leeftijd

soja

Experimenterende gebruiker
Hey

Ik heb een vraag :
Is er een minimum leeftijd nodig om kweeksetjes te kopen in een smartshop? (Ben nu 16)
Welk is de beste smartshop in Maastricht?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Er is volgens mij geen minimum leeftijd voor producten in een smartshop.

mattskovic

Wijs gebruiker
sommige smartshops hebben een 16+ belijd en een 18+ voor de zwaardere trip midelen (truffels en HBW en andere,...)

is niet bij elke smartshop maar verbeter me als ik fout ben

greetz mattski

Flameon

Badass junkie
soja zei:
Hey

Ik heb een vraag :
Is er een minimum leeftijd nodig om kweeksetjes te kopen in een smartshop? (Ben nu 16)
Welk is de beste smartshop in Maastricht?

Je hebt er genoeg, welke de beste is weet ik niet. Ik weet wel dat het daar duur is ivm drugstoerisme uit frankrijk/belgie/duitsland etc.
En verders klopt wat matski zegt ... 16 moet je zeker zijn en voor sommige tenten 18 om iets zwaars te kopen. Weet dat ze in maastricht hier vrij streng in zijn

dain

Bewuste gebruiker
Heb van m'n 16 in tilburg en Eindhoven zonder problemen dingen meegekregen, maar het laatste jaar vroegen ze plots wel mijn pas bij binnenkomst (wat nu geen issue meer is). Maar bij een smartshop staat geen minimumleeftijd vanuit de wet, dus je kan er zonder schrik zeker al eens gaan informeren hoor!

soja

Experimenterende gebruiker
Ok thnx :grin:
Dan ga ik er daar is een paar binnen volgende keer als ik nog is daar ben.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik weet niet of alle smartshops in Maastricht kweeksetjes verkopen.

De Sirius verkoopt ze iig wel. Dat weet ik heel zeker. :grin:

De prijs zou ik zo snel niet weten, zal ergens tussen de 25-35e liggen, gok ik. Normaal gezien vragen ze daar niet naar leeftijd, ik weet niet of je er jong uitziet voor je leeftijd ? Want misschien dat ze dan wel wat vragen.

Maar goed, normaal moet dat geen probleem zijn. De mensen die daar in de winkel staan weten in principe niet al te veel af van wat ze verkopen. En na mijn idee boeit het hun ook niet echt aan wie ze wat verkopen.

Mocht je het daar niet meekrijgen kun je altijd nog de andere smartshops in Maastricht proberen. Als ze het daar hebben, krijg je het denk ik wel mee. :wink:

Weet je zeker dat je paddo's wilt doen ? Persoonlijk vind ik je nog wat jong. Misschien dat je eens wat meer over jezelf kunt vertellen en waarom je dit wilt gaan doen ?

Het is namelijk niet zo maar iets wat je even gaat doen. :openmouth:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
soja zei:
Beetje experimenteren.
Wat raad je dan wel zoal aan?

Dat herken ik maar al te goed. :grin:

Ik raad je in principe niks aan, ik weet niet hoe jij bent. :) Dus ik kan daar moeilijk over oordelen.

Bovenaan