Zo ver ik weet (voel je vrij me te verbeteren) is het lastig de siroop met beide stoffen erin nog voorgeschreven te krijgen.
Moet op voorhand vermelden dat ik het nooit op deze manier heb gedaan (en nooit ga doen) maar praktisch gezien kan je op deze manier aan ‘legale lean’ komen:
Je kan codeïnefosfaat-hemihydraat gewoon kopen onder de naam “Natterman brochium extra sterk”. Deze siroop is een stuk minder sterk dan de codeïne siroop op voorschrift (0.5mg/ml tegenover bijvoorbeed Phenergan siroop 2mg/ml). Promethazine kan helpen bij hoest/allergieën/onrust. Het lijkt er wel op dat het steeds minder voorgeschreven wordt voor allergieën en dergelijke ivm de versuffende effecten. Met een creatieve onderbouwing waarom juist dit
middel jou goed helpt kom je denk ik al ver.
Vervolgens drink je de siroop met frisdrank en slik je tegelijkertijd een pilletje. Gefeliciteerd, je hebt nu een B versie van lean die het waarschijnlijk toch niet waard is om zoveel moeite voor te doen/te liegen over problematiek die niet aan de orde is.
Ik raad je aan het gewoon lekker met rust te laten. Is het in mijn optiek echt niet waard.