Lean Codeine/Promethazine

Yolo2000

Belezen gebruiker
Vervelend man, maar als mensen je gaan pushen om iets te gebruiken is dat misschien wel beter. Als de hoofdpijn aanhoudt even langs de dokter gaan :)
Ja is beter om even met andere vrienden om te gaan want ik zie het is best verleidelijk om tog mee te roken met de joint dus heb het tog wel paar keer gedaan maar heb een afspraak met de doktor gemaakt voor maandag laat je nog wel weten hoe het gegaan is :wink:

Yolo2000

Belezen gebruiker
Ben dus gisteren naar de doktor geweest
Heb nieuwe pillen medicijnen gekregen die ik 2 weken moet nemen
En alcohol mag ik niet drinken maar de doktor zegt dat ik wel 2 x per week kan blowen maar liever niet meer

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ben dus gisteren naar de doktor geweest
Heb nieuwe pillen medicijnen gekregen die ik 2 weken moet nemen
En alcohol mag ik niet drinken maar de doktor zegt dat ik wel 2 x per week kan blowen maar liever niet meer

Goed om te horen dat je naar de dokter bent geweest en je goed behandelt ervoor! Fijn dat hij blow instructies erbij geeft :laughing:

Silboo

Newbie
hoi,

Prohmetazine krijg ik voorgeschreven door het GGZ om te kunnen slapen.

ik heb er goede ervaring mee

Yolo2000

Belezen gebruiker
hoi,

Prohmetazine krijg ik voorgeschreven door het GGZ om te kunnen slapen.

ik heb er goede ervaring mee

Ja alleen Promethazine zonder codeine dus
En wat heefd dat met dit topic te maken?
Oh En iedereen reageert anders op drugs en opiaten verdovende medicijnen

Goed om te horen dat je naar de dokter bent geweest en je goed behandelt ervoor! Fijn dat hij blow instructies erbij geeft :laughing:

Heb trouwens
amitriptyline hcl sandoz
Voorgeschreven van de doktor
Zijn eigelijk soort van antidepresiva maar de doktor zij dat je het ook kan gebruiken tegen de pijn dus moet dit elke dag 2 uur voordat ik ga slapen in nemen 2 weken lang en over 2 weken heb ik een nieuwe afspraak om te kijken hoe het gegaan is of me probleem over is minder geworden etc

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Zijn eigelijk soort van antidepresiva maar de doktor zij dat je het ook kan gebruiken tegen de pijn dus moet dit elke dag 2 uur voordat ik ga slapen in nemen 2 weken lang en over 2 weken heb ik een nieuwe afspraak om te kijken hoe het gegaan is of me probleem over is minder geworden etc

Vind dit een zeer apparte keuze van jou huisarts , off-label gebruik van een (oude) AD die ook nog eens behoorlijk toxisch is gebruiken om pijn te minderen. Zou eerder nadat je paracetamol , iboprofen en die troep hebt gehad tramadol krijgt of diclofenac

Yolo2000

Belezen gebruiker
Vind dit een zeer apparte keuze van jou huisarts , off-label gebruik van een (oude) AD die ook nog eens behoorlijk toxisch is gebruiken om pijn te minderen. Zou eerder nadat je paracetamol , iboprofen hebt gehad tramadol krijgt of een recept voor diclofenac

Wacht wat bedoel je snap je niet helemaal

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Het is een tricyclische antidepressiva , die zijn in vergelijking met de nieuwere antidepressiva minder veilig. Maar goed jou huisarts kent jou en kan je het beste advies geven of proberen. Ik zou voorstellen of het niet diclofenac kan zijn. Althans zo ging het bij mij.

Yolo2000

Belezen gebruiker
Hallo
Ik weet is niet echt een vraag over drugs ofz maar wel een vraag over me hoofdpijn
Dus gisteren ik had ruzie met me grote oudere neef van 24 ik ben zelf 17
Heb een verkeerde grap gemaakt
En uit het niets begint ie me 5 snelle klappen op me hoofd en me neus te geven zonder dat ik iets terug kon doen en kan sowieso niks terug doen hij is 10 x zo groot als mij
Dus mij neus begon te bloeden en had erge pijn aan me hoofd toen zei ik sorry het was een grap had ie me nog 2 klappen gegeven en zei veeg je neus en liep weg
Paar uurtjes later zei ie sorry enz
Maar heb nog steeds pijn aan me hoofd en had al pijn aan me hoofd door die pure shot van die lean codeine/Promethazine
Waar ik ook nu medicijnen voor gebruik maar moet ik weer naar de doktor gaan?? Is het handig??? Of moet ik het gewoon laten??

Yolo2000

Belezen gebruiker
Je moet zodra je huisarts wakker open is bellen.. Die kan je een goede juiste behandeling geven.

Hou je taai kerel.

Nee maar wel veel over geleerd/gelezen.

Wacht behandeling wat voor behandeling?? Laat ik zeggen heb klein beetje last van me neus en last van me zeikant van me hoofd klein bultje die je wel voelt maar niet ziet
En had al hoofdpijn van die pure shot lean codeine/promethazine maar nu is het erger geworden
Slik nog wel die medicijnen die ze me gegeven had
Dus met behandeling kwa nieuwe medicijnen of iets anders?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Gezellig bij jullie in de familie dan... Klappen lossen weinig op he.. als je hem een klap geeft kun je ook gewoon weer een klap terug verwachten. Zo gaat dat al sinds de middeleeuwen

Yolo2000

Belezen gebruiker
Gezellig bij jullie in de familie dan... Klappen lossen weinig op he.. als je hem een klap geeft kun je ook gewoon weer een klap terug verwachten. Zo gaat dat al sinds de middeleeuwen

Ja heb het maar niet gedaan want ik red het niet hij is al volwassen en klappen lost inderdaad niks op

Yolo2000

Belezen gebruiker
Vrijdag had ik een vervolf afspraak bij de doktor en ze zei dat ze heefd uitgezocht op internet enz en dat je door Codeine/Promethazine of het puur was of niet je kan niet zo lang last krijgen en ik heb al sinds me geborte een beetje gebogen houding en zei sinds die medicijnen heb ik er niet meer zo erg last van alleen als ik eet toen zei ze dat die hoofd/kop pijn door me houding komt en het gewoon toeval was dat je die dag codeine/Promethazine had genomen en dat die pillen werkten omdat het in je zenuw zit ik krijg binnenkort ook fysio ervoor en heb voor 2 maanden die pillen weer gekregen en als ik merk dat het begint te werken kan ik stoppen met die pillen

blanka

Newbie
Ja, moet eerlijk zeggen dat ik dat vrij nodig vindt. Lees al jaren mee, maar dit is pijnlijker dan SirErick..

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
De wazige wereld van lean, de verslavende mix van frisdrank en hoestsiroop. Black Market, vanavond om 21:10 op Ziggo 26 en Caiway 22.
Op VICELAND
Voor de geïnteresseerden :smirk:

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Aangezien dit topic toch alle kanten op gaat.
Er komt na nogmaals dit topic gelezen te hebben,
En @Tijdloos dank voor je tip!
Vond het wel aardig de docu.

Nu mijn vraag dan:
Dan lean gebeuren is altijd vloeibaar.
Maar wat gebeurd er als je bvb 3-5x per 24 uur.
Een tablet moet slikken van ( sorry doe het even uit me hoofd 25mg die blauwe)

En je neemt bvb paracetamol met codeine erin verwerkt.
Ga je dan ook zo vaag doen?

Of werkt deze combi alleen omdat het vloeibaar en gemixxed?
Of juist door het process van het mixxen?
Ik snap even heel dat spulletje niet.

Maar aangezien ik zeer lange tijd grote hoeveelheden prometazine heb moeten slikken.
Kwam het ineens in me op,
En mijn gedachte was :
Zooooooo had dat niet heel fout kunnen gaan?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Die blauwe heb ik voor mijn hooikoorts; )
Werken versuffend en codeine versterkt elkaar. Vooral met wat drank. Niet bijzonders vind ik zelf.
In Frankrijk koop ik de codeine zonder recept met promethazine 25mg tot 150mg is lean hoe sterk je het wil maken. Leuke vakanties :)

Kijk wel uit!

Rebecca

Newbie
Je bent een dombo die cracky
voor groepsdruk
Laaste dag dat ik die pillen moet nemen maar hoofdpijn is is nog steeds niet over maar gisteren een vriend pushde me om wat te drinken en te blowen dus heb 2 hasj joints gerookt en 4 glaasjes vodka gemixed met 7up maar de hoofdpijn is er wel wat erger van geworden :flushed:
En gisteren rond dat ik na huis ging nog wat overgegeven :kots: :kots: wat normaal nooit gebeurt maar drink meestal niet zo veel van dingen als vodka enz
Maar heb dus nog steeds hoofdpijn en vandaag iets erger door die alcohol en hasj en dit is de laaste dag dat ik die pillen moet nemen slikken

Stoner13

Newbie
Heb 1 flesje opgedronken gewoon alles in de sprite gedaan maar wat ik wel merkte dat dit lichte lean was voelde hem niet zo erg alleen paar uur later toen ik een joint rookte kwam de joint opeens fucking hard aan maar ik ga het 2de flesje morgen laten testen vandaag is het niet open en dan kijken hoeveel codeine en promethazine erin zit
Welke flesjes zijn het

Bovenaan