Niet te vertrouwen die Belgen 😉Omdat het een belg is denk je maar meteen oplichter 🤔
Niet te vertrouwen die Belgen 😉
Nog altijd op zoek naar een loyale aapin + geen gaping hole. Schreuw het van de hoogste bomen zodat ik je hoor.nog altijd op zoek naar goede lean codeine + promethazine![]()
Ik ben voor 160 euro opgelicht door belgische leanverkopers maar ik zou het van de site afhalen dat het oplichters zijnOke top bedankt voor de waardevolle informatie
Maar ik ga ze te pakken nemen als hun advertenties aangeven bij de websites waar ze zich voordoen als verkopersIk ben voor 160 euro opgelicht door belgische leanverkopers maar ik zou het van de site afhalen dat het oplichters zijn
voor 160 eu opgelicht door die domme patatatschijters tuig maar ze zullen het weten elke advertetie gaat van het net af, dit is de advertentie *KNIP Graag geen verkooppunten vermelden.Dankuwel 😅
Hij komt niet eens door mijn adblocker heen 🤔 denk niet dat het een hele betrouwbare website is. (Correctie, de hoofd website wel, maar die specifieke advertentie niet.)voor 160 eu opgelicht door die domme patatatschijters tuig maar ze zullen het weten elke advertetie gaat van het net af, dit is de advertentie *KNIP Graag geen verkooppunten vermelden.
Je noemt ons dom , maar loopt wel zelf alle Belgen over de zelfde kam te scheren en dubbel topics aan te maken.voor 160 eu opgelicht door die domme patatatschijters tuig maar ze zullen het weten elke advertetie gaat van het net af, dit is de advertentie *KNIP Graag geen verkooppunten vermelden.
Hij komt niet eens door mijn adblocker heen 🤔 denk niet dat het een hele betrouwbare website is. (Correctie, de hoofd website wel, maar die specifieke advertentie niet.)
Zoals dopemonster al suggereerde, je kunt hetzelfde en meer toch bereiken via een RC
Daarom heb ik me antw bij dit topic ook weer verwijderd😂Je noemt ons dom , maar loopt wel zelf alle Belgen over de zelfde kam te scheren en dubbel topics aan te maken.
Zou het me normaal niet zo aantrekken , maar vind je echt wel zeer kort door de bocht gaan.
jij hebt besteld en in getrapt.
nog altijd op zoek naar goede lean codeine + promethazine![]()
wat vervelend zeg, ik kan je helpen met lean.Ik ben voor 160 euro opgelicht door belgische leanverkopers maar ik zou het van de site afhalen dat het oplichters zijn
Foei foei foei! Je hebt de forumregels gelezen die LEVENSGROOT in beeld kwamen en toch plaats je dit. Niet handig, niet handig.ik kan je helpen met lean.

wat vervelend zeg, ik kan je helpen met lean.
Is zoiets aankondigen gelijk een ban of heeft dat met meerdere dingen te maken? Gewoon nieuwsgierigNope, dat mag hier niet, ban dus inderdaad.
Regeltjes niet gelezen tijdens je account maken ?(s).Is zoiets aankondigen gelijk een ban of heeft dat met meerdere dingen te maken? Gewoon nieuwsgierig
Ja graag zoek er al een poosje naar en zoals beschreven ook opgelicht voor xxx eu, het is op sommige websites voor xx eu te koop 100 cl voor 3 x 1.5 liter lean, maar die gasten adverteren nu al een jaar met eronder beschreven uitverkocht.wat vervelend zeg, ik kan je helpen met lean.
Noem ik iemand dom? Kun je ook aangeven waar? Ik ben zo dom geweest er in te trappen.Je noemt ons dom , maar loopt wel zelf alle Belgen over de zelfde kam te scheren en dubbel topics aan te maken.
Zou het me normaal niet zo aantrekken , maar vind je echt wel zeer kort door de bocht gaan.
jij hebt besteld en in getrapt.
gvd ik heb die gasten beloofd dit niet te noemen op deze site zodat ze alsnog zouden leveren wat niet gebeurt is, ik ben voor xxx euro opgelicht, dat is hetzelfde als xxx eu verliezen op straat ik noem geen bedragen en prijzen, het had meer of minder kunnen zijn als het aan hun lagJe mag geen prijzen noemen, penis
likewisenog altijd op zoek naar goede lean codeine + promethazine![]()
Ik zeg niet dat dat de prijs was van de shitzooi ik zeg alleen dat ik voor dat bedrag ben opgelichtIk noem geen prijzen
Noemt opnieuw prijzen.
Ik heb de prijzen weggehaald. Denk er even om de volgende keer. Prijzen benoemen is hier niet toegestaan.gvd ik heb die gasten beloofd dit niet te noemen op deze site zodat ze alsnog zouden leveren wat niet gebeurt is, ik ben voor xxx euro opgelicht, dat is hetzelfde als xxx eu verliezen op straat ik noem geen bedragen en prijzen, het had meer of minder kunnen zijn als het aan hun lag
ik weet het wel te krijgen maar mag er niks over zeggen, en ik weet ook en preciese milligrammen die je er voor nodig hebt voor een hoeveelheid lean, ook weet ik codeine en promethazine te koop los, mag ik dat zeggen? Ik wil die shit wel snel eens proberen vooral die codeine lijkt me een enorme kick te gevennog altijd op zoek naar goede lean codeine + promethazine![]()
heb ik een verkooppunt genoemd, van waar en hoe? Nee dacht het ff nietvoor 160 eu opgelicht door die domme patatatschijters tuig maar ze zullen het weten elke advertetie gaat van het net af, dit is de advertentie *KNIP Graag geen verkooppunten vermelden.
als ik zeg patatschijter zeg ik dan waar je lean kunt halen, want een gedoe zeg?! Je zit zeker met een vergrootglas te wachten tot iemand mischien iets verkeerds zegtBekijk bijlage 28754Verder geen zin in je bs.
Wat heb jij met die codeine rotzooi zeg jeetje man zo'n kick gaat dat je echt niet geven hoorik weet het wel te krijgen maar mag er niks over zeggen, en ik weet ook en preciese milligrammen die je er voor nodig hebt voor een hoeveelheid lean, ook weet ik codeine en promethazine te koop los, mag ik dat zeggen? Ik wil die shit wel snel eens proberen vooral die codeine lijkt me een enorme kick te geven
Is ook wel zo jaa maar je hebt van die forumpiraten hierzo...Guy’s, spread love not anger!! 🙏🏼🙏🏼❤️❤️