Lean maken?

Gijsijs

Newbie
Hey iedereen,

In mijn leven heb ik wiet en lsd gedaan, het beviel me goed. Nu zit ik wat dingen over lean uit te zoeken, het lijkt me wel wat om eens re proberen. Ik hoor nu steeds dat je een hoestdrank van de apotheek nodig hebt, maar ik heb hier thuis ook hoestdrank mst codeïne, zou ik dat kunnen gebruiken en hoeveel hoestdrank gooi je nou in zo'n beker? Ik kan nergens echt de info hierover vinden.

Fijne avond/nacht en albalv bedankt voor het eventuele antwoord!!

Quinn

Bewuste gebruiker
je hebt niet zozeer iets nodig van de apotheek er zijn genoeg hoestdranken met codeine bij andere winkels maar bij sommige moet je zoon heel flesje er al in pleuren ( meestal zijn die flesjes 150 ml). als je thuis 1 flesje hebt vraag ik me af hoe hoog de dosering is liggend daaraan kan je pas bepalen hoeveel hoestdrank je echt nodig hebt.

-ik mag helaas niet zeggen welke winkels en welke dosis per merk/flesje hoestdrank <3
-lean is sowieso moeilijk te doseren mensen overdoseren super snel make sure you don't.
-je kan altijd 2 doses maken. 1 met een 50/80 mg codeine bevattende hoestdrank en kijken wat je er van vindt. ( kan je prima in een thuis
setting doen. daarna voor wanneer je daadwerkelijk lean wilt gebruiken heb je een beetje een schatting van wat je lichaam aankan en hoe je der bij voelt.
-Lean is wel 1 van de meest verslavende dingen naar mijn gevoel erger dan veel acids en psychedelics dus kijk uit. ( heb zelf 1 jaar vollop zitten sippen was geen pretje daarna).
- gemiddeld rekenen wij 50mg codeine voor beginners dosering maar je gaat al snel op de 80 en door naar de 120mg

Quinn

Bewuste gebruiker
@acht.zes als je het heel zwart wit bekijkt ja maar eigenlijk nee. kijk als voorbeeld : stel iemand zou zeggen ik verkoop wiet zou je dan ook zeggen: hebben we het hier niet gewoon over een plantje :P verkopen op de website is illegal no matter what you sell

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Volgens mij is verkoop sowieso verboden. Correct me if im wrong Moderators.
Plus dat diegene lean verkoopt en geen hoestdrank. Al is het hetzelfde misschien.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik weet het ook niet maar ik ben geneigd de vergelijking te maken met een slagroomspuit met patronen die net zoals de stoffen in lean gewoon legaal zijn. En daar wordt hier ook reclame voor gemaakt.

Uitmaken doet het me niet, want ik ben toch niet geinteresseerd in lean.

foutje

Experimenterende gebruiker
Kijk idd uit met flesjes waar in verhouding weinig codeïne en véél suiker in zit (otc dranken) ivm risico op diabetes en slecht voor je lever, maar als eigenwijs ook wijs is en er is geen andere optie zou ik zeggen 80mg om te beginnen zonder tolerantie voor opiaten.

Je wordt er sloom, chill, beetje dronken achtig en euforisch van.

Verwacht er niet te veel van tenzij je zuivere codeïne & promethazine hebt. Tabletten zijn makkelijker te verkrijgen en geven 't zelfde effect, maar dan mis je de 'sizzzurp' ervaring hé (is wel 'n oplossing voor als je 'n beetje kan toveren maar denk dat praten over bereiding hier verboden is).

Ben nog nieuw hier en weet niet wat je wel en niet kan zeggen dus voor zover haha.

PS. Let op met sommige 'lean' verkopers die codeïnedrank zonder promethazine en met Ephedrine verkopen. Totaal geen kut aan en gruwelijk veel jeuk en misselijkheid en kon er ook niet op slapen.

Zoals met alles, keertje is leuk maar het blijft schadelijk spul zoals de meeste drugs en medicijnen dus let ermee op.

Laatst bewerkt:

Packjam

Belezen gebruiker
je hebt niet zozeer iets nodig van de apotheek er zijn genoeg hoestdranken met codeine bij andere winkels maar bij sommige moet je zoon heel flesje er al in pleuren ( meestal zijn die flesjes 150 ml). als je thuis 1 flesje hebt vraag ik me af hoe hoog de dosering is liggend daaraan kan je pas bepalen hoeveel hoestdrank je echt nodig hebt.

-ik mag helaas niet zeggen welke winkels en welke dosis per merk/flesje hoestdrank <3
-lean is sowieso moeilijk te doseren mensen overdoseren super snel make sure you don't.
-je kan altijd 2 doses maken. 1 met een 50/80 mg codeine bevattende hoestdrank en kijken wat je er van vindt. ( kan je prima in een thuis
setting doen. daarna voor wanneer je daadwerkelijk lean wilt gebruiken heb je een beetje een schatting van wat je lichaam aankan en hoe je der bij voelt.
-Lean is wel 1 van de meest verslavende dingen naar mijn gevoel erger dan veel acids en psychedelics dus kijk uit. ( heb zelf 1 jaar vollop zitten sippen was geen pretje daarna).
- gemiddeld rekenen wij 50mg codeine voor beginners dosering maar je gaat al snel op de 80 en door naar de 120mg
Ik vond deze dosering Codeïnefosfaat-hemihydraat 50 mg/ml

Bovenaan