewust als het de spuigaten uit loopt.

Geniet met mate!

Kleine sidenote:

En bij mij helpt wiet tegen misselijkheid maar als ik misselijk ben tijdens een LSD trip (los voorbeeld) of nadat ik misschien teveel van een stof heb gebruikt per ongeluk laat ik het komen en voel ik me als het weg is 10x beter. Omdat het in zo'n geval de trip/werking versterkt en ook de misselijkheid.

Heb gisteren wel gewoon wat alcohol gedronken en wat hasj gerookt voelde toen bijna niks meer van die hoofdpijn enz alleen als ik er aan dacht voelde het dan even en nee heb er geen lean bij gedronken never dat ik dat nog doe man :kots: :angry: nu is nieuwe dag voel nog wel iets van die hoofdpijn maar vaak ( niet altijd) is het als ik alleen ben en er aan denk

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
12 dagen na inname lijkt me hoofdpijn erdoor zeer vreemd
Verder weet ik niks zinnigs te zeggen
Je bent tegen advies van ervaren gebruikers in gegaan
Ja dan gebeuren er wel is rare dingen
En alleen als je eraan denkt?
Oplossing-: niet aandenken

Yolo2000

Belezen gebruiker
Liefhebbertje zei:
12 dagen na inname lijkt me hoofdpijn erdoor zeer vreemd
Verder weet ik niks zinnigs te zeggen
Je bent tegen advies van ervaren gebruikers in gegaan
Ja dan gebeuren er wel is rare dingen
En alleen als je eraan denkt?
Oplossing-: niet aandenken

Ben gisteren bij de doktor geweest en die zei dat codeine een naar spul is en somige mensen er gevoelig voor kunnen zijn en dat ben ik dus
Ze had me een briefje meegegeven wat ik aan de apotheek moest geven naproxen accord 500mg tabletten moet er 2 perdag nemen de komede 5 dagen als ik over 5 dagen nog steeds hoofdpijn heb moet ik terug komen en moet / beter niet blowen en drinken tot het probleem opgelost is omdat dat de hoofdpijn juist erger maakt zij de doktor

Yolo2000

Belezen gebruiker
Laaste dag dat ik die pillen moet nemen maar hoofdpijn is is nog steeds niet over maar gisteren een vriend pushde me om wat te drinken en te blowen dus heb 2 hasj joints gerookt en 4 glaasjes vodka gemixed met 7up maar de hoofdpijn is er wel wat erger van geworden :flushed:
En gisteren rond dat ik na huis ging nog wat overgegeven :kots: :kots: wat normaal nooit gebeurt maar drink meestal niet zo veel van dingen als vodka enz
Maar heb dus nog steeds hoofdpijn en vandaag iets erger door die alcohol en hasj en dit is de laaste dag dat ik die pillen moet nemen slikken

Yolo2000

Belezen gebruiker
SkittlesAndMe zei:
Zeg je vriend maar dat ie een eikel is
Heb ik soort van gedaan heb gezegt dat ie een flikker is enz nu hebben we ruzie :) vindt ik beter ook want als ik iets heb waardoor ik niet kan roken wilt ie me meteen pushen maar anyway heb de pill 1 dag extra genomen laat ik zeggen woensdag was de laaste keer maar laat ik zeggen de hoofdpijn is wel minder geworden maar het is niet weg

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Vervelend man, maar als mensen je gaan pushen om iets te gebruiken is dat misschien wel beter. Als de hoofdpijn aanhoudt even langs de dokter gaan :)

Yolo2000

Belezen gebruiker
Scherp!
:tongueout:

@Yolo2000 gaat het al beter inmiddels?
Ja gaat wel iets beter heb een nieuwe afspraak gemaakt met de doktor en ff een tijdje met andere vrienden omgaan die niks gebruiken want heb gezien dat het tog verleidelijk is of hoe je dat ook noemt om dat een joint mee te roken of paar trekjes te nemen als ik met hun ben dus heb het tog wel paar keer gedaan ( wel mijn fout want ik deed het ding in me mond maar je weet wat ik probeer te zeggen :wink: maar laat ik zeggen heb een afspraak met de doktor gemaakt en laat jullie verder weten hoe het gegaan is enz

Bovenaan