leef nu gezond

rapture

Newbie
hallo allemaal!!!

mensen die drugs gebruiken praten altijd over drugs, dat heb ik ook meegemaakt. maar nou praat ik nooit over drugs, ik heb er genoeg van, vind niet meer lekker om te gebruiken. heb 6 maanden XTC geslikt, nou als ik aan XTC denk word zo misselijk niet normaal. ben ook gestopt met roken,blowen.. :wave:

rapture

Newbie
Bal0n zei:
Goedzo :).

Mag ik vragen met welke regelmaat je gebruikte die 6 maanden?

eigenlijk langer dan 6 maanden gebruikt maar in het begin niet elke week gebruikt. kon op een nacht 4 pillen slikken en 4-6 per week.

rapture

Newbie
Bal0n zei:

eigenlijk langer dan 6 maanden gebruikt maar in het begin niet elke week gebruikt. kon op een nacht 4 pillen slikken en 4-6 per week.

rapture

Newbie
SpacingBen zei:
deze man gaat binnen nu en 10 jaar weer gebruiken, geloof me :)

OF hij zuipt zich iedere week lam :P

heb nooit zo zwaar gebruikt en nu gebruik ik helemaal niks, gebruik niet omdat ik niet wil.

rapture

Newbie
dallandra zei:
rapture zei:
dallandra zei:
en waarom kom je dan eigenlijk op dit forum als je er misselijk van word?

deze forum is niet bestemd voor de drugs gebruikers, of wel?

dat is geen antwoord op mn vraag.
ben je nu dan niet kotsmisselijk,als je dit allemaal leest?[/

tuurlijk niet, wat heb jij er het over. heb jij die gevoel nooit gehad, ikke wel hoor. slikte 4 soms 5 xtc per dag, overmorgen werd ik zo ziek, kon niet uit mijn bed, als ik opstond viel meteen weer op de grond vandaar vind ik het niet meer zo prettig

dallandra

Wijs gebruiker
rapture zei:
dallandra zei:
rapture zei:
dallandra zei:
en waarom kom je dan eigenlijk op dit forum als je er misselijk van word?

deze forum is niet bestemd voor de drugs gebruikers, of wel?

dat is geen antwoord op mn vraag.
ben je nu dan niet kotsmisselijk,als je dit allemaal leest?[/

tuurlijk niet, wat heb jij er het over. heb jij die gevoel nooit gehad, ikke wel hoor. slikte 4 soms 5 xtc per dag, overmorgen werd ik zo ziek, kon niet uit mijn bed, als ik opstond viel meteen weer op de grond vandaar vind ik het niet meer zo prettig

ik citeer: ' nou als ik aan XTC denk word zo misselijk niet normaal '

en nee,zo ziek ben ik er nog nooit van geworden.

het was trouwens niet als aanval bedoelt hoor,ik vroeg me gewoon af wat je hier deed als je het niet meer zo hebt op drugs...

Himself

Belezen gebruiker
sorry spacingben.... maar dat is natuurlijk een afschuwelijk voorstel... "iedereen voor een tijd stoppen met wat voor drugs dan ook" stoppen doe je zelf en ook alleen zelf.... geen "weddenschappen" of dergelijke....

Bal0n

Badass junkie
rapture zei:
Bal0n zei:

Vreemd zeg, dat je er niet meer van kan genieten.. :wink:

Mac...

Badass junkie
Drugsgebruikers praten altijd over drugs :confused:

Hmm, in het begin wel. Moet ik toegeven, tegenwoordig eigenlijk nooit meer. Heb daar niet meer de behoefte aan. Bovendien kan ik altijd mijn ei kwijt hier op het forum, dat scheelt al een hele hoop. Maar voordat ik op het forum kwam had ik het eigenlijk nooit meer over drugs. Ik gebruikte het and that's it...

Bollie

Bewuste gebruiker
rapture zei:
hallo allemaal!!!

mensen die drugs gebruiken praten altijd over drugs, dat heb ik ook meegemaakt. maar nou praat ik nooit over drugs, ik heb er genoeg van, vind niet meer lekker om te gebruiken. heb 6 maanden XTC geslikt, nou als ik aan XTC denk word zo misselijk niet normaal. ben ook gestopt met roken,blowen.. :wave:

wel jammer als je niet meer aan drugs denkt dat je hier opeens op deze forum actief word :sunglasses:

of denk je er stiekem toch soms nog aan ??? :flushed:

BacingsPen

Badass junkie
Ik denk niet dat je als drugsgebruiker moet gaan ontkennen dat je zelden aan drugs denkt. Je gebruikt drugs, of niet. Je denkt regelmatig aan drugs of niet. Dat lijkt mij in ieder geval nog al logisch...

caatje

Badass junkie
rapture zei:
[ slikte 4 soms 5 xtc per dag, overmorgen werd ik zo ziek, kon niet uit mijn bed, als ik opstond viel meteen weer op de grond vandaar vind ik het niet meer zo prettig
Ik ken dat gevoel wel. Ik heb dat ook gehad sat als ik wilde opstaan dat ik alles net als een fotonegatief zag zodra ik mn ogen open deed. En depressief, geen house muziek kunnen aanhoren als ik nuchter was, daar werd ik helemaal paranoia van. Ik ben toen 1,5jr gestopt en nu sinds een jaar of 2 weer zoetjes aan begonnen. Maar nu ken ik mn grens beter bepalen en heb er vooralsnog geen last meer van gehad. Wel eens ooit dag later overgeven :kots: maar ach kleinigheidje blijf je houden, tis tenslotte ook geen homepatisch middeltje he :P

Chimera

Bewuste gebruiker
rapture zei:
hallo allemaal!!!

ok, leuk

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
proficiat. heel verstandig vanje.

drugsgebruikers praten niet altijd over drugs(!)
wil niet zeggen omdat je het altijd deed dat wij dat ook doen.
start dan liever een topic met->praten jullie altijd over drugs?
leer je teminste iets bij.

flash kieke

Wijs gebruiker
toen ik in het begin gebruikte stelde ik alty vragen over drugs en wou ik alles weten :mrgreen:

maar nu weet ik bekan alles wat ik wil weten en praat ik ook minder over drugs dan in het begin
:wave:

Bovenaan